Interzit

Wim

In de showroom geweest met mijn vader, zeer groot aanbod sta op stoelen prima geslaagd hij is er heel blij mee

Wil uit Spijkenisse

Zeer goed

B. uit Leiderdorp

Ben nogal zwaarlijvig eerst in andere zaken geweest en konden mij niet helpen, uiteindelijk bij interzit terecht gekomen zij konden mij wel helpen. De stoel is inmiddels keurig afgeleverd. Ik ben er... Ben nogal zwaarlijvig eerst in andere zaken geweest en konden mij niet helpen, uiteindelijk bij interzit terecht gekomen zij konden mij wel helpen. De stoel is inmiddels keurig afgeleverd. Ik ben er heel blij mee de stoel zit voortreffelijk.

Tino uit Rotterdam

Kapotte stoel is binnen 4 uur gerepareerd in de ochtend melding gemaakt dat de stoel het niet deed om 15:00 uur stond de monteur voor de deur, bleek alleen een draadje los. Dat is super service!

Trees

Over alles ben ik zeer tevreden 10+

Edward uit Wassenaar

Kennis van zaken, onze ervaring is zeer positief.

Betty , Woerden

In de showroom geweest uitgebreide keus, goede voorlichting en de volgende dag de stoel in huis.

Peter

Veel aandacht, zonder dat ik verteld had wat mijn probleem was met zitten zag de adviseur het, hij heeft de juiste stoel aangemeten en de stoel zit excellent, die man had kennis van zaken.

Bert H. uit Velzen

Het was een goede beslissing om voor Interzit te kiezen. De uitleg in de winkel was perfect en de aflevering was eveneens perfect ook zeer vriendelijke man, heeft nog geholpen met bankstel te... Het was een goede beslissing om voor Interzit te kiezen. De uitleg in de winkel was perfect en de aflevering was eveneens perfect ook zeer vriendelijke man, heeft nog geholpen met bankstel te verplaatsen.

W.de Goede

Juli 2017 aankoop gedaan bij Interzit voor een sta op stoel voor mijn echtgenoot. Er werd zeer ruim te tijd genomen om gezamenlijk tot een prachtige stoel te komen, geheel naar onze wens. Was wel... Juli 2017 aankoop gedaan bij Interzit voor een sta op stoel voor mijn echtgenoot. Er werd zeer ruim te tijd genomen om gezamenlijk tot een prachtige stoel te komen, geheel naar onze wens. Was wel een wachttijd ,maar toen het zover was is hij keurig geïnhaleerd en de oude stoel werd meegenomen. Mijn echtgenoot is kortgeleden opgenomen in een verpleeghuis en natuurlijk ging de stoel mee. Tot mijn schrik weigerde het mechanisme en deed hij niets meer, grote schrik maar ik werd gauw gerustgesteld door de telefoon en binnen een dag kreeg ik een telefoontje dat er iemand langs kwam. Zelfs ging de service zover dat ze een half uur van tevoren belde dat de monteur er aankwam zodat ik naar het verpleeghuis kon en tot mijn grote vreugde is daar de stoel weer in orde gemaakt. Geweldig deze service.