Edwin Steketee

Super snel

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Edwin, dank je wel voor de review! Groetjes, Jasmijn.

Patrick

Netjes en volgens afspraak geleverd.Prima

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Patrick, dank je wel voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Jack

Snelle levering met scherpe prijs

Hoi Jack,
Hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn dat je levering en bestelling zo naar wens is verlopen. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Isabel.

huub baars

Correcte levering

Hoi Huub,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je bestelling correct is geleverd. Veel plezier gewenst met je bestelling. Groetjes Isabel.

Jeroen van der Tol

Bestelling was in eerste instantie niet juist geleverd, maar gelukkig binnen een dag was het juiste artikel geleverd en onjuiste artikel werd weer neegenomen. Goed hersteld dus en uiteindelijk ook... Bestelling was in eerste instantie niet juist geleverd, maar gelukkig binnen een dag was het juiste artikel geleverd en onjuiste artikel werd weer neegenomen. Goed hersteld dus en uiteindelijk ook binnen 2 dagen geleverd.

Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat de eerste zending niet juist was. Wel fijn dat er snel een juiste oplossing hierin is gevonden. We doen ons best een juiste service hiervoor te bieden. Groetjes Jasmijn.

Roberto

Snelle levering en scherpe prijs.
Mijn ventilator van mijn Nefit Topline liep al enige tijd aan. Nu was ik er klaar mee en ben op zoek gegaan voor een nieuwe met een hele scherpe prijs. Snelle levering en scherpe prijs.
Installatievakwinkel boodt deze aan en na bestelling ontving in deze een dag later.
Kortom raad ik dit bedrijf een ieder aan.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Roberto, dank je wel voor je positieve review. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Johan Boon

Voordat ik de bestelling ging doen gevraagd of het product op tijd binnen zou zijn. Op maandag zou het bezorgd worden volgens de afspraak. Niets. Op dinsdag, niets. Hopelijk morgen wel waar ik het... Voordat ik de bestelling ging doen gevraagd of het product op tijd binnen zou zijn. Op maandag zou het bezorgd worden volgens de afspraak. Niets. Op dinsdag, niets. Hopelijk morgen wel waar ik het nodig heb voor mijn werk. DPD gebeld en er achter gekomen dat insallatievakwinkel.nl gewoon veel te laat verstuurd heeft. Laatste keer dat ik hier besteld hebt. Geen mannier van doen.

Beste,
Beste,
Zoals te zien in track en trace code hebben we order 28.10.2023 doorgegeven bij onze bezorgdienst. Wat vervelend dat uw levering door verschillende omstandigheden is vertraagd. Onze excuses voor dit ongemak. Groetjes Jasmijn.

wil winder

Klantvriendelijk en goede service

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Wil, dank je wel voor je positieve review. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Isak inbus

De enige shop die mijn product binnen 24 uur kon leveren. Dus top.

Beste Isak,
Beste Isak,
Hartelijk dank voor je mooi beoordeling. Voor sommige producten bieden we een verwachte levering op dezelfde dag aan. Fijn dat we u hier zo goed verder mee konden helpen. Mooie dag. Groetjes Jasmijn.