Interzit

Joke Roos

Werden goed geholpen, medewerker was vriendelijk en zeer behulpzaam. Kwinkslag over en weer werd gewaardeerd.

Karel

Zeer tevreden, stoel is direct geleverd en zit uitstekend.

Fredo uit De Lier

Interzit heeft een overzichtelijke showroom en een ruime keuze aan fauteuils. Ik heb mijn perfecte fauteuil dan ook heel snel gevonden ben er zeer blij mee. Personeel is vriendelijk en geduldig.

Gerard uit Honselersdijk

Draai- sta op stoel type Bergen gekocht en geleverd, hij zit heerlijk.Ik ben er echt blij mee.
Het adviesgesprek zoals aflevering verliep uitstekend.

Cor uit Rotterdam

Wij zijn zeer tevreden over Interzit.
Allereerst wil ik de vriendelijke adviseur willen danken, zo vriendelijk en sympathiek.
We hadden met spoed een sta op stoel nodig voor onze moeder....
Wij zijn zeer tevreden over Interzit.
We hadden met spoed een sta op stoel nodig voor onze moeder. Ik heb s-morgens gebeld en 15:00 uur die zelfde dag kwam een vrachtwagen vol met stoelen waar we uit konden kiezen. Mijn moeder is zeer tevreden over de stoel en de service. Fijne manier van zaken doen, dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen!

Toos

Goed en uitvoerig advies, zeer tevreden.

SERVICE IS TOP. Ik heb ruim vier jaar geleden een sta op stoel gekocht bij Interzit, er viel een schroef uit (stoel wordt intensief gebruikt) heb Interzit gebeld en de volgende dag stond er een... SERVICE IS TOP. Ik heb ruim vier jaar geleden een sta op stoel gekocht bij Interzit, er viel een schroef uit (stoel wordt intensief gebruikt) heb Interzit gebeld en de volgende dag stond er een monteur voor de deur. De stoel is geheel kosteloos gerepareerd.

M. Boelaars

Zeer goed en vakkundig geholpen. Het afleveren verliep eveneens perfect, al met al ben ik een zeer tevreden klant.

Heerlijke sta op stoel en prima geholpen.

Star uit Amstelveen

Perfecte service,
Perfecte service,
Goede uitleg van de vertegenwoordiger die ook alle geduld van de wereld had, hij wist duidelijk waar hij over spraak. Er staat een breed assortiment van sta op stoelen, mooi bedrijf. Aflevering verliep keurig, ben zeer tevreden over de stoel.