Jan

Goede service

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Jan, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en het deelt, dat waarderen wij enorm. Bedankt! Groetjes, Isabel

Harry Terken

Bestellen ging goed. Ik heb een onderdeel gekocht voor een kapotte cv ketel. Zou woensdag geleverd worden. Donderdag pas ontvangen. Een dag langer in de kou gezeten dan nodig was. Slechte zaak dus!!!

Hoi Harry,
Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Wat vervelend dat de levering voor het onderdeel van je radiator wat was vertraagd. Dat is natuurlijk niet hoe we het willen. Onze excuses....
Hoi Harry,
We doen ons best deze vertraging te voorkomen. We zullen kritisch kijken om dit te verbeteren. Groetjes Isabel.

Ben Putter

Goeie prijs en flotte levering .

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Hi Ben, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw bestelling. Groetjes, Jasmijn.

Verra

Prima correspondentie en levering

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag Verra, prettig om te lezen dat je ervaring bij ons goed bevallen is! Groetjes, Jasmijn.

R.Werner

Snel en klantvriendelijk

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste R. Werner, dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Isabel.

Jan Beenen

No nonsens en snelle service

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Jan, dank je wel voor de review. goed om te lezen dat je tevreden bent! Groetjes, Isabel.

Leo van Kessel

Fijn bedrijf en vlotte levering

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag Leo, dank je wel voor de mooie beoordeling. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Jac Derckx

Dit was mijn eerste bestelling. Nou ik mag jullie wel een pluimpje geven. De bestelling en de bezorging van DHL was perfect

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Jac, prettig om te lezen dat je zo'n mooie ervaring bij ons hebt gehad. Dank je wel voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Marieke Nijsse

Snelle levering, alles prima in orde.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag Marieke, dank je wel voor je mooie review! Veel plezier van je aankoop gewenst. Groetjes, Jasmijn.