RB

Vlotte levering, alleen waar ik kromme tenen van krijg is het feit dat je een aanzienlijk bedrag in het voorruitzicht hebt wanneer je voor € 180,00 per jaar en dan minimaal 1x per maand een... Vlotte levering, alleen waar ik kromme tenen van krijg is het feit dat je een aanzienlijk bedrag in het voorruitzicht hebt wanneer je voor € 180,00 per jaar en dan minimaal 1x per maand een bestelling moet doen bij inktweb. Mensen die even niet opletten begeven zich al ontwetent in een wespennest genaamd "winkelen en sparen". Lees al die dramatische reviews maar voordat je daar je goeie geld aan uitgeeft. Ik snap heel goed dat dit een verdien model voor inkweg genereerd. Maar alles behalve klantvriendelijk.

Prima cartridges en snelle levering

Zie opmerking 'Winkelen en sparen"

Cees de Bruin

Ik heb goede ervaringen met inktweb.

Zelden klachten en zoal. dan snelle en goede oplossing.

Kleine pakketjes die gemakkelijk in de brievenbus kunnen worden toch verstuurd met Post.nl, met alle ellende van dien. Post.nl is een slechte bezorger met een verwachtingen wekkende goede website,... Kleine pakketjes die gemakkelijk in de brievenbus kunnen worden toch verstuurd met Post.nl, met alle ellende van dien. Post.nl is een slechte bezorger met een verwachtingen wekkende goede website, maar maakt niet waar wat wordt beloofd. Het is regel dat pakketjes niet worden afgeleverd op ons adres en dat we km's moeten rijden om ze zelf op te halen. Dat gaat ten koste van uw goede naam. Post.nl weg ermee!

van den Brom

Na overlijden partner bij jullie gebleven

duidelijk

heb ik niet

Brouwenstijn

Zeer goede ervaring met Inktweb.nl

snelle afhandeling

Claes Karel

Originele patronen

F. de Kreij

Fijne positieve ervaring met de levering

zie 1e antwoord

nee

M van Vliet

Uitstekend

Duidelijke website en snelle levering

D.dereli

Heel snel

Correcte artikel

Ik zou het niet weten wat nog beter kan

HBPlaats

Snelle bezorging en mooie prijs

Snelle bezorging

Bezorgkosten te hoog

Ben Tetteroo

Fijn bedrijf - prima cartridges voor een vriendelijke prijs. Snel geleverd.

Zou niet weten.

?