Deskundigheid
Gemak
Service

Succes met je Zaak

Van Loon Incasso Advocaten is werkelijk top!
Ze hebben een fantastische aanpak. Zijn vriendelijk, accuraat en correct.
Ze werken stipt, alle mailtjes worden per direct opgepakt en...
Van Loon Incasso Advocaten is werkelijk top!
Ze hebben een fantastische aanpak. Zijn vriendelijk, accuraat en correct.
Ze werken stipt, alle mailtjes worden per direct opgepakt en beantwoord, echt geweldig!

fantastische service!
Correte afhandeling van de dossiers.
Maakt niet uit of het een groot of klein bedrag is.
Persoonlijk en menselijk.

geen enkele

Pilon Organisatie & Advies

Van Loon Incasso Advocaten hebben snel en professioneel gehandeld door op een correcte wijze mijn debiteur aan te schrijven.

Vlot en accuraat gehandeld, ook is er telefonisch contact mogelijk.

B.H.Vermeulen

Snel en accuraat.
Doen precies wat ze beloven, direct actie.
Doordat we niet aan konden tonen af dat debiteur voor of na het aanschrijven betaald had,
was de conclusie van hen,...
Snel en accuraat.
Doen precies wat ze beloven, direct actie.
was de conclusie van hen, helaas voor ons, een minus dossier.
Desondanks werd alles toch netjes afgehandeld.

Alles waarmee ze adverteren doen ze ook.

All-in Koeriers

Vakkundig, betrokken en beloftes waarmaken.

Goede site, waar je goed op de hoogte gehouden wordt over het verloop van de zaak.

Geen.

anoniem - particulier

Netjes, deskundig, doeltreffend.

Ondanks standaardisering toch gevoel van persoonlijke aandacht.

Van Loon Incasso Advocaten hebben voor ons een aanmaning verstuurd naar een klant die veeeel te laat was met betalen. Dit verliep zeer snel en duidelijk.

Snelheid en duidelijkheid, je kan zelf volgen wat er gedaan is en wanneer

Vriendelijke en persoonlijke benadering en correcte, vlotte afhandeling. Zelfs de rente van ca. € 0,30 werd nog keurig aan ons overgemaakt.

Opvallend is dat we steeds op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen. Ook als die er even niet zijn worden we met regelmaat daarover geinformeerd. Dit in tegenstelling tot ons voormalig... Opvallend is dat we steeds op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen. Ook als die er even niet zijn worden we met regelmaat daarover geinformeerd. Dit in tegenstelling tot ons voormalig incassobureau, waar we met regelmaat zelf moesten informeren naar de stand van zaken.

N.v.t.

Een vordering overgedragen aan Van Loon Incasso Advocaten, een inlognaam en code ontvangen waardoor op ieder moment de stand van zaken inzichtelijk is. Van Loon heeft ons steeds geïnformeerd over de... Een vordering overgedragen aan Van Loon Incasso Advocaten, een inlognaam en code ontvangen waardoor op ieder moment de stand van zaken inzichtelijk is. Van Loon heeft ons steeds geïnformeerd over de acties die steeds adequaat werden opgevolgd. De vordering is uiteindelijk geheel betaald inclusief rente en buitengerechtelijke kosten.

De snelheid en doortastendheid in de aanpak.

neen.

W.Breeschoten

S'-morgens gebeld en diezelfde middag contact gehad. Vriendelijk en snel beeld van de situatie. Binnen ca 2 weken resultaat. Een 10 met een griffel.

zie boven

Mevrouw G. Koster-Graaff