Linda

Snelle levering van een kwalitatief hoogwaardig product dat eenvoudig was te monteren! De zeepdispenser van Grohe is de prijs absoluut waard.

Beste Linda,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en het product helemaal naar wens is. Dat is mooi te horen. Fijne dag gewenst. Groetjes Jasmijn.

Lies

Klopt met wat ik besteld hebt. Snelle levering

Beste Lies,
Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en de bestelling snel hebben kunnen leveren. Veel plezier met je aankoop. Groetjes Isabel.

Richard Mol

Dit bedrijf is er vooral voor de verkoop. Na klachten over een bepaald apparaat wordt er vooral gewezen naar de fabrikant en garantietermijnen, maar aan suggestie om het probleem op te lossen, wordt... Dit bedrijf is er vooral voor de verkoop. Na klachten over een bepaald apparaat wordt er vooral gewezen naar de fabrikant en garantietermijnen, maar aan suggestie om het probleem op te lossen, wordt helaas niet gedaan. Achteraf gezien een slechte leverancierskeuze

Beste Richard,
Beste Richard,
Wat vervelend dat het defect van het product wat u eerder had besteld niet meer onder garantie is gevallen. We bieden een fabrieksgarantie voor onze producten voor een bepaalde termijn. Deze termijn is vermeld voor het product. Na deze termijn was er helaas geen garantie meer in. We willen u voorzien van een correct advies en het is mogelijk dat we hiervoor doorverwijzen naar een fabrikant voor een verdere oplossing. Groetjes Isabel.

Thed Freriks

Prima, zeer snel geleverd

Beste Thed,
Top! Bedank voor je mooie beoordeling.
Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Groetjes Jasmijn.

Bert

Jullie bedrijf was het goedkoopst .
snelle levering

Beste Bert,
Beste Bert,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We doen ons best je een mooie prijs -kwaliteitsverhouding te bieden voor onze producten. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Groetjes Jasmijn.

jan Brinkhof

Vlotte bediening na schade snel omruilen

Beste Jan,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes Isabel.

Alex Kleinpenning

Snelle levering van goede producten. Bedankt!

Hoi Alex,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je de levering snel hebt kunnen ontvangen en de producten naar wens zijn. Veel plezier met je aankoop. Groetjes Isabel.

Hans

Het juiste product is geleverd.

Hoi Hans,
Zoals je mag verwachten. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Mooie dag. Groetjes Isabel.

A.de Rooij

Service nog snel voor 9 uur besteld en de volgende dag bezorgd goed verpakt en alles compleet

Beste,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en de bestelling en levering naar wens is verlopen. Groetjes Jasmijn.