Interzit

D. v/d Wel uit Rotterdam

In de showroom geweest echt een bedrijf wat zich gespecialiseerd heeft in sta op stoelen, dus ook een keuze kunnen maken. We zijn er prima geholpen in alle rust.

Kim

Een sta op stoel gekocht bij dit bedrijf. De stoel zakt na een half jaar al door en de stof krult om. Meerdere keren contact op proberen te nemen, maar we krijgen geen gehoor. Zeer slechte service!!

G. Pon

Wij hadden eerst een sta op stoel voor mijn man gekocht, deze beviel zo goed dat ik er ook één besteld heb. Prima winkel goede service waar je met een gerust hart kan kopen.

Deze week de stoel ontvangen, geweldige service, perfect zitcomfort. Zeer tevreden!

Casper

Ik heb al ruim 4 jaar een stoel van Interzit nog steeds naar volle tevredenheid.

Erik uit Hulst

Zeer tevreden

Fred Bolleboom

Na twee keer een oriënterend bezoek aan Interzit met duidelijke informatie en alle tijd om het geheel rustig te in je op te nemen, is bij het derde bezoek besloten om het e.e.a. te bestellen. Na twee keer een oriënterend bezoek aan Interzit met duidelijke informatie en alle tijd om het geheel rustig te in je op te nemen, is bij het derde bezoek besloten om het e.e.a. te bestellen.
1 x een vier motorige fauteuil op maat / 1 x hand verstelbare fauteuil standaard maat en een 2 1/2 zits bank.
Alles keurig na afroep geleverd en geplaatst.
Na ongeveer een maand of 5 was er een probleem met de vulling van de zitting in de op maat gemaakte fauteuil, na een telefonisch contact is de verkoper zelf langs geweest om het probleem te beoordelen.

Er zijn foto's van gemaakt en men zal contact opnemen met de fabrikant van de fauteuil. Met ongeveer twee weken een nette en duidelijk E-mail van de servicedienst met de vermelding van datum en tijdstip om het probleem op te lossen.
Er is een compleet nieuwe vulling in de zitting van een stevige soort geplaatst en het was weer in orde.
Kortom, een Prima firma waar de service hoog in het vaandel staat.

TOP.

Alles is goed verlopen

Sjaak uit Zoetermeer

Veel keus en klantvriendelijk dus prima geslaagd, beetje druk op zaterdag de adviseur gaf ons toch de nodige aandacht.

Nel uit Waddinxveen

Zeer tevreden alle afspraken keurig nagekomen, ben blij met de geleverde sta op stoel.