Bereikbaarheid lokatie
Leuk om te doen
Videolessen
7.6/10
Kwaliteit, ervaring en overdracht van de leraar?

Joke Jacobs

Eerste deel heel leuk, 2e deel wat langdradig. Geen duidelijke afsluiting/afronding, ik had na mijn 'presentatie ' weg kunnen gaan en niet veel gemist.
Dag van tevoren informeren over locatie...

Wat deden we goed?

Ervaringen delen over het voice over vak.
Aangeven dat het meer inhoudt dan maar even wat inspreken. Verhalen over een studio, apparatuur, demo maken en daarmee de boer op hebben voldoende ontmoedigd, zeker als je niet meteen te horen krijgt dat een demo maken voor jou echt interessant kan zijn.

Michelle

Leerzaam, goeie tips en een hele leuke lerares!

Wat deden we goed?

Hoe de les werd gegeven was erg boeiend en luchtig. Ze liet je erg op je gemak voelen.

Soraya Wattimury

Een zeer geweldig leuke ervaring om aan deel te mogen nemen.

Wat deden we goed?

Het verstrekken van alle informatie. Tamara heeft tijdens de hele les waanzinnig goed uitgelegd en dingen uitgebeeld. De passie en ervaring straalde er van af. Heel boeiend om naar te luisteren!

U.D. Pel

Leerzaam, inspirerend en leuk om te doen

Wat deden we goed?

Het enthousiasme waar de workshop mee werd gegeven was heel fijn. Goede achtergrond info en inzicht in het werk

Naomi van Marle

Interessant.

Leuke, enthousiaste leraar.

Hanna

Eerste deel wat droog, filmpjes vooraf erg leuk en leerzaam. Wicht de inhoud omdraaien?
Tweede deel met interactie heel leuk, verhoudingsgewijs wel erg Veel aan het luisteren naar coaching...

Wat deden we goed?

Filmpjes vooraf, lagere kosten daardoor ook denk ik.
Locatie lekker dichtbij
Leraar is ervaringsdeskundige. Geeft een goed plaatje van leven als stemacteur. Kon veel horen in onze stemmen en gericht advies geven.

M. van Dijk

Inspirerend en leuk

Goede begeleiding

Fanette

Leuk en leerzaam

Wat deden we goed?

Een ontspannen sfeer creƫren en op een leuke manier het vak 'stemacteren ' uitleggen

Mylene Van Dissel

Zeer kundig, leerzaam en leuk. Met name het gedeelte waarbij je een gekozen tekst moest voordragen. Goeie ervaren docent met nuttige tips.

Wat deden we goed?

Uiteenzetting van het vak Voiceover en de ervaren docent.

Mirjam Lederwerg

Heel leerzaam en leuk!

Wat deden we goed?

Een docent die weet waar ze het over heeft en met humor en beelden kan vertellen.