Reviews

8.6 / 10
2849 beoordelingen
Schrijf beoordeling

2849 Reviews

Stef

4/10

Na bestelling kreeg ik de melding dat levering pas na vier weken zou geschieden. Tevens kreeg ik de melding dat het verkeerde product was besteld en dat hetzelfde product bij levering ineens 30%... Na bestelling kreeg ik de melding dat levering pas na vier weken zou geschieden. Tevens kreeg ik de melding dat het verkeerde product was besteld en dat hetzelfde product bij levering ineens 30% duurder was geworden. Er werd verteld dat er dagprijzen van toepassing zijn. Beetje merkwaardig. Kortom, als je binnen redelijke tijd je product wilt hebben tegen een eerlijke prijs moet je jezelf afvragen of je hier wilt bestellen.
Retourkosten zijn overigens ook voor eigen rekening. Ook als een product beschadigd of stuk is.


Outdoor Shower

10/10

Goede producten, goede prijs en geleverd op de genoemde dag. Duurde wel wat langer omdat het niet op voorraad was, maar dat was ook duidelijk gecommuniceerd.


Helene van gorp

10/10

Ik heb in febr een veiligheids lamp van €144,00 gekocht in sept ging hij kapot ik kon hem terug sturen ,en nu krijg ik een nieuwe lamp , maar omdat de lamp er nog niet was kreeg ik netjes een... Ik heb in febr een veiligheids lamp van €144,00 gekocht in sept ging hij kapot ik kon hem terug sturen ,en nu krijg ik een nieuwe lamp , maar omdat de lamp er nog niet was kreeg ik netjes een mailtje ,dat hij later geleverd word vr gr Helene


J

2/10

Slechte pakketjes

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste J., wat vervelend dat uw ervaring negatief was. We zullen contact opnemen om uw ervaring door te nemen en zo onze service te kunnen verbeteren. Groet, Isabel


ger.vossen

1/10

Vak winkel is goed behalve een zeer slechte bezorger beoordeling nog geen2 waard

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Ger. Vossen, heel vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring met de bezorging van uw bestelling heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om dit... Beste Ger. Vossen, heel vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring met de bezorging van uw bestelling heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om dit door te nemen. Groet, Isabel


F.A. Burger

4/10

Compleet verkeerde artikel gezonden. Binnen 5 minuten gemeld. Willen eerst probleem uitzoeken en daarna de juiste artikelen toezenden. Dat levert problemen met de installatie omdat de tegelzetter... Compleet verkeerde artikel gezonden. Binnen 5 minuten gemeld. Willen eerst probleem uitzoeken en daarna de juiste artikelen toezenden. Dat levert problemen met de installatie omdat de tegelzetter niet door kan gaan.