Interzit

Bart uit Den Haag

Mijn vader is zeer tevreden over de sta op stoel, ook over de zeer hulpvaardige vertegenwoordiger een 10 met een griffel.

Goede service aan huis er werd alle tijd genomen bij verkoop ik kon in alle rust de stoelen thuis uitproberen. Zeer vriendelijke en geduldige vertegenwoordiger en ook bij het afleveren werd alle... Goede service aan huis er werd alle tijd genomen bij verkoop ik kon in alle rust de stoelen thuis uitproberen. Zeer vriendelijke en geduldige vertegenwoordiger en ook bij het afleveren werd alle tijd genomen. Wij zijn zeer tevreden!

Karin uit Naaldwijk

Mijn moeder heeft al 3 jaar een stoel van Interzit, ze is er nog steeds blij mee.

Corry

Over alles zeer tevreden.

Groeten uit Leerdam

Echt een bedrijf wat zich gespecialiseerd heeft, we zijn zeer tevreden over de aangeschafte fauteuil.

Ans uit Pijnacker

De fauteuil zit geweldig, perfecte service.

Kurt uit Vlaardingen

Ik ben stevig gebouwd en daardoor is het niet gemakkelijk om een passende stoel te vinden. Bij Interzit ben ik echter heel goed geslaagd. Ruime keuze en zeer klantvriendelijke medewerkers!

Carola

Mijn wensen ten aanzien van een sta-op fauteuil zijn door de deskundige medewerker van Interzit vertaald naar de perfecte stoel voor mij. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn aanschaf. Ook de prijs... Mijn wensen ten aanzien van een sta-op fauteuil zijn door de deskundige medewerker van Interzit vertaald naar de perfecte stoel voor mij. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn aanschaf. Ook de prijs was heel gunstig.

Hans uit Voorburg

Goed en vakkundig, chauffeur nog geholpen met verplaatsen andere meubelen. Bedankt!

Jake uit Delft

Heel erg tevreden over de stoel zo ook over het bedrijf.