Deskundigheid
Gemak
Service

Free Voice Antwoordservice

Als een debiteur besluit ons niet te betalen is het bijzonder prettig om daarna de vordering uit handen te geven bij Van Loon Incasso. Je weet dat dan een goede kans is dat het bedrag alsnog binnen... Als een debiteur besluit ons niet te betalen is het bijzonder prettig om daarna de vordering uit handen te geven bij Van Loon Incasso. Je weet dat dan een goede kans is dat het bedrag alsnog binnen komt.

Het is plezierig zaken doen met Van Loon Incasso.

Wij ervaren dat van Loon Incasso Advocaten professioneel en met veel kennis ons vertegenwoordigt

Jede Benelux BV

Wij hebben goede ervaringen met Van Loon Incasso Advocaten.
Sinds de samenwerking is het aantal bedrijven dat uiteindelijk hun openstaande posten toch betaald sterk gegroeid.

Kundige incassoadvocaten. Korte lijnen. Snel in gang zetten incassozaken.

Unique Zorg & Welzijn

Duidelijke lijn in het traject. Zelfs bij vragen die indirect aan de zaak waren was Dhr Veldhuizen bereid mee te denken en helpen. We zijn zeer tevreden. En zullen bij een volgende keer weer kiezen... Duidelijke lijn in het traject. Zelfs bij vragen die indirect aan de zaak waren was Dhr Veldhuizen bereid mee te denken en helpen. We zijn zeer tevreden. En zullen bij een volgende keer weer kiezen voor uw onderneming.

Persoonlijk, Integer, Adequaat. Doortastend.

ABC Banden - & Autoservice Bunschoten BV

Vriendelijke, persoonlijke en duidelijke benadering.

De korte lijnen werken heel prettig.

Misschien een melding via de mail ofzo als er iets nieuws is toegevoegd aan een lopend dossier

Aannemersbedrijs Roseboom en Roseboom Transport

Onze ervaring met van Loon Incasso Advocaten is zeer goed. We hebben een zeer prettige samenwerking. Bij vragen ontvangen we altijd snel een antwoord. De zaken die wij aan hen uitbesteden worden... Onze ervaring met van Loon Incasso Advocaten is zeer goed. We hebben een zeer prettige samenwerking. Bij vragen ontvangen we altijd snel een antwoord. De zaken die wij aan hen uitbesteden worden altijd netjes behandeld en vaak met een goed resultaat.

Snelle actie
Resultaat gericht
Vakkundige medewerkers

N.v.t.

Madern Techniek B.V.

Wij zijn zeer tevreden over van Loon Incasso Advocaten. Alles wordt netjes opgepakt en geregeld.

Er is altijd een terugkoppeling, waardoor je goed op de hoogte bent en blijft.
Het feit dat je in kan loggen en zo kan zien wat er allemaal speelt.

De AdministratieRuimer

Goede ervaring; vriendelijke advocaat/contacpersoon

persoonlijk contact, meedenken in oplossingen

deurwaarderprocedure wat lang, maar uiteindelijk wel succesvol

Oxonia Lease B.V.

Incasso van facturen

er schijnt aan de betalingsregeling te worden voldaan.

Communicatie over gemaakte afspraken en ontvangen betalingen kan verbeterd worden. Een periodieke mail zou hierin veel kunnen betekenen.

Bij Van Loon heb ik alleen contact met Lyon Veldhuizen inzake incasso. Hij reageert altijd gelijk en dat werkt prettig. Daarnaast is hij vriendelijk en deskundig.

Altijd snelle actie en terugkoppeling en tot nu toe altijd goed resultaat.