Robbert

Eind oktober een aantal artikelen van Siemens schakelmateriaal besteld. Bij de eerste levering werden naast de goede artikelen ook artikelen van een ander merk geleverd, 20 schakeltoetsen ipv 2 en... Eind oktober een aantal artikelen van Siemens schakelmateriaal besteld. Bij de eerste levering werden naast de goede artikelen ook artikelen van een ander merk geleverd, 20 schakeltoetsen ipv 2 en misten er een paar andere artikelen. Na een paar keer bellen en emailen kreeg ik het juiste merk geleverd. Helaas de missende artikelen niet ontvangen. Wel inmiddels het geld retour gekregen van de missende artikelen en excuses dat het niet goed was gegaan. Ondanks dat de leveringen niet goed waren gegaan hebben ze het toch netjes afgerond.

pronk

Problemen gehad met voorraad informatie en producten die verkeerd op website stonden. Klantenservice heeft alles in overleg opgelost.
Verkeerde producten konden retour en geld is snel...
Verkeerde producten konden retour en geld is snel gecrediteerd.
Kan installatie vakwinkel aanbevelen.

michel

Zeer snelle levering en het juiste (originele) onderdeel voor een scherpe prijs.

Technische Duizendpoot Hans

Goed snel en geleverd wat besteld is

M.J.M. Grundeken

Alles zeer goed volgens belofte verlopen. Snelle levering, ook duidelijk overzicht op site welke onderdelen erbij zitten. Voor mij zeker reden om indien ik wat nodig heb deze site te bezoeken.

Installatievakwinkel

Alleen maar complimenten voor dit bedrijf! Goede service, goede communicatie! We hadden een specifieke wc bril van Sphinx besteld die een lange wachttijd vergde. Dit lag helaas aan de firma Sphinx... Alleen maar complimenten voor dit bedrijf! Goede service, goede communicatie! We hadden een specifieke wc bril van Sphinx besteld die een lange wachttijd vergde. Dit lag helaas aan de firma Sphinx en niet aan de Installatie Vakwinkel. Van hen kregen we prima hulp en voorstellen om dit probleem op te lossen. Uuteindelijk werd de bestelling bezorgd maar had Sphinx het bevestigings materiaal vergeten. Ook dat heeft de Installatie Vakwinkel snel en adequaat opgelost! Dikke duim voor dit bedrijf!

L.G. Monderman

Levering op afgegegeven datum, en materiaal conform omschrjiving