A. Vreeken

Donderdag besteld om 17:57, inclusief betaling en orderbevestiging. Dat is voor 18:00 zou je zeggen.
Ondanks de belofte dat deze bestelling een dag later, vrijdag's, bezorgd zou worden,...

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Vreeken, we stellen dit zeer op prijs. Fijn om te horen dat u ons aanraadt en tevreden bent over het bestelgemak.

U heeft helemaal gelijk, 6 uur is 6 uur en niet eerder! Normaal gesproken moet dit ook kloppen maar iemand was overenthousiast om naar huis te gaan ;-) Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Alsnog veel plezier van uw bestelling en als goedmakertje hebben we u nog iets leuks toegestuurd.

Jan

Snelle levering accu in caravan geplaatst. werkt prima is zeer krachtig om caravan op gele banaan te rijden om waterpas te zetten.

bob

Perfect het gevraagde geleverd! aanrader, snel, veel keus!

Danny

Bedrijf belooft snelle levering, veel smoesjes! geloof het maar niet. Kan heeeel lang duren, en bij annuleren duurt het ook heeeel lang voordat je je geld teruggestort krijgt.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Danny, we stellen je feedback zeer op prijs.

Je bestelling hebben we direct verstuurd maar helaas is het fout gegaan bij de externe koeriersdienst. Niet leuk en we snappen je teleurstelling volledig. Onze excuses!
In 98,5% halen we de opgegeven levertijd maar soms gaat het toch mis :(

Na het annuleren storten we je geld altijd zo snel mogelijk terug, uiteraard altijd binnen 14 dagen maar liefst sneller. Het geld staat inmiddels weer op je rekening.

Als je ons nog een kans wilt geven, laat het dan weten. We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over ons. :)

Martin Lion

In 2013 een DYSSEY PC680 ACCU 12V 17Ah(20h) besteld en dat kreng start mijn motor nog steeds alsof hij splinternieuw is. Nooit meer een andere accu voor mij!!

A v Ruiten

Makkelijk de juiste accu gevonden.
Supersnel en goed verpakt geleverd.

J.A.M. Feijter de

Keurig op tijd geleverd en in prima staat, ook de tel.info was prima, me wist waarover me het had

M.Loeve

Mooi snel geleverd de batterij voor mijn Tomtom live1000, het openen van de tomtom moet je wel heel voorzichtig doen. Fijn ook dat de batterij al voorgeladen is, je ziet direct dat hij het weer...

E.Nielo

Absolute aanrader!
Zeer snelle levering,en de prijs is ook nog eens vele malen goedkoper dan bij de concurrenten

Joep Monsieur

Een aantal weken geleden heb ik nieuwe accu’s besteld voor mijn scootmobiel hier ben ik dus erg tevreden over, ik heb het idee dat ik de halve wereld over kan rijden, heerlijk om onbezorgd van huis...