Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Chris

Uitstekend werk vanaf de eerste contactname tot het eindresultaat.

Sint-Kruis (Brugge)

De samenwerking is uiterst vlot verlopen. Initieel had ik al positieve commentaren gelezen op internet maar ik kan wel degelijk bevestigen dat ze correct zijn. Wat ons ook opviel wat dat iedereen... De samenwerking is uiterst vlot verlopen. Initieel had ik al positieve commentaren gelezen op internet maar ik kan wel degelijk bevestigen dat ze correct zijn. Wat ons ook opviel wat dat iedereen uiterst vriendelijk en behulpzaam was. Doe zo voort!

Nieuwpoort aan zee, villa

Mijnheer Calcoen

Beste,
uw team is stipt om 07u45 ter plaatse toegekomen.
Ze hebben het gebouw voor 12u00 opgeruimd zonder schade of ongeval.
Met de eigenaar, uw teamleider en ikzelf hebben dat na...
Beste,
uw team is stipt om 07u45 ter plaatse toegekomen.
Ze hebben het gebouw voor 12u00 opgeruimd zonder schade of ongeval.
Met de eigenaar, uw teamleider en ikzelf hebben dat na een afsluitende inspectie vastgesteld.
In het bijzijn van de eigenaar heb ik uw teamleider gevraagd of er nog documenten moesten ondertekend worden.
Dit bleek niet nodig.
Uw mensen hebben snel en degelijk werk geleverd en daarvoor wil ik hen bedanken.

Oostende

Familie Dewever-Danneels

"Ons eerste contact met de Firma Vercruijsse werd gemaakt na het lezen van lovende woorden van tevreden klanten op de website.
We konden een afspraak binnen de week maken.
De heer...
We konden een afspraak binnen de week maken.
De heer Vercruijsse maakte een heel professionele indruk op ons tijdens het eerste bezoek aan het pand. Onmiddellijk kon hij een kostenraming maken voor de ontruiming, rekening houdend met onze wensen. Wij hebben zodra we de offerte per e-mail ontvingen, de bestelling geplaatst.

De dag van de ontruiming was zijn vriendelijk en adequaat personeel op het afgesproken uur aanwezig. De heren werkten heel efficiënt en het pand werd binnen de afgesproken tijd leeg gemaakt. De zaken waar wij ons geen meester over zagen, werden in de kortste keren uitgebroken en het afval werd onmiddellijk volgens de regels der kunst gesorteerd.
Besluit: - een heel tevreden klant wat betreft verhouding prijs, werkuitvoering en service.
- door de vlotte manier van handelen en de correcte opvolging van de afspraken kunnen we de samenwerking met de Firma Vercruijsse zeker aanbevelen!"

Gent

HENNION NICOLE voor wijlen Mevrouw LAEREMANS GERMAINE

Vanaf de eerste kennismaking per mail en dan persoonlijk voelde dit echt prima en vooral een vertrouwen. Op tijd steeds op de hoogte gehouden van het verloop, ik zal zeker de firma bij kennissen... Vanaf de eerste kennismaking per mail en dan persoonlijk voelde dit echt prima en vooral een vertrouwen. Op tijd steeds op de hoogte gehouden van het verloop, ik zal zeker de firma bij kennissen aanbevelen als ze mij er om vragen.

9000 GENT

Coeckelbergh

Bij aankomst heel vriendelijk . voor de rest is alles vlot verlopen

Zevekote

Geebelen Joseph

Niettegenstaande de dag van de afspraak verkeerd was ingepland, zijn wij van begin tot einde zeer tevreden.

Brugge

DHOOGE

Alles verliep zeer correct, vanaf de eerste afspraak tot de afhandeling !

WONDELGEM

Hoffmann

Afspraak gemaakt via website, uur en datum werden gerespecteerd. No nonsens, bij inboedelbeschrijving en het maken van de afspraken. Volgende dag al offerte zonder verrassingen en zoals afgesproken.... Afspraak gemaakt via website, uur en datum werden gerespecteerd. No nonsens, bij inboedelbeschrijving en het maken van de afspraken. Volgende dag al offerte zonder verrassingen en zoals afgesproken.
Het betrof een appartementje die moest leeggehaald worden en opgekuist worden na overlijden. Het contact met de medewerkers verliep vlot en vriendelijk, ook het eindresultaat mocht er zijn.
Dank aan de Firma Vercruijsse en de medewerkers.

Te Oostende, klein appartement

Nathalie

Prima service. Altijd vlotte communicatie. Afspraken worden stipt nagekomen.

Gent