Incento

Peterjan Minjon

Dune Express Walvisbaai Pretoria.
Op grond van de passagier liist was"Marijke van Doorn" lniet passagier op deze treinreis. Ik wel, Peterjan Minjon.

Rovos is geweldig.
In Windhoek moest ik metspoed, voor acute behandeling worden opgenomen.
Deputy Manager bleef achter om mij op te vangen.
Hij regelde een Cessna om na drie dagen de trein weer in te halen.

Marijke van Doorn

Met Rovosrail van Walvisbaai naar Pretoria.

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Het was een fantastische reis. Alles uitstekend geregeld, ook de verblijven voor en na de treinreis. Een topper om niet snel te vergeten.

t. berben

Vietnam/Cambodja

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Mooie reis. We hadden wel pech met de kwaliteit van de treinen (nachttrein was echt slecht, niet hygienisch), begrepen we achteraf ook uit de speech in Saigon van de Railway kenner van Vietnam, die door Incento was gevraagd over de geschiedenis van het spoornet een lezing te houden. Die zei dat er tegenwoordig aanmerkelijke betere treinen ook op het traject rijden.
Verder was het tempo van de reis erg hoog. Een reis van 20/21 dagen ipv 19 dagen zou meer rust brengen. Een dag extra in Saigon zou goed zijn en bv een dag extra in Hoi Ann. Verder zou het programma op de mekong delta, zo vonden alle deelnemers, aanzienlijk korter mogen zijn, zodat we vroeger op de volgende bestemming waren geweest. Een prachtig koloniaal hotel (was hotel na Saigon), waar we nu alleen maar geslapen hebben. Verder was de samenstelling van de reis goed.

Maria Linders- Janssen

Zwitserse pracht, met 2 dagen extra in Chur en Luzern.
Samen met mijn 3 Kleinzonen van 22, 15 en 10 jaar oud. En ik 75 jaar oud.
Van 20 April tot en met 30 April , 2019.

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Alles klopte, de treinreizen en de Geweldige Hotels.
Een reis om nooit te vergeten.
Tot in de puntjes geregeld .

Mattanja de Graaff

Brisbane-Sydney en Sydney-Melbourne

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Ik heb de reis goed ervaren

g.de Jongh

India

Prima.
Kritiekpunten: reis via Dubai heenweg uiterst ongelukkig, 6,5 uur wachten terwijl een rechtstreekse vlucht Amsterdam Mombay mogelijk is. Extra provisie van Emirates? Verder praten de gidsen te veel met vaak minder interessante info, ze willen zo graag laten horen dat ze heel veel weten. De keuze van de excursies zou meer alternatieven moeten bieden. Wat interesseert ons de St John's kerk nu, als wij in Europa echte mooie kerken hebben. Per dag zou ik meerdere alternatieven willen krijgen. Tot slot zouden wij nog een lijst met de gegevens van de deelnemers ontvangen.

Reactie Incento:

Geachte heer de Jongh,
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat de reis goed bevallen is en bedankt voor uw feedback. Uw ervaringen zijn belangrijk voor ons en de treinmaatschappij.
Uw opmerkingen betreffende de gidsen en de excursies zijn doorgeven aan de treinmaatschappij. Zij zullen hier zeker rekening mee houden bij de volgende Darjeeling Mail reis.
Wat betreft uw vluchten hadden we eigenlijk vluchten met Emirates geboekt met een veel kortere overstaptijd. Door een tijdswijzing van de luchtvaartmaatschappij betreffende de doorverbinding naar India is inderdaad een langere overstaptijd ontstaan. In de eerste instantie was de overstaptijd nog veel langer maar hebben we het bij Emirates voor elkaar gekregen om een eerdere doorverbinding te boeken waardoor we de overstaptijd terug konden brengen naar 6 uur.

In verband met de privacy wetgeving kan ik u helaas geen adresgegevens doorgeven van de overige deelnemers.
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback.

Anita Röhrig - Brand Manager Luxury Trains

caro Pille

Good Hope journey

Heel goed

Marion Engelsman

Een combinatie van een zelf samengestelde reis en de rondreis Australie en de Ghan

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Er is meegedacht met onze plannen en ook voor de vluchten die daarin pasten is een goed advies gegeven. Alles was heel goed geregeld. De treinreis van Perth naar Adelaide is ons heel goed bevallen. Erg genoten van de rondreis met Great Rail Journeys. Heel veel verschillende aspecten van Australië gezien. Rondreis was goed geregeld ook al moesten wij af en toe vroeg op.

R.H.Smedema

Decaan Odyssee.

Heel goed.

Henk Boer

De Ghan Australië reis

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Prima, alleen geen reactie op suggesties achteraf, ter optimalisering reis gehad.