Interzit

Nico uit Lisse

Perfecte service, de stoel was dezelfde dag gerepareerd.

M. de Borg

De stoel deed het niet meer, ben direct doorverbonden met technische dienst. Via de telefoon heb ik samen met de medewerker de stoel kunnen resetten, hij doet het weer als vanouds. Ik ben nog steeds... De stoel deed het niet meer, ben direct doorverbonden met technische dienst. Via de telefoon heb ik samen met de medewerker de stoel kunnen resetten, hij doet het weer als vanouds. Ik ben nog steeds zeer tevreden over de stoel.

Julie

Zeer goede ervaring bij Interzit Wateringen. Erg snelle service, zowel in de winkel als de levering. Duidelijke instructie bij aflevering. Keurig alle afspraken meteen nagekomen.

Goed geholpen, prima winkel

Janneke uit Honselersdijk

Tussen het grote aanbod mijn ideale stoel gevonden. Dankzij goed advies van de adviseur. Heel betaalbaar ook!

Stories in Action

Geen hart voor de zaak en geen enkel empathie. Interzit Den Haag.

Reactie Interzit:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van u een review ontvangen,
Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent. Graag vernemen wij van u wat er naar uw mening niet is goed gegaan?
Met...
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van u een review ontvangen,
Klantenservice InterZit

Bea uit Rotterdam

Alles is prima gegaan, ben zeer tevreden over de stoel uitvoerige uitleg bij aflevering.

Carmen

Ik heb eerst een ander bedrijf thuis laten komen echter schrok ik van de prijs rond de €4000,- daar zijn we niet op ingegaan, we hebben toen besloten om naar een winkel in de buurt te gaan en dat... Ik heb eerst een ander bedrijf thuis laten komen echter schrok ik van de prijs rond de €4000,- daar zijn we niet op ingegaan, we hebben toen besloten om naar een winkel in de buurt te gaan en dat was Interzit en voor €1770,- klaar. Zeer tevreden.

E. Verburg

De demonstratie aan huis is een prima service, de stoel kom meteen achterblijven. Wij zijn over alles zeer tevreden over dit bedrijf.

Irma uit Zwijndrecht

Veel keus sta op stoelen voor een goede prijs. We zijn uiterst vriendelijk en correct geholpen.