Rickt

Snelle en betrouwbare levering

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Ricky, prettig om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Groetjes, Jasmijn.

Bart Hessels

Wat mij betreft uitstekend met name de afwikkeling van de aflevering wat volgens afspraak is nagekomen met inzet van de heer Jan Willem en nogmaals bedankt

F. Kuyper

Snel besteld en betaald en ook als beloofd heel snel geleverd!

a de leeuw

Vlotte afhandeling

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag A. de Leeuw, prettig om te lezen dat we je goede service hebben kunnen verlenen. Groetjes, Jasmijn.

R. Speur

Besteld: Linido wandbeugel en Linido muurbevestigingsset. Samen, als één bestelling. Maandag de beugel, geen bevestigingsset. Gebeld, mij werd uitgelegd dat het laatste bij een andere aanbieder... Besteld: Linido wandbeugel en Linido muurbevestigingsset. Samen, als één bestelling. Maandag de beugel, geen bevestigingsset. Gebeld, mij werd uitgelegd dat het laatste bij een andere aanbieder vandaan komt. Dus aparte bezorging. Dinsdag kwam de set. Dit komt verwarrend over. Mogelijk wordt dat lastig, maar aangezien er meer dan genoeg ruimte is in de doos van de beugel lijkt het me voor de ontvanger (met lekenverstand, zonder zicht op de praktijk) overzichtelijker als alles bij elkaar wordt gedaan. Desnoods met een dag vertraging.

Jan Touw

TPR Vastgoed

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Jan Touw, dank je wel voor je beoordeling! Groetjes, Jasmijn.

Freddie Kersten

Spullen worden correct geleverd,ik word alleen helemaal gek van uw reclame bij ieder filmpje dat ik sindsdien op youtube dat ik aanklik.

Beste Freddie,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat fijn dat je de bestelling correct hebt ontvangen. Dat is goed te horen. Bedankt voor het goede contact.
Sorry voor ons...
Beste Freddie,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Sorry voor ons enthousiasme. We zijn zo enthousiast over onze mooie producten dat we dit graag promoten, maar vervelend dat dit wat teveel is en niet naar wens voor je. Onze excuses.
Je kunt ervoor kiezen de cookies hiervoor uit te schakelen of onze website te bezoeken via een incognito modus. Mogelijk is dit een goede optie. Het is helaas lastig hier iets anders in aan te passen. We vinden het wel vervelend dat dit voor u zo frustrerend is geweest. We hebben uw melding hierin doorgegeven. Groetjes Jasmijn.

Jacco

Goede prijs en zeer snel geleverd. Telkens volgende dag afgeleverd. Top !

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Hi Jacco, prettig om te lezen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Isabel.

Vincent roosendaal

Juiste onderdeel supersnel geleverd. C.v. werkt weer perfect