Rob Blom

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Rob, dank je wel voor je beoordeling. Hopelijk heb je gevonden wat je zocht. Groetjes, Isabel.

Frans

Producten ontvangen volgens afspraak. Prima!

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag Frans, prettig om te lezen dat alles naar wens was. Veel plezier van je bestelling! Groetjes, Isabel.

Oudheusden

Snel en adequaat

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Rijck, bedankt voor je positieve review. Veel plezier van je aankoop! Groetjes, Isabel.

J.M. Schotsman

Snelle feedback op gestelde vraag

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste J.M., Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn.

Steven Couprie

Super snel, en goede prijzen! Dank

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag Steven, fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier van je bestelling! Groetjes, Jasmijn.

John Keereweer

Keurig de volgede dag na bestelling afgeleverd

Lex

Product is in werkelijkheid totaal anders dan de foto van de fabrikant op de website zelf. Installatievakwinkel zelf ging netjes en professioneel om met de klacht.

Hoi,
Onze excuses dat de levering niet naar wens was. We hebben hier even contact in gehad en je een oplossing geboden om het kosteloos retour toe te sturen. We zien dat je de review nog niet had aangepast. We begrijpen dat het niet helemaal naar wens is geweest. Wij kijken kritisch naar verbeteringen voor de productinformatie en willen hier waar nodig de juiste acties in nemen. Groetjes Isabel.

Mark

Leverings datum klopte niet helemaal maar kunnen verschillende factoren mee spelen verders makelijk kunnen bestellen wat ik nodig had

Beste Mark,
Beste Mark,
Bedankt voor je beoordeling. Helaas was je levering 1 dag vertraagd bij onze bezorgdienst. Het is soms lastig dit te voorkomen, maar wij begrijpen dat dit vervelend is geweest. We hebben ons best gedaan deze vertraging voor je te beperken. Met je melding willen we kijken wat we hierin kunnen verbeteren. Bedankt voor je goede contact. Groetjes Isabel.

S. Goorhuis

Heel fijne en snelle service!

Hoi,
Bedankt voor je mooie beoordeling en goede contact. Wat fijn dat we je de juiste service hebben kunnen bieden en goed hebben kunnen helpen. Dat is mooi te horen. Veel plezier gewenst met je aankoop. Groetjes Isabel.