Incento

Henk Boer

Poolreis

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Prima, maar met enkele kanttekeningen

Geachte heer Boer,

Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik ben blij u even gesproken te hebben betreffende uw kanttekeningen. Fijn om te horen dat u genoten heeft van de reis, van de groep en dat de gids ook erg goed was. Uw contact met Incento heeft u ook als positief ervaren.

U gaf aan dat u het stukje treinreis in het noorden van Zweden een beetje saai was, maar dat daarentegen de grote steden en de treintrajecten in Noorwegen juist erg mooi waren.

Wij hopen u in de toekomst op een van onze andere reizen te kunnen verwelkomen.

Anita Röhrig - Brandmanager Luxury Trains

Martine Verstraate

Naar Sevilla

Leuk en niet leuk!
Duidelijk gevraagd of er snachts niet gereden werd, toch 2 nachten wel, de oorzaak maakt ons niet uit, ging ten koste van onze nachtrust!
Ook programma veel te veel dichtbebouwd en geen ruimte voor je zelf, zat niemand op te wachten! Je kon niet eens in de trein blijven, 1x ! Teveel verplichtingen! Iedereen die ik sprak had commentaar, dat een aantal dingen niet klopte!
De laatste dag was horror, je komt om 20.00 uur aan, je moet je nog omkleden en verzorgen, dan nog etennen je koffer pakken, dat heb ik gedaan voor het eten, niet met wat glazen wijn op!
Ben alleen maar door elkaar geschut, het was vreselijk!
Kwam je eindelijk aan bij de trein, dan gaat hij rijden!
Trouwens, het is niet leuk om om 08.00 uur pontificaal in de startblokken te moeten staan, elke dag, en meestal geen escape, want, de gemiddelde leeftijd was toch wel 75/ 80 jaar! Het moest een vacantie zijn en niet iedereen zal het zo ervaren hebben, maar wij gingen lichamelijk erg achteruit!
Dit kan nooit de bedoeling zijn geweest!
Ook klopte her niet in de laatste Parador dat de ene een suite krijgt en de andere een aftandse kamer!
Op deze reis heb ik 2 x gehuild, ook dat kan niet de bedoeling zijn, sorry dat ik geen beter nieuws heb!
Het fijne aan de reis was de groep, ontzettend fijne mensen, daar lag het zeker niet aan!
Mer vriendelijke groeten Martine en Ben Verstraate

Geachte mevrouw en meneer Verstraate,

Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik ben blij u even gesproken te hebben en te horen dat u toch een fijne reis heeft gehad en deze niet had willen missen. Ook bent u tevreden over Incento.
Het is inderdaad zo dat er veel excursies worden aangeboden. Er is dan ook veel te zien tijdens de route. U hoeft natuurlijk niet altijd mee te gaan met een excursie. Dat heeft u ook verschillende keren gedaan.
In principe rijdt de trein niet gedurende de nacht maar het kan gebeuren dat de trein vertraging oploopt. Soms zal men dus ’s avonds iets langer doorrijden of in de ochtend vroeger vertrekken. Maar men rijdt nooit de hele nacht door. Vertraging gaat ten koste van het programma en dat wil men voorkomen. Dit is bij u 2 keer gebeurd.
Tot slot uw opmerking over de kamers in de Parador. Alle deelnemers krijgen hetzelfde kamertype. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat het hotel zelf klanten upgrade naar een luxere kamer omdat er niet voldoende kamers in de geboekte klasse beschikbaar zijn. Op zich is het lovenswaardig dat het hotel mensen upgrade en niet downgrade. Hier hebben wij geen invloed op.

Wij hopen het een en ander hiermee verduidelijkt is en hopen u graag terug te zien op een van onze andere reizen.

Anita Röhrig – Brand Manager Luxury Trains

Hancgkemper

Met VIA RAIL van Vancouver naar toronto

Positief met gemiste kansen:
Positief zijn de prima verzorging van eten,drinken envriendelijkheid van personeel
Negatief is de geringe mogelijkheid om stop-overs te maken

Geachte mevr. en mr. Kemper,

Allereerst bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega u gebeld. In dit gesprek gaf u aan dat u vindt dat u niet goed geïnformeerd bent over de mogelijkheid van het maken van extra stops tijdens de treinreis. U bent bij ons op kantoor geweest en heeft samen met mijn collega de reis uitgebreid doorgenomen. Dit was een prettig gesprek waarbij de mogelijkheden van reizen met the Canadian uitvoerig aan bod zijn gekomen. Ook het maken van stops is verteld maar u gaf op dat moment aan dat u alleen in Parry Sound uit wilde stappen. Wij vinden het erg jammer dat onze uitleg niet goed is overgekomen. Hopelijk heeft u toch een mooie reis gehad.

Vriendelijke groet,

Anita Röhrig – Brand Manager Luxury Trains

rinsma

California Zephyr en coast starlight

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Fantastisch en supergoed georganiseerd.

A. Vink

Trail of Two Oceans treinreis van Rovos Rail - Luando -> Dar-es-Salaam

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Prima geregeld allemaal, vooraf voldoende informatie van Incento. Leuk om met Jos & Hilly Beltman te reizen en een deel met Rohan Vos.
Helaas had het Dar Es Salaam Serena Hotel (een dagkamer voor de laatste dag) fouten gemaakt met de boekingen, waardoor de kamer pas na na ongeveer een uur beschikbaar was en we ons niet konden opfrissen voor de lunch. We hebben 's middags nog een citytrip gemaakt, die door de on-board historicus werd aangeboden, zodat we hooguit een half uur van de kamer gebruik hebben kunnen maken.

Mieke van Soest

Avontuur tussen de rails. Zwitserland

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

De reis was geweldig! Zo goed dat we met heimwee terugkijken naar de reis! Perfect geregeld, prachtige treinreizen en super hotels, wat wil je nog meer! We hebben tijdens de reis bijna 5000 foto’s gemaakt om niets te missen en thuis te kunnen nagenieten!

hadders

Treinreis zwitserland

prima

Paula van Schaik

Met de Al Andalus door Spanje; van Sevilla naar Santiago de Compostella

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

De reis was heel goed verzorgd. Over het Incento-aandeel niets dan lof: de informatie, het meedenken, de reservering, de begeleiding onderweg, prima! Ook de verzorging in de trein was perfect; vriendelijk personeel, en uitstekende maaltijden. Het enige min-puntje aan deze reis is dat de meeste stadstours erg veel tijd in beslag namen, waardoor er voor de reizigers weinig privé-tijd overbleef om ook ten volle te genieten van het verblijf in deze prachtige trein.

John Juch

Ottawa naar Quebec

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Uitstekend. Heerlijk relaxed reizen per trein

Fick

The Ghan