Incento

zeerm goed

Helmus Limpens

Dar es Salaam Kaapstad

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Zeer prettig en naar tervredenheid

W.J. Cornelisse

New York naar Washington vv per Amtrak Northeast

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

We hadden zelf een verblijfslocatie in Union City in de staat New Jersey nabij New York City. Van hieruit hebben we een dagtocht naar Washington gemaakt. Derhalve alleen treintickets bij INCENTO gekocht als aanvulling op ons verblijf in en rondom New York.
De treinreis was comfortabel en we waren relatief snel in Washington DC. De tickets kregen we keurig op tijd en netjes digitaal (onze voorkeur) per mail aangeleverd.

Loeke Veenstra

Rocky Mountaineer van Vancouver naar Banff
Skeena van VIA rail van Jasper naar Prince Rupert

Rocky Mountaineer: Top.
Alles prima geregeld, interessante info onderweg, lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel.
Je merkte nauwelijks dat het weer niet mee zat! Minder zicht. Maar je werd goed bij de les gehouden.
Bagageafwikkeling en tansfer naar en van hotel onderweg in Kamloops prima, ook naar hotel in Banff.

Skeena van VIA rail:
Handig om van te voren te weten dat je bagage kunt doorlabelen naar Prince Rupert. Daar kan je dan rekening mee houden. En dat er geen grammetje meer in je koffer mag zitten dan 23 kg.
Dat je zelf eten mee moest nemen was bekend. Maar dat je in Prince George absoluut geen eten kunt kopen , is ook handig om te weten. En dat de trein soms wel heel erg laat aankomt, moet je ook weten. Want dat scheelt een hele maaltijd. De sandwiches aan boord zijn zeer matig. Er is koffie en thee en fris te krijgen.
In mijn dagboek staat dat het een enorm saaie reis was. Het uitzicht wordt vaak belemmerd door de bomen die vlak langs het spoor staan. Er is 2x een aankondiging van een bezienswaardigheid geweest. We hadden wel een folder waarin een beetje stond waar je zoal langs reed. De tweede dag was er iets meer te zien. (tot het donker werd) Zelfs een stop waar we een kop soep konden krijgen.
We hebben de tweede dag vooral veel oponthoud door werkzaamheden aan het spoor en de enorm lange transporttreinen.
Waarschijnlijk passeren we het mooiste deel van de reis in het donker. We arriveren om 0.45! In het hotel zeiden ze dat dit heel vaak voorkomt! Dus veel uren in het donker. En geen avondeten.
Veel lampen deden het niet, zodat de passagiers niet eens konden lezen. Wij hadden toevallig wel een leeslamp die het deed. Heel veel gelezen op deze reis. (In de Rocky Mountaineer geen letter!)
Deze treinreis raad ik niemand aan!

De excursies via Jonview
Prima excursies. Goed geregeld, goede gidsen en interessante bezienswaardigheden. Busreis over de Icefields Parkway, prachtig.
Je kon Jonview altijd bellen voor vragen en info.

Ferry van Prince Rupert naar Port Hardy:
We begonnen en eindigden in de mist.
We betaalde extra om in de Auroralounge te zitten. Prachtig uitzicht voor in de boot.
Het wordt snel donker en varen we het grootste deel van de reis in de nacht. In de beschrijving staat, 16 uur schitterende overtocht.
Op zich mooie trip, maar beter als je vroeger in het seizoen gaat en dan overdag vaart! Zo hadden we het ons niet voorgesteld.

Autotrip Vancouver Island.
Het zou fijn zijn als je van te voren wat suggesties krijgt, over wat je zoal kunt doen/zien. We waren om 13.00 in Telegraph Cove. Als we het geweten hadden, hadden we daar een mooie excursie kunnen maken. Nu was het te laat. Je moet door naar Campbell River. Prima hotel daar! Painters lodge, aan het water.
Daar bleek de excursie die we de volgende dag wilden doen al was volgeboekt.
In Victoria prima centraal gelegen Marriot hotel. De excursie naar Butchart Garden slaan we over. We maken een trip naar de westkust. Waar huur je anders een auto voor?!
Toen we de auto terug brachten, vroegen we of de auto terug zou gaan naar Port Hardy. "Nee hoor!" (dat vermoedden we natuurlijk wel) Toch zoveel extra betalen? "Dat is niet altijd zo, het hangt af van je overeenkomst".
Al met al een mooie trip gemaakt over Vancouver Island. Maar eigenlijk te weinig tijd.

Bus en BC Ferries:
Goed geregeld, we konden lopen vanaf ons hotel naar de bus. De bus zet je bij je hotel af. Dat kan niet met alle bussen! Wij wilden vroeger vertrekken, maar dan heb je de shuttleservice niet!

Conclusie: Een prachtige reis, behalve dan de Skeena treinreis en de ferry in de nacht. Het weer was niet daverend, maar daar kunnen jullie niks aan doen. Wel is de kans daarop groter, later in het seizoen.
Om op 19 september te vertrekken is te laat. Dat zouden jullie niet meer moeten aanbieden!

leendert Kruijt

The belmont heberian

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

wij hebben dit als een mooie reis ervaren. mooie natuur, goed eten aan boord, leuke uitstapjes, leuke medereizigers.
goede service, veel historie, en kunnen uitrusten.

Robert

Crossing USA

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

We vonden dit een erg mooie reis, erg leuk om allerlei mensen te ontmoeten in de trein.
Incento bedankt voor de goede organisatie !

J.L. Bieleveld

Toronto-Jasper en Banff-Vancouver

Zeer goed

Bart Broekman

Via Rail Canada Toronto-Vancouver

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Uitstekend, alles prima geregeld maar met een groot nadeel, het eerste gedeelte met de Via Rail levert veel te grote vertragingen op, (wachten op en voorrang verlenen aan vrachttreinen van plm vijf kilometer lang) met tien uur vertraging aangekomen in Jasper 's nachts om 24,00 uur. met de " rockie mounteneer". daarentegen reizen is een openbaring en 'n geweldige ervaring. (zeer aan te bevelen) en de reis , hotels, excursies en transfers waren door Incento prima geregeld en van hoog niveau.

A.Tissingh

Edmonton-Vancouver

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

De reis was mooi. Echter: er hing permanent een smog vanwege de bosbranden zodat de toppen van de Mountains amper te zien waren. Een nadrukkelijk punt van kritiek: het treinstation van Edmonton is helemaal niks. Geen enkele uitstraling en vooral smerig zowel binnen als buiten. Dat kan veel beter.
Uw service was prima.

Reactie Incento:

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zal uw opmerkingen over het station in Edmonton zeker doorgeven aan VIA Rail Canada. MVG Anita Röhrig

marian van der veen

Prachtige rondreis Zwitserland

Hoe heeft u uw reis met Incento ervaren?

Prima reis, treinreizen goed geregeld door Incento