Van de Fliert

Zeer snelle service.
Top bedrijf.

Blij

Perfekt verlopen en werkt uitstekend

Bart de Bruijn

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering.

P. Reijntjes

Op basis van een goed advies (via de chat), Heb ik 2 accu's gekocht voor mijn scootmobiel.
De prijs was scherp. Levering strict op tijd en producten in goede staat ontvangen.
Ik heb de...

Kroon

Zeer snel geleverd. En contact liep uitstekend. En bovendien zeer scherpe prijzen. Volgende keer weer

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw geweldige review meneer Kroon.
Volgende keer staan we uiteraard weer met plezier voor u klaar!
Tot de volgende keer!

carlo america

Nieuwe uitbreiding van geheugen van ietwat oude pc gekocht . werkte echter niet in combinatie met reeds aanwezige geheugen .kon zonder probleem geruild worden voor dubbele aantal gb geheugen met...

snelle reaktie via mail !werken volgens mij als team goed samen .

ik moest wel zelf een mail sturen nav mijn geretourneerde geheugen met de vraag of een en ander inmiddels geregeld was .

Hanneke Beun

Na even googelen kwam ik bij jullie uit. In ieder geval de goedkoopste! Prima accu's en een super snelle levering! Top!

Hiryu

De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis! Een bedrijf zonder praatjes!

Reactie Interngeheugen.com:

Super leuk om je positieve review te lezen, bedankt.
Praatjes daar doen we inderdaad niet aan. Of zoals we in Rotterdam altijd zeggen: Niet lullen maar poetsen!
Veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer.

Dirk

Prima bedrijf. Snelle levering . Artikel makkelijk op website te vinden en bestellen. Zou er zo weer iets bestellen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt, we staan al in de startblokken klaar voor je volgende bestelling ;)
Tot de volgende keer!

Lammert de Graaff

Mijn eerste bestelling verliep vlot. Mijn tweede bestelling problematisch. Volgens de site was dat produkt verkrijgbaar, na een paar dagen bleek het weer niet verkrijgbaar, enz. Heb toen de...

Vriendelijkheid van de medewerkers.

Wellicht verbetering van de informatie op de site.