Interzit

P van Tol

In de showroom geweest zeer groot aanbod sta op stoelen en goed geholpen volgende dag afgeleverd. De stoel voldoet geheel aan mijn wensen.

Tamara uit Vlaardingen

Met mijn moeder naar Interzit geweest, vriendelijke verkoper die een goed advies gaf zonder opdringerig te zijn, hij nam alle tijd. Mijn moeder is zeer tevreden.

Geweldige stoel, zeer tevreden.

Weco uit Tilburg

Alles top, de tijd die de verkoper bestede zo ook bij afleveren de stoel zit perfect.

Andre

Goede voorlichting de stoel zit heerlijk, aflevering en uitleg was prima

Duran uit Capelle

Via een demonstratie aan huis hebben we een mooie draaifauteuil gekocht die bovendien ook heerlijk zit. De demo is door een zeer vriendelijke en hulpvaardige vertegenwoordiger uitgevoerd.

Uitstekende service, stoel voldoet geheel aan mijn verwachting.

J. Heer

Professioneel en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken en het aanmeten van de fauteuil en aflevering prima verlopen, in één woord keurig.

Vera

Wegens vocht in de onderbenen moet ik met mijn benen hoger liggen dan horizontaal, Interzit had zo’n stoel op voorraad type Toscane wat een heerlijke stoel is dat en benen komen echt heel hoog,... Wegens vocht in de onderbenen moet ik met mijn benen hoger liggen dan horizontaal, Interzit had zo’n stoel op voorraad type Toscane wat een heerlijke stoel is dat en benen komen echt heel hoog, geeft ook een heerlijk ontspannend gevoel. Een prima stoel van INTERZIT ben er héél blij mee.

Goed en vriendelijke geholpen, ze hebben veel moderne sta op stoelen, uitvoerige uitleg bij afleveren en alle rommel meegenomen. We zijn zeer tevreden.