Assortiment

Isabel de Jong

Eerste keer besteld

Alle producten waren in orde, geen fouten of verkeerde producten

Meer keuzes, van alle sieraden en goud en zilver aanbieden, sieraden die nu in de mode zijn aanbieden

Ammalie

Mijn ervaring met Indino is zeer goed.

Goede service, klantvriendelijk, snelle levering!

heb ik niet...

Janthee

Overzichtelijke webwinkel

snelle levering

van Donia schoenen&meer

Prima firma

uitgebreide collectie

ja, weer aansluiten bij ANWR als contract leverancier dan ga ik meer bestellen

Black by M

Duidelijke webshop!

Artikel makkelijk te vinden!

Betere omschrijving van het product en het materiaal

CEZZ

Prima, goede afhandeling

Snelle reactie

Verzend via ander bedrijf. DHL is en blijft drama, keer op keer. Komen afspraken nooit na en leveren vaak pas een dag later nadat ze eerst melden dat er niemand thuis was.... nu zouden ze tussen 9... Verzend via ander bedrijf. DHL is en blijft drama, keer op keer. Komen afspraken nooit na en leveren vaak pas een dag later nadat ze eerst melden dat er niemand thuis was.... nu zouden ze tussen 9 en 13 komen en kwamen ze om 20.00.... bij een winkelcentrum.... echt drama... dat is alleen met DHL zo. GLS, Postnl of DPD allemaal uitstekend....advies: ga weg bij DHL

JEZZY JEWELZ.nl

Producten zijn niet van geweldige kwaliteit, zeker de oorbellen niet sluiten heel moeilijk/gaan moeilijk open.

Snelle verzending, fijn om alvast te bestellen zonder KVK nummer etc. Veel opties.

Kwaliteit sieraden, beschrijving producten. Dit kreeg ik niet ondanks een mail “dat doen wij niet”. Wel handig gezien de producten worden ingekocht voor verdere verkoop.

henk van buren

Niet goed, tel niet bereikbaar op mail geen reactie, inkomplete levering. kortom waarschijnlijk weg geld.

snel geleverd

wel alles / aantal goederen leveren

Shanelle

Fijne en snelle levering. Alleen niet echt hele moderne sieraden. Meer sieraden voor +/- 20 jarige.

De sieraden die wel iets voor jonge meiden zijn. Zijn wel erg leuk.

Meer sieraden voor jonge meiden inkopen. Vind het heel weinig keus.

SuZy shoeZ and thingZ

Goed, steeds snelle levering, behalve nu want heb nog steeds geen bestelling ontvangen

snel correct