A van Oosterhout

Had 3 kapotte accu`s op de boot .
Na bestelling had ik ze de andere dag al in huis en de boot loopt weer als een zonnetje.

Jantine Verheij

Toen het na die lange grijze winter in één keer zomer werd, waren de plannen voor een tourtocht snel gemaakt. Hoe groot was de teleurstelling toen de motor niet wilde starten! Een vriend raadde...

Renske Bode

1x besteld. dat was makkelijk en levering was prompt op tijd

sjaak blaak

Top ! Vandaag besteld . Morgen in huis

van Dongen

Bij MAPP (interngeheugen.com) 4 geheugen modules besteld. Op het moment van bestellen waren deze modules voorradig. Het bestellen ging verder ook prima, maar als het daarna fout gaat ben je de...

- Makkelijke website, bestellen gaat goed.

Zodra als er iets fout gaat begint de allende. Ik denk dat dit voornamelijk te maken heeft met; geen tot slechte opvolging, slechte communicatie en het niet nakomen van afspraken.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer van Dongen.

Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken. We hadden het uiteraard liever anders gezien.
Helaas was door de fabrikant van het bestelde geheugen een foutief product aangemaakt. Daardoor zijn er modules geleverd die niet overeen kwamen met de omschrijving. Uitzoeken waar dat fout ging heeft inderdaad te lang geduurd, dit had beter gemoeten! We zorgen dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
Omdat we geen gelijkwaardig alternatief voorhanden hadden, is in overleg met u gekozen om uw aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. Binnen 3 dagen stond dit toen op uw rekening.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Emiel Wezendonk

Al 2 keer een accu besteld en beide keren snel geleverd volgens afspraak. Helemaal top!

Ton

Top accu voor onze toepassing informatie was helder.
Top prijs bij andere sites stukken duurder.
Snel en correct geleverd met duidelijke picknick.
Aanrader deze site .

Paul

Prima service ruime keus en snelle levering.

Tom

Maandag besteld woensdag in huis zeer goed.

Bert

Na bestelling correcte email en afhandeling. Zeer snelle bezorging. Goede verpakking van product voor verzending.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review!
We streven naar het hoogst haalbare. Wat kunnen we verbeteren om volgende keer een 10 te krijgen? :-)