E. Matthijsen

Supersnelle levering zoals beloofd

Dies Bogaard

De snelle levering van de goede accu stel ik zeer op prijs. De afmetingen van de accu prima hij paste goed. Daarnaast is de prijs niet te duur, in de garage was ik twee maal zoveel kwijt.

E. de Ceuninck van Capelle

Helemaal top. Accu 12V van mijn Lexus was defect. In garage zou dat 240 euro moeten gaan kosten. Geholpen via de chat en dat ging uitstekend. Er wetsvoorstel mij gezocht Nasr de beste accu hoor mijn...

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw fantastische review, hier doen we het allemaal voor :)

Het beloofde cadeautje kon u toevoegen aan uw bestelling met het opgeven van de actiecode in het winkelwagentje. Omdat u de actiecode niet heeft opgegeven is het niet meegestuurd. Uiteraard hebben we u alsnog het cadeautje nagestuurd.

Heel veel plezier van de accu en nogmaals bedankt. Tot de volgende keer! :D

Gerard Putman

Eenvoudig bestellen via de uitstekende wenbsite. Daarna een snelle levering.
Echt super.

P.J.Timmer

Als je goed geholpen en geinformeerd wilt worden door personen die weten waar het over gaat, dan ben je hier aan het juiste adres,. Zo heb ik de chat sessies ervaren die ik had voordat ik ik de...

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw geweldige review. Elke review zoals deze is een klein feestje!
Top om te lezen dat we onze slogan 'Goed bezig!' eer aandoen.
Als u alsnog een verbeterpunt weet dan horen wij dat graag want het kan inderdaad altijd beter ;-)

Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer!

Frank

Prima afhandeling van de order en geleverd op een anders adres conform bestelling.

Roy Buijs

Geheel volgens de aangegeven tijden geleverd.

Philipe

Snel geleverd alleen jammer bij aflevering er niet gebeld is en dat het voor de deur was achtergelaten

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je leuke positieve review, we stellen dit zeer op prijs!

De koerier mag dit inderdaad niet zomaar doen. We gaan ze hierop aanspreken. Bedankt voor je feedback!

Veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer :D

Guido

Beetje jammer. Accu op op vrijdag besteld ivm levering op zaterdag zodat ik 'm het weekend in de auto kon zetten, maar niemand gezien op zaterdag. Slecht geïnformeerd, niemand wist wanneer het wel...

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost!

Nogmaals onze excuses voor de te late levering, dit is niet zoals het zou moeten zijn. We zouden heel graag proactief contact opnemen met onze klanten nadat het verstuurd is. Echter zijn we hiervoor afhankelijk van het systeem bij het externe koeriersbedrijf. En op dit moment is dit technisch niet mogelijk.

Gelukkig komt het niet vaak voor dat een levering vertraagd is. En als het toch gebeurt dan zitten we er bovenop om te zorgen dat het toch goed komt!

Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer.

Henk van den Akker

Kort maar krachtig, perfecte service zowel digitaal als praktisch!