Jacky

Na eerdere leveranties ook nu wederom een puike service. Via hun chat-site werd mij de juiste accu geadviseerd. Chapeau!

Nico

Gelaccu besteld, accu heeft ook na laden volgens voorschriften te weinig stroom.
Na email contact een nieuwe accu toegestuurd gekregen, deze is perfect.
Ook een nieuwe accu kan defect...

Paul van Ooijen

Op zoek naar een gel-accu voor mijn motor kwam ik al gauw op de site van AccuDienst.nl.
Ze hadden deze accu op voorraad en ze waren ook nog eens de goedkoopste.
De volgende dag werd de...

a.zuidersma

Goede service en snelle levering op de afgesproken tijd

K. Westerhof

Na mijn 1e bestelling nu mijn 2e bestelling gedaan, top service en correcte levering

O. ter Haar

Goede prijzen, snelle levering en goed verpakt. Denken ook goed mee dus levering op de zaterdag overdag ipv avond, want dan zou het maandag avond zijn geworden. Ging voor een accu maar vanuit de...

Isabel Warning

Top bedrijf!!! Ik zat echt met mijn handen in t haar qua accu. Maandagochtend gebeld, ze hebben alles in t werk gezet om ze maandagavond keurig te leveren!! Super bedankt

Handelsonderneming Elias

Keurige nette en snelle levering.

Quickjewels

Eerlijk en betrouwbare site, zeer vriendelijke en geduldige chatmedewerker en zeer snel geleverd. Gewoon goed!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super leuke feedback Quickjewels! Zo'n beoordeling is een pluim op ons werk :)

Tot de volgende keer!

Corne

Snelle en vriendelijke service. Ook omruilen van verkeerd besteld product was geen probleem