Interzit

Nel uit Waddinxveen

Zeer tevreden alle afspraken keurig nagekomen, ben blij met de geleverde sta op stoel.

G. uit Hoofddorp

Goede ervaring met Interzit, goed advies gegeven en vriendelijk personeel

Gisteren de maatfauteuil ontvangen 3 weken eerder dan afgesproken, hij zit voortreffelijk ben er erg blij mee.

J. uit Capelle a/d Ijssel

Goed geholpen in de winkel en de volgende dag is de stoel geleverd, de chauffeur nam de tijd om een en ander uit te leggen.

Marie uit Den Haag

Na twee jaar functioneerde de stoel van mijn 87 moeder niet meer goed. De Dag van mijn telefoontje met reparatieverzoek kwam er al iemand kijken. Een onderdeel werd besteld en op donderdag is de... Na twee jaar functioneerde de stoel van mijn 87 moeder niet meer goed. De Dag van mijn telefoontje met reparatieverzoek kwam er al iemand kijken. Een onderdeel werd besteld en op donderdag is de reparatie uitgevoerd. Fantastisch snel en vriendelijk. Er was nog iets niet helemaal goed maar ook dat werd zonder morren direct verholpen. Aanrader, dit soort service zouden we vaker moeten meemaken.

K. van Santen

Stoel is geleverd goede uitleg over de bediening, inpakmateriaal allemaal meegenomen. Ben zeer tevreden over Interzit.

Semet uit Alkmaar

Reparatie is snel uitgevoerd onder garantie, prima service.

Peet uit Vlaardingen

Goed, klantvriendelijk en komen afspraken na.

Alles goed geregeld stoel zit perfect

W. de Wit

Zeer tevreden goed advies en bezorging.