Dana

Positieve ervaring. Maatwerk.

Marcom

Wij hebben drie trainingen gevolgd bij deze partij. Alle trainingen werden vooraf gegaan door een uitgebreide kennismaking en verkenning van onze uitdagingen. Dat was waardevol, want zo konden we... Wij hebben drie trainingen gevolgd bij deze partij. Alle trainingen werden vooraf gegaan door een uitgebreide kennismaking en verkenning van onze uitdagingen. Dat was waardevol, want zo konden we slagvaardig aan het werk tijdens de trainingsdagen. De trainer wist veel, was rustig en geduldig. Bedankt voor de fijne samenwerking!

Marjan de Vast

Goede training van een charismatische, ervaren trainster.

De Hamme

Een fijne training over presenteren hebben wij mogen volgen. We hebben er veel van geleerd dus hartelijk dank daarvoor. Vooral de praktische werkwijze (veel doen, veel oefenen, veel interactie)... Een fijne training over presenteren hebben wij mogen volgen. We hebben er veel van geleerd dus hartelijk dank daarvoor. Vooral de praktische werkwijze (veel doen, veel oefenen, veel interactie) hebben wij als fijn ervaren.

NTSK

Fijne training van een enthousiaste trainer (Paola). Bedankt voor de samenwerking!