Inspirators Factory

Inspirators Factory Ook benieuwd naar feedback over de webshop Inspirators Factory? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6
8.3/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Inspirators Factory met 8.3/10. Gebaseerd op 6 ervaringen.
inspirerende locatie

Score voor Inspirators Factory:4/5

Goed.

Ariane Joustra
Ariane Joustra

Enthousiaste en inspirerende presentatie. Geeft veel energie, met name de interactie met het publiek.

Score voor Inspirators Factory:4/5

..................

ABN AMRO - Astrid Brinkman
ABN AMRO - Astrid Brinkman

De manier waarop IF een thema weet om te bouwen naar een totaal programma met verschillende inspirators die daar aan bijdragen. Hiermee is IF niet alleen een leverancier van sprekers, maar biedt het een totaal oplossing.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tezamen met if op basis van een onderwerp dat ik graag wilde behandelen een event georganiseerd. if heeft hier een zogenoemde 'verpakking' voor bedacht en in een programma gegoten. het event is zeer goed ontvangen door de bezoekers, men is geinspireerd, en met de finishing touch van een if you do goodie bag was het mooi rond!.

Uitstekend (10/10)

Aandacht voor kleine dingen zoals de ontvangst door butler, goodie bag , mooie locatie etc.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Sessie over customer experience gevolgd.

Onvoldoende (4/10)

Positieve 1e indruk, behalve de manier waarop de lezing werd gebracht

Score voor Inspirators Factory:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief met de dame van dit bedrijf en ook kort in het contact met godfried. de lezing van godfried was niet geheel een succes. in de evaluatie van studenten kwam naar voren dat het energie-niveau van de spreker aan de lage kant was. ook stond hij meerdere malen met de rug naar het publiek. de inhoud was zeer interessant, hoewel de afstemming op het publiek nog beter had gekund. begrippen als customer journey en communicatieprincipes zijn al veel besproken en dus voorkennis voor het publiek..

Hier mijn naam? Krista de Wolff
Hier mijn naam? Krista de Wolff

De kracht van de Survival Show en van IF als bedrijf vind ik dat het ontstaan is uit persoonlijke inspiratie van gastvrouw Rieke. Ze kent al haar inspirators persoonlijk, ze kent hun visie en weet wat ze in huis hebben. Doordat zij haar inspirators zo goed kent, kan ze voor elk vraagstuk en voor ieder bedrijf een succesvol inspiratieconcept ontwikkelen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb van de survival show genoten. aangestoken door het enthousiasme van gastvrouw rieke wist ik dat het een inspirerende show zou zijn. de confronterende eye openeners en tegelijkertijd hilarische situaties van de twee vrouwen had ik van te voren niet kunnen bedenken. een aanrader voor iedereen, die inspiratie en plezier wil combineren!.

Bedrijfsinformatie

Need inspiration? Inspirators Factory biedt een all inclusive beleving, met keuze uit boeiende sprekers of artiesten, sfeervolle locaties en mindful eten.
Adres
Stationstraat 15