Jumbo Maritime

Doen wat er wordt toegezegd, heeft mij tijd bespaard - PRIMA

Leonie

Helaas geen resultaat na het aanvragen van een training via Springtest.

Reactie Incompany Training Service:

Beste Leonie,
Beste Leonie,
Vervelend om te horen dat we geen geschikte aanbieder voor jullie hebben kunnen vinden middels onze service. Ik zie dat er uiteindelijk twee partijen hebben gereageerd op de aanvraag. Later hebben we nog contact opgenomen met de vraag of het een passend aanbod is maar daar hebben we helaas geen reactie meer op ontvangen. Laat het de volgende keer vooral weten, want we gaan graag persoonlijk voor je op zoek.

Yvonne, werkzaam bij een gemeente

Erg tevreden over Springest. Er werd na mijn aanvraag snel en persoonlijk contact met mij gezocht. Tevens kwamen de reacties op mijn aanvraag gauw binnen. Zeer goed op weg geholpen.

Cyber Adviseurs

Snelle en duidelijke service op een persoonlijke manier, enthousiast gebracht. En niet onbelangrijk, met het gewenste resultaat

KPN

Ik moest voor 20 collega's een scrum training inhouse regelen.
De incompany training van Springest heeft me veel tijd bespaard.

Ik ben zeer tevreden over de reacties die ik via deze service heb ontvangen.

Christine Groen

De service van Springtest is prima. Ik vind het een pluspunt dat ik jullie ‘gevonden’ heb en van jullie diensten gebruik heb kunnen maken.