Bereikbaarheid lokatie
Leuk om te doen
Videolessen
7.6/10
Kwaliteit, ervaring en overdracht van de leraar?

Naomi van Marle

Interessant.

Leuke, enthousiaste leraar.

Hanna

Eerste deel wat droog, filmpjes vooraf erg leuk en leerzaam. Wicht de inhoud omdraaien?
Tweede deel met interactie heel leuk, verhoudingsgewijs wel erg Veel aan het luisteren naar coaching...

Wat deden we goed?

Filmpjes vooraf, lagere kosten daardoor ook denk ik.
Locatie lekker dichtbij
Leraar is ervaringsdeskundige. Geeft een goed plaatje van leven als stemacteur. Kon veel horen in onze stemmen en gericht advies geven.

M. van Dijk

Inspirerend en leuk

Goede begeleiding

Fanette

Leuk en leerzaam

Wat deden we goed?

Een ontspannen sfeer creƫren en op een leuke manier het vak 'stemacteren ' uitleggen

Mylene Van Dissel

Zeer kundig, leerzaam en leuk. Met name het gedeelte waarbij je een gekozen tekst moest voordragen. Goeie ervaren docent met nuttige tips.

Wat deden we goed?

Uiteenzetting van het vak Voiceover en de ervaren docent.

Mirjam Lederwerg

Heel leerzaam en leuk!

Wat deden we goed?

Een docent die weet waar ze het over heeft en met humor en beelden kan vertellen.

Philip Mouwes

Leuk, maar erg lang steeds wachten op de verhalen en oefeningen van andere deelnemers.

Wat deden we goed?

Leuke en dynamische uitleg van de docente met veel energie. Lesstof/informatiemateriaal kort en bondig, maar duidelijk.

Christian Monkelbaan

Erg leuk! Veel geleerd en tips meegekregen.

Wat deden we goed?

Er werd een gemakkelijke en experimentele sfeer neergezet. De klanktrucs werden door Tamara niet alleen duidelijk uitgelegd en voorgedaan, maar ze werden ook duidelijk gecoacht. Er was veel persoonlijke aandacht en dat hielp veel in het leerproces, maar gaf ook een comfortabel gevoel.

Gwendolyn Heath

Ik vond het leerzaam, goed te volgen en erg leuk.

Wat deden we goed?

Veel informatie geven over het vak, de verwachtingen die je wel/ niet moet hebben, de valkuilen, waar je op moet letten en praktische tips. Ik was zeer onder de indruk van de feedback die een ieder kreeg en van het resultaat dat je direct hoorde na het toepassen van de feedback. Dikke plus voor de docent!

Erik Broekman

Heel informatief en inspirerend. Wat jullie beloven en meer!

Wat deden we goed?

Goede uitleg over wat het vak stemacteren / voiceover inhoudt, enthousiast gebracht.