kwaliteit van de reparatie
Info over verloop reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

RTSNK Toon

Afgelopen vrijdag hier Apple S5 refurbished aangeschaft volgens mij voor een prima prijs. Voor mij perfect ; helder, duidelijk, vlot , sim-kaartje overgezet , geen loven/bieden , in 1 woord :... Afgelopen vrijdag hier Apple S5 refurbished aangeschaft volgens mij voor een prima prijs. Voor mij perfect ; helder, duidelijk, vlot , sim-kaartje overgezet , geen loven/bieden , in 1 woord : prima toko.

Lemone en Arno

Super tevreden over Into Repair! Onlangs zowel mijn Iphone als Ipad laten repareren. Hartelijk dank voor de goede service!

Silvana Wijs

Super goed en netjes,
Ik belde gister glas van me camera was kapot, hij ging gelijk bestellen.
Kon vanavond al terecht!
Ik ben helemaal blij, kan weer foto's maken!

Raymond

Al meerdere reparaties laten doen. Prima en snelle service en goede prijs / kwaliteit verhouding. Ik beveel into repair bij iedereen aan!

Joke van der Berg

Snelle en vriendelijke service, had niet eens de tijd om mijn koffie op te drinken, klasse!

Tom

Zwart scherm met de Ipad, bleek uiteindelijk een los draadje, geheel kosteloos verholpen onder de noemer 'service'. Fantastisch, waar vindt je dit soort bedrijven nog. Hartelijk dank Theo!

Jeroen Straathof

IPad aangesloten, getest en het probleem was nog geen half uur later verholpen!
Heel erg bedankt Theo!

Ik kon erg snel terecht voor de reparatie van mijn iPhone scherm. Het nieuwe scherm zat er binnen een half uur op en kreeg ik er een gratis screenprotector bij, erg fijn!

Dini Jansen

Knopje van geluid werkte niet meer! Kon gelijk komen én kosteloos gemaakt! Top

Goede en hele snelle service!