Bereikbaarheid lokatie
Leuk om te doen
Videolessen
7.6/10
Kwaliteit, ervaring en overdracht van de leraar?

Bianca van Essen

Leuke, informatieve workshop. In het tweede gedeelte kregen we hands on tips en waardevolle coaching.

Wat deden we goed?

Tamara heeft erg veel ervaring en kan vanuit haar praktijk ervaring beeldend vertellen.

Frans van der Linde

In het eerste half uur dacht ik dat de trainer alles uit de kast haalde om het vak zo onaantrekkelijk mogelijk te maken Voorbeelden van opnames met 20 ervaringsdeskundigen, klanten,, assistenten,...

Wat deden we goed?

Oefenen met teksten en met elkaar. En beter de route naar de Aristozalen uitleggen.

Monique van der Fluit

Een mooie introductie van het vak voice-over.

Wat deden we goed?

Bijstellen verwachtingen (zowel positief als negatief), het persoonlijk feedback krijgen op je stem/voordracht en het schetsen van het hele proces in stappen incl. handvatten hoe nu verder.

Maarten Troost

Duidelijk

Wat deden we goed?

Enthousiast en eerlijk in wat je verwachten kunt

Ricardo

Minder praktijk dan gehoopt. Wel veel geleerd, vruchtbare middag voor de begin fase van het vak.

Wat deden we goed?

Tamara is een geweldige vakvrouw. Weet de realiteit als boventoon te nemen. Levert een goed beeld op voor mij als freelancer wat de vervolg stappen moeten zijn

Jurgen van de Sanden

Heel interessant. Nieuwe dingen geleerd.

Wat deden we goed?

De trainer was heel enthousiast, geduldig en heeft aan ons allemaal veel tijd besteed.

Ja Swijgman

Informatef

Persoonlijke ervaringen en feedback

Marijke Zeevenhooven

Leuk, leerzaam en een goede introductie van het vak.

Wat deden we goed?

Tamara deed het erg goed. Goede voorbeelden, persoonlijke aandacht en (uiteraard) prettig om naar te luisteren.

Karen ten Wolde

Interessant en informatief. Ook leuk om te kunnen oefenen

Wat deden we goed?

Enthousiaste docente met duidelijke en goeie informatie

Joke Jacobs

Eerste deel heel leuk, 2e deel wat langdradig. Geen duidelijke afsluiting/afronding, ik had na mijn 'presentatie ' weg kunnen gaan en niet veel gemist.
Dag van tevoren informeren over locatie...

Wat deden we goed?

Ervaringen delen over het voice over vak.
Aangeven dat het meer inhoudt dan maar even wat inspreken. Verhalen over een studio, apparatuur, demo maken en daarmee de boer op hebben voldoende ontmoedigd, zeker als je niet meteen te horen krijgt dat een demo maken voor jou echt interessant kan zijn.