J.W. Rodenhuis

Heel goed en netjes geholpen door Bart van Elst bij het versneld terugkrijgen van mijn ingevorderde rijbewijs. Duidelijke uitleg over de verschillende stappen en de kansen op succesvolle afronding....

A. Tervelde

Supergoed geholpen door mevr. Schoneveld en haar team. Alles is goed verlopen en de uitslag was positief.
Nogmaals dank voor alle moeite

M. Yildiz

Heel goed geholpen door Bart van Elst. Top advocaat. Van het begin tot aan het einde gaf hij mij advies en hielp mij gedurende de proces. Zeker een aanrader!!

Abdelhay

Mevrouw Schoneveld heeft me bijgestaan in een procedure met de IND. Altijd vriendelijk te woord gestaan en juridisch ook erg goed geholpen. Ik kan het advocatenkantoor van harte aanbevelen. Nogmaals...

Denise

Bedankt voor de hulp.

Paula

Superblij dat onze familie op bezoek kan komen.
Goed geholpen door Mevr. Schoneveld.

Koen

Uitstekend geholpen door Bart van Elst, ik heb met zijn hulp een hoop bereikt!

Ludwig

Ik had een ingevorderd rijbewijs en vroeg om hulp. Ik werd door advocaat Bart van Elst snel en adequaat geholpen en kreeg goed advies. Uiteindelijk wederzijds besloten geen bezwaarschrift in te...

Harm

Bedankt voor alle hulp!

GJ

Belachelijk dat ze je eerst alles laten invullen incl je naw gegevens om vervolgens te zeggen dat ze je niet kunnen helpen en doorverwijzen naar het juridisch loket a 25 cd per minuut

Reactie Ingevorderd-rijbewijs.nl:

Dankzij uw antwoorden kan het systeem bekijken of wij u kunnen helpen en u recht heeft op een pro deo advocaat. Uit uw antwoorden bleek dit niet zo te zijn.
Op dat moment wordt u geadviseerd om contact op te nemen met het juridisch loket. Zij kunnen mensen in uw situatie vaak wel helpen.

De reden waarom wij u niet kunnen helpen is ook netjes aan u gemeld op de webpagina.

Eerst een advocaat spreken en dan te horen krijgen dat wij u niet kunnen helpen zou u ook niet kunnen waarderen lijkt mij. Veel succes verder met uw juridisch probleem.