Indini

juut4kids

Mooie spullen!!

Snelle levering.
Goede kwaliteit.

Als er spullen niet geleverd kunnen worden waar voor betaald is, beter afhandelen.
Geregeld gehad dat mijn geld dan niet wordt terug gestort.

Meer info bij de accessoires zetten. Staat vaak niks.

Silferz

Goede service, mooie producten en een goed kwaliteit

Ja de producten zijn van goede kwaliteit, indini verkoopt ook aparte producten die je niet overal ziet en de verzending is kort.

Snel en goede levering

Is goed

Zowel in CC Adam als online vriendelijk, leuk assortiment, snelle levering, duidelijke foto’s online en snel systeem. Dus goed aanbod, efficiënt en duidelijk.

Zowel online als in cash and Carry op alle fronten bovengemiddeld score

Ik begrijp dat als je groothandel bent en cash & Carry hebt dat je niet aan selectieve verkoop kan voldoen, maar wij zitten op Vlieland hoger niveau die dacht het lagere segment erbij te kunnen nemen. Nadeel als wij producten hebben kopen boeg.124, coupure en dinges tevens dezelfde producten in de enige winkelstraat die Vlieland heeft. Op 1000 inwoners en 20 winkels waaronder een aantal food winkels. En zijn seizoens gerelateerd ongeveer 4 manden seizoen Waarschijnlijk moet ik straks toch beslissen ermee te stoppen wat ik erg jammer vind. Mijn vraag hebben de cash en Carry CC amsterdam en de online contact over verkooppunten en distributie. Ik werk graag met open communicatie en voor langere termijn met fabrikanten. Ik hoor graag van jullie

Sunny

Goede ervaring, snelle correcte levering

artikelen goed verpakt

geen verbeterpunten

Prettig! bestellen en verzenden is prima!

In de zaak, goed en afwisselend assortiment!

De site ook meer aanvullen. Met de nieuwste spullen.

trendy

nvt

Duidelijke webshop en snelle levering

Paul Hurenkamp men&women

Ruime keus

Goede info omtrent product

Levering sneller.
Op donderdag een mail dat de bestelling is verzonden, maar pas op woensdag ontvangen.

Reactie Indini:

Zeer spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Wij hebben uw bestelling op de donderdag afgegeven aan DHL zoals u dat aangeeft. Ik heb uw bestelling nog via DHL track en trace opgezocht. DHL geeft aan dat uw bestelling op maandag 16 sep om 13:36 uur is afgeleverd. Ik ga uitzoeken waarom u uw pakket op de woensdag heeft ontvangen. Er klopt dan iets niet.

Miriams

Goede website...snelle levering