Zwep.Arie

Eerste levering van het gevraagde onderdeel was correct. En op tijd geleverd voor een goede prijs, ik ga zeker meer aankopen.

Ad van Helmond

Een mailtje gestuurd met vragen, per omgaande duidelijke antwoorden op mijn vragen. Andere dag heb ik Installatievakwinkel gebeld ik had nog enkele vragen, ook deze werden keurig en duidelijk... Een mailtje gestuurd met vragen, per omgaande duidelijke antwoorden op mijn vragen. Andere dag heb ik Installatievakwinkel gebeld ik had nog enkele vragen, ook deze werden keurig en duidelijk beantwoord. Wat mij direct opviel, deze jongen weten waar ze over praten, geen mooie praatjes maar duidelijk en meedenkend.
Voor iedere doe-het-zelver zoals ik kan ik Installatievakwinkel aan bevelen.

Martin Boersma

Eerste bestelling als kleine test gedaan. Via Google op hun site gekomen, navigatie en uitzoeken op de site verloopt vlotjes. Artikel besteld en geleverd binnen 48 uur. Duidelijke communicatie met... Eerste bestelling als kleine test gedaan. Via Google op hun site gekomen, navigatie en uitzoeken op de site verloopt vlotjes. Artikel besteld en geleverd binnen 48 uur. Duidelijke communicatie met de verkoper via het internet. Meer kan de klant niet wensen.

René

Perfect ! Zelfs voor een weinig verkochte kraan de revisie-set op voorraad; ik ben er heel blij mee, voor 12,50 heb ik geen nieuwe kraan...

Roland van Leusden

De bestelde spullen goed verpakt en op tijd geleverd. Scherpe prijzen, vaak goedkoper dan de meeste bouwmarkten, mijn vaste adres voor als ik ga klussen.

Bart

Goed assortiment en prima prijs. Levertijd zou 1 dagje korter kunnen.