Interzit

Annette

Zojuist is mijn stoel afgeleverd. Zaterdag in de showroom geweest. Zeer vriendelijke verkoper en deskundige uitleg. Pracht stoel en voor mijn klachten een ideale stoel. Aflevering ging helemaal goed... Zojuist is mijn stoel afgeleverd. Zaterdag in de showroom geweest. Zeer vriendelijke verkoper en deskundige uitleg. Pracht stoel en voor mijn klachten een ideale stoel. Aflevering ging helemaal goed en oude stoel werd meegenomen. Ik ben super blij.

Willemijn

Prima winkel groot aanbod sta op stoelen en vriendelijke verkoper, aflevering verliep ook goed alles is nog uitvoerig uitgelegd. Zeer tevreden over de stoel.

Toos uit Maassluis

Uitstekende voorlichting.
Uitstekende voorlichting.
Er werd uitvoerig de tijd genomen bij het uitzoeken van de juiste stoel, er stonden zoveel stoelen dat je als leek er niet uitkomt. De verkoper wist waar hij het over had, na het uitleggen van mijn klachten wees hij gelijk de juiste stoel aan, echt een ouwe rot die man. Volgende dag al geleverd, stoel nu een aantal weken in huis en bevalt uitstekend.

Han uit Zwijndrecht

Zeer tevreden via een demonstratie aan huis.
Goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, niks was hem te veel om meerdere modellen binnen te brengen

Gewoon goed geholpen, zoals het hoort.

Simon uit Alphen a/d Rijn

Zeer tevreden over de stoel en advies van de adviseur. Via een demonstratie aan huis kon de stoel gelijke blijven staan, daar mijn huidige kapot was gegaan moest er een andere komen.

Joke Roos

Werden goed geholpen, medewerker was vriendelijk en zeer behulpzaam. Kwinkslag over en weer werd gewaardeerd.

Karel

Zeer tevreden, stoel is direct geleverd en zit uitstekend.

Fredo uit De Lier

Interzit heeft een overzichtelijke showroom en een ruime keuze aan fauteuils. Ik heb mijn perfecte fauteuil dan ook heel snel gevonden ben er zeer blij mee. Personeel is vriendelijk en geduldig.

Gerard uit Honselersdijk

Draai- sta op stoel type Bergen gekocht en geleverd, hij zit heerlijk.Ik ben er echt blij mee.
Het adviesgesprek zoals aflevering verliep uitstekend.