kwaliteit van de reparatie

Fantastisch bedrijf.
Komt altijd afspraken na
Is niet duur.

Ineke Quist

Super goed geholpen,snel,accuraat en niet duur.
Een aanrader.

Jessica

Ik heb men scherm laten maken 2 weken geleden. Dat was super snel klaar en er ligt nog een telefoon te wachten om gerepareerd te worden. Kortom een aanrader om je kapotte scherm snel te laten maken... Ik heb men scherm laten maken 2 weken geleden. Dat was super snel klaar en er ligt nog een telefoon te wachten om gerepareerd te worden. Kortom een aanrader om je kapotte scherm snel te laten maken en goed.

Teamworq

Telefoon laten vallen dus scherm gebarsten van mijn I phone 13, ik kan mijn telefoon niet missen dus was snelle reparatie gewenst. Scherm was op voorraad en na 30 minuten stond ik weer
buiten,...
buiten, snelle en goeie service

J. Straathof

Mijn iPhone was kapot en Theo heeft deze snel en vakkundig gerepareerd. Ik kon al na een half uurtje terecht om mijn telefoon af te geven en een uurtje later kon ik deze gelukkig al weer ophalen.

Stipt letselschade

Heel goede service; ruime openingstijden. Klasse!

Ruud Stevens

Geweldig geholpen met twee defecte connectoren van twee iPads. Twee kleine ingrepen en ze waren weer te gebruiken. Fantastisch en bedankt voor de deskundige en vlotte hulp.

Daan

Erg duur en slechte kwaliteit

Reactie Telefoon Reparatie Zeeland:

Beste heer Caboort,
Beste heer Caboort,
Duur of goedkoop is een relatief begrip en onze prijzen zijn marktconform en vaak zelf lager dan onze concurrenten. Ook krijgt elke klant altijd vooraf een prijsopgaaf dus had u beter vooraf kunnen aangeven dat u het (te) duur vond. Indien u niet tevreden bent over de kwaliteit had u beter even kunnen terugkomen naar de zaak. Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden en gezien de vele positieve referenties lukt dat ook meestal. Maar Jammer genoeg niet altijd blijkbaar en dat spijt ons.