Incento

Mattanja de Graaff

Brisbane-Sydney en Sydney-Melbourne

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Ik heb de reis goed ervaren

g.de Jongh

India

Prima.
Kritiekpunten: reis via Dubai heenweg uiterst ongelukkig, 6,5 uur wachten terwijl een rechtstreekse vlucht Amsterdam Mombay mogelijk is. Extra provisie van Emirates? Verder praten de gidsen te veel met vaak minder interessante info, ze willen zo graag laten horen dat ze heel veel weten. De keuze van de excursies zou meer alternatieven moeten bieden. Wat interesseert ons de St John's kerk nu, als wij in Europa echte mooie kerken hebben. Per dag zou ik meerdere alternatieven willen krijgen. Tot slot zouden wij nog een lijst met de gegevens van de deelnemers ontvangen.

Reactie Incento:

Geachte heer de Jongh,
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat de reis goed bevallen is en bedankt voor uw feedback. Uw ervaringen zijn belangrijk voor ons en de treinmaatschappij.
Uw opmerkingen betreffende de gidsen en de excursies zijn doorgeven aan de treinmaatschappij. Zij zullen hier zeker rekening mee houden bij de volgende Darjeeling Mail reis.
Wat betreft uw vluchten hadden we eigenlijk vluchten met Emirates geboekt met een veel kortere overstaptijd. Door een tijdswijzing van de luchtvaartmaatschappij betreffende de doorverbinding naar India is inderdaad een langere overstaptijd ontstaan. In de eerste instantie was de overstaptijd nog veel langer maar hebben we het bij Emirates voor elkaar gekregen om een eerdere doorverbinding te boeken waardoor we de overstaptijd terug konden brengen naar 6 uur.

In verband met de privacy wetgeving kan ik u helaas geen adresgegevens doorgeven van de overige deelnemers.
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback.

Anita Röhrig - Brand Manager Luxury Trains

caro Pille

Good Hope journey

Heel goed

Marion Engelsman

Een combinatie van een zelf samengestelde reis en de rondreis Australie en de Ghan

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Er is meegedacht met onze plannen en ook voor de vluchten die daarin pasten is een goed advies gegeven. Alles was heel goed geregeld. De treinreis van Perth naar Adelaide is ons heel goed bevallen. Erg genoten van de rondreis met Great Rail Journeys. Heel veel verschillende aspecten van Australië gezien. Rondreis was goed geregeld ook al moesten wij af en toe vroeg op.

R.H.Smedema

Decaan Odyssee.

Heel goed.

Henk Boer

De Ghan Australië reis

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Prima, alleen geen reactie op suggesties achteraf, ter optimalisering reis gehad.

E.Holkamp

Van Toronto naar Jasper (1) en van Banff naar Vancouver(2). De laatste is de Rocky Mounteneer.

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

1: Deze reis van 3 dagen viel ons tegen. De ambiance in de trein was matig. Het gebied waardoor je reist is erg eentonig. Eten en drinken was goed. Druk loopverkeer door de trein, daardoor erg onrustig. Wij hadden verwacht tijdens deze 3 dagen te kunnen uitrusten van 5 dagen Toronto, maar een volgende keer zouden we deze afstand vliegen en zodat we in Jasper 2 à 3 dagen extra hebben.
2. De reis met de Rocky Mounteneer was fantastisch. Service, ambiance, verzorging en de houding van het personeel heel goed en professioneel. Het landschap waardoor je reist is heel mooi. Dat was genieten!

klausadler

Zwitserse Pracht

zeerm goed

Helmus Limpens

Dar es Salaam Kaapstad

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Zeer prettig en naar tervredenheid

W.J. Cornelisse

New York naar Washington vv per Amtrak Northeast

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

We hadden zelf een verblijfslocatie in Union City in de staat New Jersey nabij New York City. Van hieruit hebben we een dagtocht naar Washington gemaakt. Derhalve alleen treintickets bij INCENTO gekocht als aanvulling op ons verblijf in en rondom New York.
De treinreis was comfortabel en we waren relatief snel in Washington DC. De tickets kregen we keurig op tijd en netjes digitaal (onze voorkeur) per mail aangeleverd.