Freddie Kersten

Spullen worden correct geleverd,ik word alleen helemaal gek van uw reclame bij ieder filmpje dat ik sindsdien op youtube dat ik aanklik.

Beste Freddie,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat fijn dat je de bestelling correct hebt ontvangen. Dat is goed te horen. Bedankt voor het goede contact.
Sorry voor ons...
Beste Freddie,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Sorry voor ons enthousiasme. We zijn zo enthousiast over onze mooie producten dat we dit graag promoten, maar vervelend dat dit wat teveel is en niet naar wens voor je. Onze excuses.
Je kunt ervoor kiezen de cookies hiervoor uit te schakelen of onze website te bezoeken via een incognito modus. Mogelijk is dit een goede optie. Het is helaas lastig hier iets anders in aan te passen. We vinden het wel vervelend dat dit voor u zo frustrerend is geweest. We hebben uw melding hierin doorgegeven. Groetjes Jasmijn.

Jacco

Goede prijs en zeer snel geleverd. Telkens volgende dag afgeleverd. Top !

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Hi Jacco, prettig om te lezen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Isabel.

Vincent roosendaal

Juiste onderdeel supersnel geleverd. C.v. werkt weer perfect

Edwin Steketee

Super snel

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Edwin, dank je wel voor de review! Groetjes, Jasmijn.

Patrick

Netjes en volgens afspraak geleverd.Prima

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Patrick, dank je wel voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Jack

Snelle levering met scherpe prijs

Hoi Jack,
Hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn dat je levering en bestelling zo naar wens is verlopen. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Isabel.

huub baars

Correcte levering

Hoi Huub,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je bestelling correct is geleverd. Veel plezier gewenst met je bestelling. Groetjes Isabel.

Jeroen van der Tol

Bestelling was in eerste instantie niet juist geleverd, maar gelukkig binnen een dag was het juiste artikel geleverd en onjuiste artikel werd weer neegenomen. Goed hersteld dus en uiteindelijk ook... Bestelling was in eerste instantie niet juist geleverd, maar gelukkig binnen een dag was het juiste artikel geleverd en onjuiste artikel werd weer neegenomen. Goed hersteld dus en uiteindelijk ook binnen 2 dagen geleverd.

Beste Jeroen,
Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat de eerste zending niet juist was. Wel fijn dat er snel een juiste oplossing hierin is gevonden. We doen ons best een juiste service hiervoor te bieden. Groetjes Jasmijn.

Roberto

Snelle levering en scherpe prijs.
Mijn ventilator van mijn Nefit Topline liep al enige tijd aan. Nu was ik er klaar mee en ben op zoek gegaan voor een nieuwe met een hele scherpe prijs. Snelle levering en scherpe prijs.
Installatievakwinkel boodt deze aan en na bestelling ontving in deze een dag later.
Kortom raad ik dit bedrijf een ieder aan.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Roberto, dank je wel voor je positieve review. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.