B klaassen Treb-art

Was op de website aan het zoeken wat ik wilde hebben. Opeens werd er via hun chatbox contact met mij opgenomen. Daarná naar het produkt toe geholpen .en natuurlijk besteld. Heb al een accu...

Heddie Visker

Snelle en correcte levering

Tom

Makkelijke en klantvriendelijk site, waarop je de juiste accu kunt selecteren.
Na de keuze en betaling gaat alles vanzelf en wordt de accu op de afgesproken dag bezorgd.
Via een smsje...

Marcel

Super behulpzaam

PenP

Snel uitgezocht en razendsnel geleverd

Chantalle Moors

Zou in eerste instantie op de woensdag worden geleverd, kreeg een mail dat het op de dinsdag wordt geleverd. Track and trace nummer werkt niet. Bijgevoegd nummer gebeld, krijg enkel een bandje met...

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt.

In verband met de vrieskou is tot later doorgewerkt om alle orders sneller de deur uit te krijgen dan normaal. Uw bestelling zou dus inderdaad één dag eerder zijn aangekomen maar helaas was u niet thuis. Onze excuses dat dit niet duidelijk genoeg was aangegeven tijdens het bestellen.
En erg spijtig dat de communicatie met de koerier zo stroef verliep. Dat gaan we zeker met ze opnemen!

Gelukkig is de accu uiteindelijk nog op tijd geleverd, op de dag dat u hem verwachte. U geeft aan tevreden te zijn, dat doet ons goed. Heel veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer :)

Jan

Nummerplaat invullen,.. accu uitzoeken en de volgende dag rijden. Ook voor mijn USA auto, top!

Lou

Al vier keer zaken gedaan met dit bedrijf, met dezelfde ervaring: vandaag besteld morgen accu in huis.

Wil Bogers

Duidelijke antwoorden mbt de soort accu dat ik het beste kon bestellen. Ik werd te woord gestaan (chat sessie) door iemand die er verstand van had en mij goed kon adviseren.
De bestelling is...

H.A.Giroldi

Snelle levering en ook medewerkers in dienst die nog een hart voor de zaak hebben en alle moeite nemen om de klant tevreden te stellen