Ton

Volledig correct en op tijd geleverd zoals was aangegeven.. echt een beleving.

Jacques

Op 30 september 2020 een thermostaat besteld en betaald.
Op 30 september 2020 een thermostaat besteld en betaald.
Levering zou op 5 oktober plaatsvinden. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Bedrijf is telefonisch onbereikbaar en op email wordt niet gereageerd.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Jacques, heel vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om dit door te nemen. Groet, Isabel

Jan Hoos

Thermostaatkraan besteld en na twee dagen werd hij geleverd, echter de verkeerde. Na het sturen van een mail met foto's werd ik een paar uur later terug gebeld door een zeer vriendelijke heer die me... Thermostaatkraan besteld en na twee dagen werd hij geleverd, echter de verkeerde. Na het sturen van een mail met foto's werd ik een paar uur later terug gebeld door een zeer vriendelijke heer die me vertelde dat het artikel fout in het systeem stond. Hij zou het nummer aanpassen en een nieuwe kraan van het goede type sturen en de verkeerde kon ik houden als ik dat wilde.
Binnen 24 uur zeer goed opgelost en daarom een warme aanbeveling voor dit bedrijf.

Hans

Goede beschrijving op website. Artikel was op voorraad en exact volgens planning geleverd. Kortom: Top!

Jan Prins

Slechter kan niet!
Slechter kan niet!
Het begint met 2 dagen later leveren dan aangegeven. Vervolgens blijkt info op de website niet correct! Hiervoor krijg je dan wel excuses maar verder laat dit bedrijf je voortdurend in de kou staan. Na veel geëmmer wil men de goederen dan wel terugnemen. Moet je drie keer een afspraak maken, want de eerste twee ophaalafspraken worden niet nagekomen. (De hele dag thuisblijven, want we kunnen geen tijdstip plannen?) Bedrijf belooft vervolgens binnen 14 dagen terug te betalen, maar het duurt bijna een maand en dan moet je er ook nog meermaals naar vragen!
Dit bedrijf heeft geen klanten, maar SLACHTOFFERS!

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste meneer Prins,
Beste meneer Prins,
We schrikken van uw verhaal. We gaan uitzoeken wat er is gebeurd en nemen daarna contact met u op. Bedankt voor het melden, u hoort van ons. Groet, Isabel van Installatievakwinkel.nl

Hans

De bestelling werd snel uitgeleverd, goede communicatie!

C. Kersten

Waardeloos! Ze sturen totaal iets anders dan dat je besteld, dan mag je het zelf oplossen! Op de pakbon die er bij zit staat wel het juiste vermeld. Ik vind dat vreemd en zal er ook geen zaken meer... Waardeloos! Ze sturen totaal iets anders dan dat je besteld, dan mag je het zelf oplossen! Op de pakbon die er bij zit staat wel het juiste vermeld. Ik vind dat vreemd en zal er ook geen zaken meer mee doen, er zijn genoeg alternatieven! Die wel service bieden.

Marian

Duidelijke omschrijving van artikel en snel thuis ontvangen, Top!

Zwep.Arie

Eerste levering van het gevraagde onderdeel was correct. En op tijd geleverd voor een goede prijs, ik ga zeker meer aankopen.