Het Tweede Huis

Snelle, efficiënte manier om geschikte aanbieder te vinden die past bij onze vraag!

Rabobank

Na de digitale aanvraag kreeg ik meteen een telefoontje van Springest voor extra informatie. Vervolgens hebben ze ons verzoek meteen uitgezet en binnen twee dagen had ik al drie offertes in de... Na de digitale aanvraag kreeg ik meteen een telefoontje van Springest voor extra informatie. Vervolgens hebben ze ons verzoek meteen uitgezet en binnen twee dagen had ik al drie offertes in de mailbox. Vervolgens is er ook telefonisch contact geweest, dus de aanbieders nemen de offertes erg serieus. Ondertussen hebben wij een keuze kunnen maken uit 1 van de offertes. De training moet nog plaatsvinden , maar wij hebben er alle vertrouwen in.

Maike van de Kerkhof

Binnen 1 dag 3 verschillende offertes binnen. Deze vorm geeft de wat kleinere aanbieders de kans om een samenwerking aan te gaan met organisaties. Alle 3 de aanbieders waren goed in staat mee te... Binnen 1 dag 3 verschillende offertes binnen. Deze vorm geeft de wat kleinere aanbieders de kans om een samenwerking aan te gaan met organisaties. Alle 3 de aanbieders waren goed in staat mee te denken waar de behoefte van de organisatie ligt.

Snelle service; binnen enkele dagen twee offertes ontvangen die zeer goed aansloten bij onze vraag. Met één aanbieder zijn we verder gegaan. De communicatie verliep prettig en efficiënt en we zijn... Snelle service; binnen enkele dagen twee offertes ontvangen die zeer goed aansloten bij onze vraag. Met één aanbieder zijn we verder gegaan. De communicatie verliep prettig en efficiënt en we zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Tandartspraktijk Puntgaaf

We konden als kleine organisatie op deze manier onze wensen inzake een training en ons budget daarvoor goed op elkaar afstemmen!

M-ploy Talent

Een fijn platform om juist wat kleinere bedrijven een passende aanbieding te doen. Hierdoor hebben we gemakkelijk in een ander segment aanbiedingen gekregen ipv de grote gevestigde jongens.

Adequaat, snel. Kunnen de vraag goed en kernachtig samenvatten.

Handige manier om drie inhoudelijke goede offertes te ontvangen.

CodeBoss

Efficiënte manier om verschillende voorstellen te krijgen.