Interzit

Zeer goed geholpen, kan nu eindelijk zonder rugpijn zitten.

Sabine uit Rotterdam

TOP SERVICE! Ruim een jaar geleden sta op stoel gekocht voor mijn moeder, echter deed hij het niet meer ‘s-morgens gebeld en dezelfde dag kwam en monteur langs, bleek een stekker los. Alles geheel... TOP SERVICE! Ruim een jaar geleden sta op stoel gekocht voor mijn moeder, echter deed hij het niet meer ‘s-morgens gebeld en dezelfde dag kwam en monteur langs, bleek een stekker los. Alles geheel kosteloos. Wij zijn zeer tevreden over Interzit.

J. de Groot

Tussen het grote aanbod mijn ideale stoel gevonden. Dankzij deskundig advies van Interzit. Heel betaalbaar ook!

Daan uit Haarlem

Dankzij deskundig advies van Interzit hebben wij de juiste stoel voor mijn moeder gevonden. Opstaan is niet langer een probleem voor haar. Dank je wel Interzit!

Franje

Zeer tevreden over de geleverde draaifauteuil.

Zus uit Voorschoten

Je krijgt goed advies bij de aankoop van een product. Dat voelt goed.

Aad, Arnhem

Voor mijn benen is het belangrijk dat ze hoog liggen. Bij Interzit zo een stoel gevonden. Ruime keuze uit mooie kleuren en stoffen. Het oog wil tenslotte ook wat….Heel goede prijs-kwaliteit... Voor mijn benen is het belangrijk dat ze hoog liggen. Bij Interzit zo een stoel gevonden. Ruime keuze uit mooie kleuren en stoffen. Het oog wil tenslotte ook wat….Heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Had dringend een sta op stoel nodig, zeer snelle en goede service.

Jaap uit Voorhout

Uitstekende voorlichting en service, afspraken keurig nagekomen.
Goede installatie en verzorgt achterlaten alle inpakmateriaal meegenomen zo ook de oude stoel.
Je krijgt waar voor je...
Uitstekende voorlichting en service, afspraken keurig nagekomen.
Je krijgt waar voor je geld.

P. uit Ridderkerk

Goede geholpen en snel geleverd