Bas

Product snel binnen, maar gel accu binnen 1 jaar en 5 maanden kapot.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Bas.

Oei, nu al stuk, dat is niet de bedoeling! Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie op de accu dus daar valt het nog binnen. Zover we kunnen zien heb nog je geen contact met ons gehad over het defect.
Kan je contact met ons opnemen? We helpen je uiteraard graag!

Louis Groeneveld

AccuDienst doet wat het belooft. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Ook in Limburg.
Via een link word je op de hoogte gehouden van de actuele situatie van de levering van je...

Joop Verborg

Varta accu besteld om kwart voor 12 smorgens. Om kwart over 6 savonds diezelfde dag al geleverd. Accu bleek ook goedkoper dan bij concurrenten. Top service!

Niels Alkema

Zeer goede service en informatie, met zelf een foto van het pakket. erg tevreden meerdere sites kunnen hiervan leren

ten Veen

Frans Delrock

Geweldig , s'morgens probleem met mijn accu 11,45 bestelt s'avonds 20.15 nieuwe accu.
zeer snelle lever service, aanrader

Simon BS

Prima levering, alleen wel een dag later dan initieel op de site beloofd werd. Bij de bestelling werd het wel kenbaar gemaakt dat de bestelling een dag later zou komen.

Rick

Accu voor 12uur besteld. Nog een snel advies via de chat gekregen. Wat een aanrader is. Accu word vanavond nog geleverd.
Top nu toe een snelle goeie service!

Reactie Interngeheugen.com:

Dank je wel Rick! Super leuk om te lezen. šŸ˜Š
Fijn dat we het zo snel kunnen leveren bij je. Dan kan je vanavond alweer de weg op!

Tot de volgende keer!

Robin Potze

Slecht. / Maar erg goed opgelost!

Na 3 keer moeten vragen waar het product blijft, hebben ze ineens 'moeite' met het leveren van 1 snoertje.. ik wacht nu 11 dagen en er komen er...

Ed Oosterling

Accu snel geleverd maar helaas de plaats van de polen verkeerd, kan gebeuren. Het werd snel en correct opgepakt ( ook de telefoon) en een dag later had ik de juiste accu zonder gezeur of extra...