Wissink / Van Dijk

Na een acute scheur in de warmwaterleiding was Installatieburo J. ten Buur direct bereidt om het probleem te komen oplossen. Men had zelfs al een nieuwe kraan meegenomen en die bleek nodig te zijn.... Na een acute scheur in de warmwaterleiding was Installatieburo J. ten Buur direct bereidt om het probleem te komen oplossen. Men had zelfs al een nieuwe kraan meegenomen en die bleek nodig te zijn. Snel geregeld en top service!

Goed inspelen op het probleem en snel oplossen van het probleem.

Danielle

Ik zat thuis met een sauna. Thermostaat uit maar toch loeide de verwarming. Gebeld met hun storingsdienst. 10 minuten later stond er al iemand voor mijn deur en 10 minuten later was het al... Ik zat thuis met een sauna. Thermostaat uit maar toch loeide de verwarming. Gebeld met hun storingsdienst. 10 minuten later stond er al iemand voor mijn deur en 10 minuten later was het al gerepareerd. Top service!!

Snelle service.

Jan

Afgelopen week is er een nieuwe CV ketel van Intergas bij ons geplaatst. De ene gebeld en de volgende dag werd ketel al geleverd en geplaatst. Fijne medewerkers die hun werk vakkundig uitvoeren!... Afgelopen week is er een nieuwe CV ketel van Intergas bij ons geplaatst. De ene gebeld en de volgende dag werd ketel al geleverd en geplaatst. Fijne medewerkers die hun werk vakkundig uitvoeren! Mijn complimenten daarvoor!

Zeer flexibel en gemakkelijk in de omgang. Daarnaast vakkundig en men neemt zeker de tijd voor deze vakkundige installatie en alle afvalresten worden keurig meegenomen na de klus

Gert V Nieuwe cv ketel laten plaatsen zeer snelle levering, alles keurig aan gesloten ,zeer scherpe prijs kwaliteit verhouding , alles netjes en schoon achter gelaten, kortom top.en bedankt. Gert V Nieuwe cv ketel laten plaatsen zeer snelle levering, alles keurig aan gesloten ,zeer scherpe prijs kwaliteit verhouding , alles netjes en schoon achter gelaten, kortom top.en bedankt.

Albert

Aanleg en onderhoud electra en cv

Service

Doornbos

Plezierig klantgericht bedrijf!

Sterke punten zijn dat de medewerkers veel kennis hebben het is plezierig om met zijn samen te werken en ze hebben altijd een oplossing

J.H Onvlee

Prettige ervaring ,duidelijke afspraken.

Duidelijke afspraken,personeel verstaat zijn vak,goede service omtrent onderhoud van vorige aankoop.

Janny

Gebeld en met een paar uurtjes waren ze er en hebben de klus snel geklaard.

Y. Prins

Ervaring is goed en al lang, reeds 14 jaar lang goede ervaring

Goede service, geen poeha maar gewoon eerlijke handel

Heel goed, Vakkundig en vriendelijke mensen