Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

OCMW

Via woonwinkel

Beernem

faill. De Jans

Geen opmerkingen.

Kortrijk

Dejonghe

Correct, punctueel, alles verloopt volgens afspraak.

Ouwegem

Freddy Van de Putte

Een zeer correcte firma met duidelijke afspraken.

9040 Gent Sint-Amandsberg

Zeer stipt en correct in het nakomen van de afspraken.

Brugge

Gustave De Greve

Eerste contact werd gelegd online. Via de uitstekend werkende website werd binnen de week een afspraak vastgelegd om het leeg te maken pand te bezoeken en de offerte op te maken. Offerte ontvangen... Eerste contact werd gelegd online. Via de uitstekend werkende website werd binnen de week een afspraak vastgelegd om het leeg te maken pand te bezoeken en de offerte op te maken. Offerte ontvangen één dag later. Ontruiming van het pand één week later. Het pand werd netjes opgekuist , "toonbaar" voor eventuele nieuwe huurders. Uitstekende service, goede en correcte opvolging, zaak beklonken binnen de twee weken. Dank u, firma Vercruijsse.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

Stad Gent, deelgemeente Sint Amandsberg.

Familie A. E.

Na het bezoek van de zaakvoerder ter plaats ontvingen we een duidelijke offerte.
Alle gemaakte afspraken werden stipt en correct uitgevoerd.
Zeer goed georganiseerd , eerlijk en...
Alle gemaakte afspraken werden stipt en correct uitgevoerd.
Zeer goed georganiseerd , eerlijk en betrouwbaar .

Knokke Heist

Louis Vandamme

Via een tevreden klant van de firma Vercruijsse ontving ik het telefoonnummer van de firma Vercruijsse.
Telefonisch maakte ik een afspraak .
Ter plaatse werd een rondgang gemaakt; er...
Telefonisch maakte ik een afspraak .
Ter plaatse werd een rondgang gemaakt; er werden duidelijk afspraken gemaakt nadat naar mijn wensen geluisterd en gevraagd werd.
Ik ontving een offerte en gaf mijn goedkeuring.
Een afspraak werd gemaakt voor de ontruiming en opkuis.
Ik was aanwezig bij aanvang (de firma Vercruijsse was op tijd) en werd tijdig verwittigd zodat ik op het einde van de werkzaamheden kon langskomen.
De woning was helemaal ontruimd en zeer netjes opgekuist.
De factuur werd met de glimlach want ik was - en ben nog steeds - zeer tevreden, betaald.

Sint-Michiels

Iserbyt

Uitstekende service. Alle afspraken werden prima nagekomen. Niets dan lof !

Harelbeke

yves jansen

Het was een vlotte samenwerking. ik schrok wel dat er toch enkele weken overgaan tussen eerste contact en opruiming, maar alles was weg binnen de gestelde termijn, prima dus

knokke-heist

Reactie Inboedel-ontruimingen.be:

Mijnheer, bedankt voor uw positieve reactie.
Er was inderdaad na ons verlof een langere wachttijd alvorens we werkelijk konden overgaan tot de ontruiming.
Sommige periodes, zoals voor en na...
Mijnheer, bedankt voor uw positieve reactie.
Sommige periodes, zoals voor en na ons groot verlof, nieuwjaar..., zijn inderdaad zeer druk. Onze excuses.