kwaliteit van de reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

Silvana Wijs

Super goed en netjes,
Ik belde gister glas van me camera was kapot, hij ging gelijk bestellen.
Kon vanavond al terecht!
Ik ben helemaal blij, kan weer foto's maken!

Raymond

Al meerdere reparaties laten doen. Prima en snelle service en goede prijs / kwaliteit verhouding. Ik beveel into repair bij iedereen aan!

Joke van der Berg

Snelle en vriendelijke service, had niet eens de tijd om mijn koffie op te drinken, klasse!

Tom

Zwart scherm met de Ipad, bleek uiteindelijk een los draadje, geheel kosteloos verholpen onder de noemer 'service'. Fantastisch, waar vindt je dit soort bedrijven nog. Hartelijk dank Theo!

Jeroen Straathof

IPad aangesloten, getest en het probleem was nog geen half uur later verholpen!
Heel erg bedankt Theo!

Ik kon erg snel terecht voor de reparatie van mijn iPhone scherm. Het nieuwe scherm zat er binnen een half uur op en kreeg ik er een gratis screenprotector bij, erg fijn!

Dini Jansen

Knopje van geluid werkte niet meer! Kon gelijk komen én kosteloos gemaakt! Top

Goede en hele snelle service!

Gert

22 december 2018 een Ipad gebracht, 3 januari 2019 klaar. Ik begrijp best dat dit een lastige tijd is voor een reparatie maar beloof dan niet dat hij 28 december klaar is. Het was dat ik 3 januari...

Reactie Into Repair:

Ik heb u duidelijk gezegd dat het ivm de feestdag langer kon duren en dat was allemaal geen punt. U was ook super aardig tijdens het ophalen en ik kan deze reactie daarom ook echt niet plaatsen. Maar bij deze mijn excuus dat het zolang duurde. Mbt pinnen, de meeste mensen betalen via hun bankapp of een tikkie. Dit is voor hun en mij het makkelijkst en het goedkoopst.

Liselot

Klantvriendelijk, gastvrij en snelle service!