Herman

Prima product super snelle en correcte levering door een meer dan vriendelijke bezorger.
Een verademing in web winkel land

Paul Barth

Zoals het hoort. Bestellen, betalen en prima informatie wanneer de bestelling geleverd wordt (en ook geleverd is).

erwin

Zeer slechte levering. Besteld op zondag en na aandringen pas donderdag ontvangen, terwijl op de site als nummer 1 bovenaan staat: Snelle levering vaak morgen al in huis.

Ook is de...

Reactie Interngeheugen.com:

Erwin, bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs. Allereerst nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Je bent positief over alle punten bij ons, behalve de leversnelheid en dat snappen we volledig! Je bestelling hebben we direct verstuurd maar de koerier heeft te lang te gedaan over het afleveren. :-( Het zou dinsdag afgeleverd moeten worden en je hebt het pas donderdag gekregen. We begrijpen dat als je 2 dagen langer moet wachten op je accu en niet kan rijden dit een hoop frustratie geeft.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als je ons nog een kans wilt geven in de toekomst dan staat we uiteraard graag voor je klaar.

Dave Bijvoet

Snelle levering en meerdere updates over status order gehad.

Duidelijk en snel.

Marek Makeela

Perfecte Service. Dezelfde dag nog geleverd.

P.den Hoed

Goede service en snelle levering. Duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Met de nieuwe accu weer ruime actieradius.

Sebastiaan Rutten

Makkelijk te bestellen en super snelle levering !!!

Hilterhaus

Goede en snelle service!

Henk Opperman

Snelle service, perfect klantcontact

pijpers

In de middag om 4 uur besteld en de volgende dag om2 uur in de middag in huis.Super..