Madhen Gayadin

Zoals beloofd ..optijd geleverd.

h. spoor

Geschikte accu mkkelijk te vinden op website. 'smiddags besteld volgende dag geleverd voor een gunstige prijs.

René

Via kenteken ingeven kun je gemakkelijk een accu vinden die geschikt is voor je auto. Levertijd in 1 werkdag, alleen de koppeling naar de Track & Trace werkte helaas niet.

C. v. Houdt

Stuurt een ander produkt dan we overeengekomen zijn.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.

U heeft helemaal gelijk. Het blijkt dat de fabrikant de specificaties van de accu tussentijds heeft aangepast, zonder ons hiervan op de hoogte stellen. De geleverde accu heeft dus inderdaad zo'n 6% minder capaciteit dan volgens onze opgave. Als tegemoetkoming hebben wij u een forse korting aangeboden. Uiteraard kunt u het product ook terugsturen voor een volledige credit, als u dit liever heeft.

We hadden vanzelfsprekend liever het artikel geleverd met de specificaties volgens de omschrijving. Onze excuses voor het ongemak.

We hopen dat we het goed voor u oplossen, zo niet dan horen wij dat graag!

M. Zandsteeg

Snelle levering vrijdag net voor 5 uur besteld, zaterdag 12 uur thuis bezorgd.
Juiste accu voor merk en type auto!

De Jong

Super heldere site, makkelijk zoeken op kenteken en snel geleverd

Edu Beusekamp

Mijn auto accu was aan vervanging toe. Via internet bij AccuDienst.nl terecht gekomen. Vond hier snel mijn accu voor een scherpe prijs!

Peter Meijjer

Heel duidelijke webside .erg handig zoeken op kenteken.

Marc Daenen

Vriendelijk , snel, vakkundig

Rory

In eerste instantie kwam mijn bestelling niet aan. Het bleek dat de leverancier hem kwijt was geraakt. Dit werd snel en vakkundig opgelost waarna ik binnen 1 dag alsnog mijn bestelde accu kreeg.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs!
Erg spijtig dat je bestelling zoek was geraakt tijdens transport. Gelukkig hebben we het alsnog snel kunnen oplossen voor je. Bedankt voor je geduld en begrip.
Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer :)