Interzit

D.

Vriendelijke medewerker, professioneel geholpen voor een maatfauteuil, zeer tevreden over de stoel.

K. v/d Wal

7 jaar geleden een sta op stoel gekocht bij Interzit deze is helaas kapot gegaan, de monteur stond de volgende dag op de stoep en heeft de stoel gerepareerd. Nog steeds zeer tevreden over de stoel... 7 jaar geleden een sta op stoel gekocht bij Interzit deze is helaas kapot gegaan, de monteur stond de volgende dag op de stoep en heeft de stoel gerepareerd. Nog steeds zeer tevreden over de stoel en zeker over de service.

Arend Ames

Wij zijn fijn geholpen in Chapelle aan den IJssel door Marieke.We kregen goed advies en zijn blij met onze aankoop.

Ben uit Wateringen

Fijn en rustig te woord gestaan in de showroom, prima ervaring. De stoel is geleverd en voldoet geheel aan mijn verwachting.

Klaas uit Naaldwijk

Prettige ervaring en blij met onze aankoop.

W. Oosterhof

Goede ervaring met Interzit.

Geert

In alle rust goed geholpen, mijn moeder is zeer tevreden.

John

In november 2018 relax stoel gekocht bij Interzit. Nu na goed 3 jaar werkt de sta-op functie niet meer. Monteur van fabrikant(Hukla) hier geweest. Deze vertelt doodleuk dat de reparatie ca 500 euro... In november 2018 relax stoel gekocht bij Interzit. Nu na goed 3 jaar werkt de sta-op functie niet meer. Monteur van fabrikant(Hukla) hier geweest. Deze vertelt doodleuk dat de reparatie ca 500 euro gaat kosten. Bij de aankoop had ik verwacht dat deze stoel langer meegaat dan 3 jaar.(hij was immers duur genoeg nl. 3450 euro)
Blijkbaar is de geleverde kwaliteit van deze duitse fabrikant niet wat men normaal zou moeten verwachten.
Ik vroeg tevens aan de monteur wat een nieuwe voeding voor de stoel zou kosten. Deze gaf toen aan ca 150 euro. Dit vond ik een belachelijke prijs en ben op internet gaan zoeken en heb dezelfde voeding nu voor 21 euro gekocht. Ik weet niet wat ik van deze gang van zaken moet denken. Vertrouwenwekkend is het in ieder geval niet.

Jan

Goed geholpen, fijne stoel geleverd.

E. ter Meulen

Wij zijn keurig ontvangen/geadviseerd in de showroom te Wateringen en tot aankoop overgegaan.