Deskundigheid
Service

Correct en deskundig.

zeer transparant

Business-Cees

Snel, accuraat en oplossingsgericht. Mijn uitstaande factuur was binnen 2 dagen voldaan!

Goede bereikbaarheid en snelheid van reageren.

Duidelijke communicatie aangaande de eventuele te maken kosten bij sluiting van het dossier.

Wij hebben een zaak ter incasso uit handen gegeven aan Van Loon en deze is succesvol afgerond.

nee

nee

Prima dienstverlening, je wordt altijd op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Linda Bakic/Elfcoaching & Training

Een prettige, zakelijke samenwerking waarin goed zorg wordt gedragen voor de opdrachtgever. Professionaliteit die geleverd wordt geeft mij geen twijfel de volgende keer wederom deze mensen in te... Een prettige, zakelijke samenwerking waarin goed zorg wordt gedragen voor de opdrachtgever. Professionaliteit die geleverd wordt geeft mij geen twijfel de volgende keer wederom deze mensen in te schakelen.

Veltion

Prima en snelle dienstverlening; laagdrempelig

Digitale weg / systeem van terugkoppelen

Gemaakte afspraken nakomen op de tijdstippen die vastgelegd zijn;

Reageren snel en zijn ter zake deskundig. Ook denken ze met ons mee.

Als zeer prettig; deskundig advies en goede service

Goede communicatie

x

Professioneel, accuraat, kundig en korte lijnen

CBO Security B.V.

We hebben pas recent besproken over wat we nu allemaal over kunnen dragen en wat wij moeten doen om dat sluitend te maken. Er zijn een paas caser geweest de ze prima hebben afgehandeld, helaas zijn... We hebben pas recent besproken over wat we nu allemaal over kunnen dragen en wat wij moeten doen om dat sluitend te maken. Er zijn een paas caser geweest de ze prima hebben afgehandeld, helaas zijn we toch voor kosten komen staan maar dat lag niet aan van Loon.

Bereikbaar, snel schakelen en advies.

Misschien iets meer feedback.