Ingevorderd-rijbewijs.nl

Ingevorderd-rijbewijs.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ingevorderd-rijbewijs.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company72
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ingevorderd-rijbewijs.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 72 ervaringen.

Score voor Ingevorderd-rijbewijs.nl:5/5
Beveelt u onze service aan?Ja

Goed geholpen. mijn rijbewijs snel terug gekregen.

Score voor Ingevorderd-rijbewijs.nl:5/5
Beveelt u onze service aan?Ja

Bedankt mevrouw schaap voor uw goed hulp.

Beveelt u onze service aan?Ja

Goed geholpen door ervaren advocaat.

Ingevorderd-rijbewijs.nl 1 beoordeling

Mijn rijbewijs was ingevorderd wegens rijden onder invloed. de volgende ochtend heb ik het formulier van de site ingevorderd-rijbewijs.nl ingevuld en werd direct (in het weekend!) terug gebeld door mr. t.c. heijmerink. zij heeft direct een klaagschrift ingediend en verzocht om een zitting op korte termijn, waar zij de argumenten in mijn verdediging zeer goed naar voren bracht; het rijbewijs werd namelijk direct teruggegeven. in plaats van de gevorderde 6 maanden ontzegging rijbevoegdheid, waren het nu slechts 2,5 week. ik ben zeer tevreden over de bijstand van mevrouw heijmerink (advocaat bij van schaik elst dam advocaten te utrecht).

Beveelt u onze service aan?Ja

De verwachting om door een professional (i.c. bart van elst) te worden geholpen is volledig uitgekomen!.

Beveelt u onze service aan?Ja

Uitstekend geholpen door bart van elst..
hartelijk dank.

Beveelt u onze service aan?Ja

Snel en goed gereageerd fijn geholpen.

Ingevorderd-rijbewijs.nl 1 beoordeling

Heb contact opgenomen. ben gebeld door een advocaat. deze zal mij gegevens doorsturen en contact met mij opnemen. helaas niks meer van vernomen. ondertussen met mijn eigen advocaat de zaak kunnen behandelen.

Javier
Javier
Beveelt u onze service aan?Ja

Top geholpen door arthur.

Mario
Mario

Reactie Ingevorderd-rijbewijs.nl:

Onze excuses dat u niet bent teruggebeld. Heel soms glipt er een aanvraag doorheen i.v.m. drukte.

Op het moment dat uw aanvraag wordt verzonden ziet u direct de contactgegevens van de aan u gekoppelde advocaat. Het staat u vrij om zelf contact op te nemen met de advocaat wanneer het u uitkomt. Als u de contactinformatie niet meer heeft kunt u natuurlijk ook ons algemene nummer bellen daar helpen wij u graag verder.

Ik wens u veel succes tijdens uw kantonrechterzitting.

Score voor Ingevorderd-rijbewijs.nl:1.00/5
Beveelt u onze service aan?Nee

Ik had mijn gegevens ingevuld om teruggebeld te worden, maar ik heb nooit wat vernomen. uiteindelijk heb ik mijn klaagschrift zelfstandig ingediend, en nog voordat er een raadkamerzitting plaatsvond mijn rijbewijs teruggestuurd gekregen. inmiddels een gesprek gehad met de officier van justitie, welke mij zal gaan dagvaarden voor de (kanton)rechter. .
ik kan alleen maar 1 ster als beoordeling geven omdat ik nooit wat vernomen heb. het betekent niet meteen dat ze een slechte service bieden.

Bedrijfsinformatie

Is uw rijbewijs ingevorderd door de politie? Onze ervaren verkeersrechtsadvocaten hebben veel personen met een ingevorderd rijbewijs bijgestaan en kunnen u dus ook helpen om uw rijbewijs snel terug te krijgen. Wij kunnen een bezwaarschrift voor u opstellen en u bijstaan op een zitting.
Adres
Kleine Houtweg 109