Interzit

anonymous

Goed geholpen, prima winkel

Janneke uit Honselersdijk

Tussen het grote aanbod mijn ideale stoel gevonden. Dankzij goed advies van de adviseur. Heel betaalbaar ook!

Barend

Dankzij deskundig advies van Interzit hebben wij de juiste stoel voor mijn moeder gevonden. Opstaan is niet langer een probleem voor haar. Dank je wel Interzit!

Stories in Action

Geen hart voor de zaak en geen enkel empathie. Interzit Den Haag.

Bea uit Rotterdam

Alles is prima gegaan, ben zeer tevreden over de stoel uitvoerige uitleg bij aflevering.

Carmen

Ik heb eerst een ander bedrijf thuis laten komen echter schrok ik van de prijs rond de €4000,- daar zijn we niet op ingegaan, we hebben toen besloten om naar een winkel in de buurt te gaan en dat... Ik heb eerst een ander bedrijf thuis laten komen echter schrok ik van de prijs rond de €4000,- daar zijn we niet op ingegaan, we hebben toen besloten om naar een winkel in de buurt te gaan en dat was Interzit en voor €1770,- klaar. Zeer tevreden.

E. Verburg

De demonstratie aan huis is een prima service, de stoel kom meteen achterblijven. Wij zijn over alles zeer tevreden over dit bedrijf.

Irma uit Zwijndrecht

Veel keus sta op stoelen voor een goede prijs. We zijn uiterst vriendelijk en correct geholpen.

Tobias

De stoel zit heerlijk, het was een goede keuze. Deskundig personeel

Bart uit Den Haag

Mijn vader is zeer tevreden over de sta op stoel, ook over de zeer hulpvaardige vertegenwoordiger een 10 met een griffel.