Jan

Boven verwachting snelle levering en nette prijs.

Bedankt Jan voor je geweldige beoordeling. Een 10, daar houden we van! :D
Leuk om te horen dat we je positief hebben kunnen verrassen.
Tot de volgende keer en veel plezier van je motoraccu.

Jan Wesseling

Geweldig.Accu is ontzettend snel geleverd.
Blij mee.

J Sint Jago

Goede service zoal aan de telefoon en de bezorging.

FrK

In pinksterweekend besteld, tot mijn verbazing op 2e pinksterdag een mail dat de accu verstuurd is...inderdaad de volgende dag geleverd, accu gemonteerd, motor start meteen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super mooie review, hier worden we gelukkig van! :D

Fijn dat je bestelling er zo snel was. We werken inderdaad vaak door met feestdagen.
Alleen jammer van de koerier, die had inderdaad een briefje in je bus moeten doen. Niet zo netjes maar gelukkig was je bestelling toch snel terecht.

Veel plezier van je bestelling en tot de volgende keer! :D

M.Jorissen

Snelle levering. goede accu.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw fijne review meneer Jorissen. We stellen uw feedback zeer op prijs.
We streven naar perfectie. Als u tips heeft hoe we volgende keer een 10 kunnen verdienen bij u dan horen we het graag :D

Veel plezier van de accu een graag tot de volgende keer! :)

N. van gelderen

Werd gebeld dat de levering al dezelfde avond kon plaatsvinden, was helaas niet thuis maar op verzoek netjes bij de buren bezorgd. twee keer besteld alles goed gegaan en de goedkoopste.

a bouman

Ken het bedrijf niet en heb verder geen ervaring met het bedrijf.

Andy Eysbroek

Zeer snelle service !!

Geraldina

Goede ervaring; advies, bereikbaarheid en leverbetrouwbaarheid.

Willem van Heerden

Accu zoals beschreven, aflevering conform afspraak. Zoals het hoort!
Track & trace werkte niet, telefoontje gaf uitsluitsel.

Reactie Interngeheugen.com:

Willem, bedankt voor je super mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent.

Er waren inderdaad problemen met de Track & Trace van de externe koerier, onze excuses hiervoor. Als het goed is moet dat nu opgelost zijn. Gelukkig gingen de zendingen zelf wel gewoon goed en heb je je bestelling op tijd ontvangen.

Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer :)