Incento

Leo Visser

Grote Zwitserland Rondreis

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Uitstekend. Alles goed geregeld. Was bijzondere reis vanwege Corona maatregelen maar met mondkapje toch heel goed te doen. In de Hotels was ook alles prima geregeld. Wel heel rustig met gasten want... Uitstekend. Alles goed geregeld. Was bijzondere reis vanwege Corona maatregelen maar met mondkapje toch heel goed te doen. In de Hotels was ook alles prima geregeld. Wel heel rustig met gasten want veel buitenlanders waren er niet. Zwitsers bleven voornamelijk in eigen land daarom wel veel Zwitserse toeristen. Landschap erg mooi en het reizen met de trein was geen straf. Ook hier opvallend hoe weinig reizigers er waren in de panorama treinen. In Gotthard expres bijna niemand. Was bijzondere ervaring en best goed te doen. Geen echte beperkingen ervaren, behalve dan het mondkapje en het afstand houden maar dat zijn we al gewend. Restaurants en hotels zijn allemaal open en hebben maatregelen getroffen tegen Corona. Ook kabelbanen en andere (toeristische) voorzieningen zijn open en treinen rijden prima op tijd, zoals je kan verwachten in Zwitserland.
Deze reis is zeker aan te bevelen en was voor mij een prachtige ervaring.

Geachte heer Visser,
Hartelijk dank voor deze review. Bedankt dat u uw ervaringen met ons gedeeld heeft.
Anita Röhrig

Leo Visser

Grote Zwitserland Rondreis

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Uitstekend. Alles goed geregeld.

Hazelhoff Roelfzema

Uitstekend

L.K. Hovig - Van Zetten

Shongololo Express

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Reis is in telefonisch overleg met Incento niet doorgegaan in verband met het Corona virus en de daarbij te verwachten reisbeperkingen. We waren al op Schiphol en hadden al ingechekt. Achteraf... Reis is in telefonisch overleg met Incento niet doorgegaan in verband met het Corona virus en de daarbij te verwachten reisbeperkingen. We waren al op Schiphol en hadden al ingechekt. Achteraf ontkent Incento dat ze heeft geadviseerd om niet af te reizen, poneert ze onwaarheden en weigert iedere tegemoetkoming. € 13.000,-- kwijt. Ik begrijp ook wel dat het een extreme situatie betreft, maar om de klant voor leugenaar uit te maken en absoluut niets te doen gaat te ver.

Geachte heer en mevrouw Hovig,
Geachte heer en mevrouw Hovig,
Uw individuele beslissing om op de dag van vertrek niet op reis te gaan en niet in te stappen aan boord bij KLM doet ongetwijfeld pijn in uw hart, hoofd en portemonnee.
Wij baseren onze reizen op de adviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Op de dag van uw vertrek was er geen code rood. Dus geen negatief reisadvies. KLM vliegt en rekent op u. De Shongololo Express rijdt eveneens.
Angst of bezorgdheid zijn geen gronden om kosteloos te annuleren. Uw review lezend neemt u het ons kwalijk dat wij u niet compenseren voor de financiële consequenties ten gevolge van uw individuele besluit niet op reis te gaan kort voor boarding van het vliegtuig.
Ondanks dat Corona buiten onze invloedssfeer ligt bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor de onrust die het met zich mee brengt in de wereld en de landelijke media.
Met vriendleijke groet, Anita Röhrig

Henk Boer

Poolreis

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Prima, maar met enkele kanttekeningen

Geachte heer Boer,
Geachte heer Boer,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik ben blij u even gesproken te hebben betreffende uw kanttekeningen. Fijn om te horen dat u genoten heeft van de reis, van de groep en dat de gids ook erg goed was. Uw contact met Incento heeft u ook als positief ervaren.
U gaf aan dat u het stukje treinreis in het noorden van Zweden een beetje saai was, maar dat daarentegen de grote steden en de treintrajecten in Noorwegen juist erg mooi waren.
Wij hopen u in de toekomst op een van onze andere reizen te kunnen verwelkomen.
Anita Röhrig - Brandmanager Luxury Trains

Martine Verstraate

Naar Sevilla

Leuk en niet leuk!
Duidelijk gevraagd of er snachts niet gereden werd, toch 2 nachten wel, de oorzaak maakt ons niet uit, ging ten koste van onze nachtrust!
Ook programma veel te veel...
Leuk en niet leuk!
Ook programma veel te veel dichtbebouwd en geen ruimte voor je zelf, zat niemand op te wachten! Je kon niet eens in de trein blijven, 1x ! Teveel verplichtingen! Iedereen die ik sprak had commentaar, dat een aantal dingen niet klopte!
De laatste dag was horror, je komt om 20.00 uur aan, je moet je nog omkleden en verzorgen, dan nog etennen je koffer pakken, dat heb ik gedaan voor het eten, niet met wat glazen wijn op!
Ben alleen maar door elkaar geschut, het was vreselijk!
Kwam je eindelijk aan bij de trein, dan gaat hij rijden!
Trouwens, het is niet leuk om om 08.00 uur pontificaal in de startblokken te moeten staan, elke dag, en meestal geen escape, want, de gemiddelde leeftijd was toch wel 75/ 80 jaar! Het moest een vacantie zijn en niet iedereen zal het zo ervaren hebben, maar wij gingen lichamelijk erg achteruit!
Dit kan nooit de bedoeling zijn geweest!
Ook klopte her niet in de laatste Parador dat de ene een suite krijgt en de andere een aftandse kamer!
Op deze reis heb ik 2 x gehuild, ook dat kan niet de bedoeling zijn, sorry dat ik geen beter nieuws heb!
Het fijne aan de reis was de groep, ontzettend fijne mensen, daar lag het zeker niet aan!
Mer vriendelijke groeten Martine en Ben Verstraate

Geachte mevrouw en meneer Verstraate,
Geachte mevrouw en meneer Verstraate,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik ben blij u even gesproken te hebben en te horen dat u toch een fijne reis heeft gehad en deze niet had willen missen. Ook bent u tevreden over Incento.
Het is inderdaad zo dat er veel excursies worden aangeboden. Er is dan ook veel te zien tijdens de route. U hoeft natuurlijk niet altijd mee te gaan met een excursie. Dat heeft u ook verschillende keren gedaan.
In principe rijdt de trein niet gedurende de nacht maar het kan gebeuren dat de trein vertraging oploopt. Soms zal men dus ’s avonds iets langer doorrijden of in de ochtend vroeger vertrekken. Maar men rijdt nooit de hele nacht door. Vertraging gaat ten koste van het programma en dat wil men voorkomen. Dit is bij u 2 keer gebeurd.
Tot slot uw opmerking over de kamers in de Parador. Alle deelnemers krijgen hetzelfde kamertype. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat het hotel zelf klanten upgrade naar een luxere kamer omdat er niet voldoende kamers in de geboekte klasse beschikbaar zijn. Op zich is het lovenswaardig dat het hotel mensen upgrade en niet downgrade. Hier hebben wij geen invloed op.
Wij hopen het een en ander hiermee verduidelijkt is en hopen u graag terug te zien op een van onze andere reizen.
Anita Röhrig – Brand Manager Luxury Trains

Hancgkemper

Met VIA RAIL van Vancouver naar toronto

Positief met gemiste kansen:
Positief zijn de prima verzorging van eten,drinken envriendelijkheid van personeel
Negatief is de geringe mogelijkheid om stop-overs te maken

Geachte mevr. en mr. Kemper,
Geachte mevr. en mr. Kemper,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega u gebeld. In dit gesprek gaf u aan dat u vindt dat u niet goed geïnformeerd bent over de mogelijkheid van het maken van extra stops tijdens de treinreis. U bent bij ons op kantoor geweest en heeft samen met mijn collega de reis uitgebreid doorgenomen. Dit was een prettig gesprek waarbij de mogelijkheden van reizen met the Canadian uitvoerig aan bod zijn gekomen. Ook het maken van stops is verteld maar u gaf op dat moment aan dat u alleen in Parry Sound uit wilde stappen. Wij vinden het erg jammer dat onze uitleg niet goed is overgekomen. Hopelijk heeft u toch een mooie reis gehad.
Vriendelijke groet,
Anita Röhrig – Brand Manager Luxury Trains

rinsma

California Zephyr en coast starlight

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Fantastisch en supergoed georganiseerd.

A. Vink

Trail of Two Oceans treinreis van Rovos Rail - Luando -> Dar-es-Salaam

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Prima geregeld allemaal, vooraf voldoende informatie van Incento. Leuk om met Jos & Hilly Beltman te reizen en een deel met Rohan Vos.
Helaas had het Dar Es Salaam Serena Hotel (een dagkamer...
Helaas had het Dar Es Salaam Serena Hotel (een dagkamer voor de laatste dag) fouten gemaakt met de boekingen, waardoor de kamer pas na na ongeveer een uur beschikbaar was en we ons niet konden opfrissen voor de lunch. We hebben 's middags nog een citytrip gemaakt, die door de on-board historicus werd aangeboden, zodat we hooguit een half uur van de kamer gebruik hebben kunnen maken.