Deskundigheid
Gemak
Service

Anne de Vries

Ze zijn direct na het indienen van alle stukken tot actie overgegaan en realiseerde daardoor binnen 24 uur de toezegging dat de debiteur zou gaan betalen. Dat gebeurde deels (zonder de incassokosten... Ze zijn direct na het indienen van alle stukken tot actie overgegaan en realiseerde daardoor binnen 24 uur de toezegging dat de debiteur zou gaan betalen. Dat gebeurde deels (zonder de incassokosten en rente). Daarop is Van Loon Incasso Advocaten wederom in actie gekomen en is inmiddels ook dat deel betaald. De communicatie is helder en effectief zowel naar de debiteur als ons als opdrachtgever.

Snelheid
Directheid
Inlog volgsysteem, waardoor je de actuele status goed kan volgen.

Meer persoonlijk contact.

Prettige ervaring. Erg behulpzaam en er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke voorkeuren voor afhandeling. De belangrijke zaken werden gecommuniceerd, maar niet zodanig dat ik er ' last ' van... Prettige ervaring. Erg behulpzaam en er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke voorkeuren voor afhandeling. De belangrijke zaken werden gecommuniceerd, maar niet zodanig dat ik er ' last ' van had en er zelf constant mee bezig hoefde te zijn. Goed afgehandeld!

Zitten er goed bovenop. Gewenste resultaat zonder gezeur behaald.

In mijn geval niet van toepassing. Alles naar wens gegaan.

Frank Mediation, hulp bij conflicten

Duidelijk en goed. Ik had niet verwacht dat dit resultaat zou worden bereikt.

Gewoon heel goedc

MoreTravelBooks

Gelukkig slechts 2 ervaringen gehad maar deze waren dan ook goed. Duidelijke berichtgeving en snelle afhandeling.

Bovenstaande komt hierin terug

Tot op heden heb ik geen punten die anders zouden moeten.

Een betrekkelijke kleine vordering ter incasso gegeven bij van Loonadvocaten. Hieraan werd geen gevolg gegeven
en is een dagvaarding e deur uitgegaan en uiteindelijk op het allerlaatste...
en is een dagvaarding e deur uitgegaan en uiteindelijk op het allerlaatste moment is als nog betaald.

Goede en snelle communicatie en adviezen

Mooi voor hem en haar

Fijne ervaring!
Factuur werd snel betaald na actie van Van Loon Incasso Advocaten.

Fijne duidelijke communicatie

Er worden blijkbaar wel kosten verhaald aan de schuldeiser, dit kon ik nergens terug vinden. Hoorde dit pas na het aanmaken van het dossier. Maar dit werd cadeau gedaan ter kennismaking.

Handelt snel en accuraat.

Snelheid, heldere communicatie. Goed bereikbaar.

Mails in online dossier in .eml formaat zodat ze altijd te bekijken zijn.

Uitstekkend

snelle handelingen

nee

Incasso bij niet betalende cliënt

Aanmaken van dossier. Je kunt het dossier inkijken en weet precies hoe de stand van zaken is

n.v.t.