Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Herman Claesen

De persoon die de inboedel kwam bekijken en de mogelijkheden van verhuis en opruiming gaf was duidelijk
en zeer vriendelijk.

SELIS

Van begin tot einde opdracht hebben de medewerkers van de firma Vercruijsse zich heel professioneel en klantvriendelijk opgesteld. Zij werken zeer gestructureerd, doorzichtig, flexibel, efficiënt... Van begin tot einde opdracht hebben de medewerkers van de firma Vercruijsse zich heel professioneel en klantvriendelijk opgesteld. Zij werken zeer gestructureerd, doorzichtig, flexibel, efficiënt en ook begripvol.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

appartement zonder kelder en zonder garage

Vandenbulcke

Vlotte samenwerking , prima opruiming , aangegeven prijs behouden ...
Correct van begin tot einde !

Harelbeke

Geebelen

Ik ben uitermate tevreden over onze samenwerking. Alles is vlot verlopen zoals was overeengekomen. Zeer goed en vakbekwaam personeel. Nogmaals proficiat.
Geebelen Joseph

Brugge

Menu Auguste

Alles prima verlopen vanaf het eerste contact tot en met de ontruiming. Met een extra pluim voor de medewerkers die instonden voor het uitvoeren van hun opdracht.....chapeau!!

Ieper

Bottu

Uitstekende informatie vanaf de aanvraag tot de uitvoering

Voormezele

Chris

Uitstekend werk vanaf de eerste contactname tot het eindresultaat.

Sint-Kruis (Brugge)

De samenwerking is uiterst vlot verlopen. Initieel had ik al positieve commentaren gelezen op internet maar ik kan wel degelijk bevestigen dat ze correct zijn. Wat ons ook opviel wat dat iedereen... De samenwerking is uiterst vlot verlopen. Initieel had ik al positieve commentaren gelezen op internet maar ik kan wel degelijk bevestigen dat ze correct zijn. Wat ons ook opviel wat dat iedereen uiterst vriendelijk en behulpzaam was. Doe zo voort!

Nieuwpoort aan zee, villa

Mijnheer Calcoen

Beste,
uw team is stipt om 07u45 ter plaatse toegekomen.
Ze hebben het gebouw voor 12u00 opgeruimd zonder schade of ongeval.
Met de eigenaar, uw teamleider en ikzelf hebben dat na...
Beste,
uw team is stipt om 07u45 ter plaatse toegekomen.
Ze hebben het gebouw voor 12u00 opgeruimd zonder schade of ongeval.
Met de eigenaar, uw teamleider en ikzelf hebben dat na een afsluitende inspectie vastgesteld.
In het bijzijn van de eigenaar heb ik uw teamleider gevraagd of er nog documenten moesten ondertekend worden.
Dit bleek niet nodig.
Uw mensen hebben snel en degelijk werk geleverd en daarvoor wil ik hen bedanken.

Oostende

Familie Dewever-Danneels

"Ons eerste contact met de Firma Vercruijsse werd gemaakt na het lezen van lovende woorden van tevreden klanten op de website.
We konden een afspraak binnen de week maken.
De heer...
We konden een afspraak binnen de week maken.
De heer Vercruijsse maakte een heel professionele indruk op ons tijdens het eerste bezoek aan het pand. Onmiddellijk kon hij een kostenraming maken voor de ontruiming, rekening houdend met onze wensen. Wij hebben zodra we de offerte per e-mail ontvingen, de bestelling geplaatst.

De dag van de ontruiming was zijn vriendelijk en adequaat personeel op het afgesproken uur aanwezig. De heren werkten heel efficiënt en het pand werd binnen de afgesproken tijd leeg gemaakt. De zaken waar wij ons geen meester over zagen, werden in de kortste keren uitgebroken en het afval werd onmiddellijk volgens de regels der kunst gesorteerd.
Besluit: - een heel tevreden klant wat betreft verhouding prijs, werkuitvoering en service.
- door de vlotte manier van handelen en de correcte opvolging van de afspraken kunnen we de samenwerking met de Firma Vercruijsse zeker aanbevelen!"

Gent