Incento

Je aankoop wordt beschermd

Otto Janssen

De treinreis vancouver - banff - jasper - prince george - prince rupert

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

zeer zeer goed. alles klopte op de minuut af. alle services, treinen, hotels, bus, gidsen, eten aan boord, het was allemaal geweldig. we hebben zeer genoten van deze bijzondere reis.

G v Kortenhof

Canada, 16 daagse rondreis. Met de trein van Toronto - Jasper en de Rocky Mountaineer treinreis. Tussendoor nog verschillende andere trips gemaakt.

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Uitstekend verzorgd. Hoewel de eerste dag met de trein qua uitzicht niet veel voorstelde was de entourage in de trein bijzonder. Gezellig, uitstekende restaurant.
De Rocky Mountaineer treinreis, vond ik minder spectaculair als ik verwacht had. Terwijl de Golden Leaf seat aan alle verwachtingen voldeed. Het uitzicht was prachtig, in de Alpen ook.

Geachte mevrouw Kortenhof,
Fijn u even gesproken te hebben. Goed om te horen dat u een mooie reis heeft gehad en dat u wel tevreden bent met de service van Incento en ons als organisatie aanbeveelt.

Nog bedankt voor uw reactie.

Anita Röhrig

Henk Krijnen

Vancouver - Toronto

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Op zich was het leuk maar er waren dusdanig veel vertragingen dat ik uit moest stappen en het traject Winnipeg - Toronto per vliegtuig moest doen om mijn afsprakenschema niet te belasten.

Beste heer Krijnen,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Jammer dat u het laatste stuk per vliegtuig heeft moeten afleggen. Van mijn collega heb ik begrepen dat u per e-mail contact heeft gehad en inmiddels een creditfactuur ontvangen heeft voor dat deel van het traject wat u gemist heeft.

Door de enorme toename van het vrachtvervoer op het spoortraject tussen Vancouver en Toronto heeft the Canadian de laatste maanden regelmatig vertraging opgelopen.
Om deze vertragingen en teleurstellingen bij de treinpassagiers te voorkomen worden de treintijden per 26 juli aangepast worden. Zo komt er meer ruimte in de dienstregeling en zullen er minder vertragingen zijn.

Mocht u nog vragen hebben dan staan wij graag voor u klaar.

MVG
Anita Röhrig

Papjes

Bergbanen in Zwitserland

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Uitstekend. Onze contactpersoon, bij Incento, Brigitta van Kouwen had het prima voor ons geregeld. En ook telefonisch heeft ze ons rustig en beleefd te woord gestaan. Had alle tijd om de reis door te nemen. Het treinreizen was een bijzondere ervaring, maakte veel indruk op ons. Zo'n treinreis was voor ons de eerste keer. Ook de ligging van de hotels en de hotels zelf, op ons verzoek zo dicht mogelijk bij de treinstations, uitstekend. Onze conclusie een mooie vakantie en uitstekend door Incento geregeld.

Ramón Brouwer

Great Rail - USA Coast To Coast

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Adembenemend. Vanuit de trein kun je alles heel goed zien en geniet je ultiem van alles wat voorbij komt. Het was fantastisch! Ook waren de hotels en overige activiteiten supergoed geregeld. Prima begeleiding van de tourmanager. Voldoende tijd om tussen de treinreizen door te genieten van de plaatsen. Kortom: een aanrader!

Saskia Rauws

Niagara falls getaway en Route 66 by train

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Geweldig! Alles is tot in de puntjes verzorgd. Onze eigen uitbreiding was goed uitgevoerd. We zijn erg blij met de reis!

H.W. Loerakker

Journey trough the Clouds explore.

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

De reis van 23 april tot 2 mei gemaakt. De reis was ter plaatse, geweldig goed georganiseerd door Rocky Mountaineer. Heel veel gezien, bijzonder genoten, goede hotels. Echt een aanrader. Tip maak de reis vanuit Calgary, dan heb je de trein op het eind en kan je lekker relaxen. neem extra tijd in Vancouver, daar is veel te doen. Ga niet in het hoogseizoen dan is het er verschrikkelijk druk. Nu nergens hoeven wachten of volle bussen.
Daar kan Incento nog wat van leren. Gedraagt zich als een internet reisbureau, zelf uitzoeken, geen antwoord op vragen.
Informatie te laat verstrekt, b.v. over visum. De reisbescheiden heel laat verstuurd, na vragen waar ze bleven, waardoor stoelkeuze in het vliegtuig niet meer mogelijk was. Jammer.

Geachte heer Loerakker,

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u een mooie reis heeft gemaakt.
Wij betreuren het dat u niet tevreden was over de service van ons bedrijf. Onze klanten zijn over het algemeen juist heel tevreden en waarderen onze persoonlijke aandacht zeer.

Belangrijke informatie als b.v. het nodig hebben van een visum of speciale aanbiedingen vermelden wij altijd bij boeking. Op uw factuur/boekingsbevestiging stond dan ook de informatie over het visum met bijbehorende link en kosten uitgebreid vermeld. Verder hebben wij u ook geïnformeerd over een aanbieding voor een gratis extra nacht in Vancouver. Hier heeft u dan ook gebruik van gemaakt. Fijn om te horen dat uw verblijf in Vancouver zo goed bevallen is.

Onze reisdocumenten worden altijd 14 dagen voor vertrek (of zo mogelijk eerder) verstuurd. Ik zie dat uw documenten op 12 april zijn verstuurd en u op 24 april vertrok. We hadden inderdaad 2 dagen eerder de documenten moeten versturen. Excuus hiervoor. Ik heb echter begrepen dat u contact heeft gehad met mijn collega en dat het gelukt is om een stoel te boeken.

MVG
Anita Röhrig – Marketing & Sales Manager

Jos Biermann

Ik heb GEEN treinreis gemaakt

NVT

R.A.P. Hendriks

Victoria Falls-Kaapstad

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

De reis was helemaal prima verzorgd. Jammer was dat wij de enige Nederlanders waren en met de andere nationaliteiten (veel Zweden) beperkt contact.

Harry Wijnhoven

Met de Ghan nvan Adelaide naar Alice Springs.

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Goed geregeld,geen problemen met inchecken gehad.