Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Saveyn

De firma is heel correct in de gemaakte afspraken.
Er wordt veel en duidelijk gecommuniceerd via mail.
Het werd werd correct uitgevoerd, volgens de voordien gemaakte afspraken

Oudenaarde

Familie Buyle

Na het overlijden van onze mama bleven we achter met een overvol appartement. Geen beginnen aan om dit snel opgeruimd te krijgen. Op het internet vonden we de firma Vercruijsse. Heel snel kwam Piet... Na het overlijden van onze mama bleven we achter met een overvol appartement. Geen beginnen aan om dit snel opgeruimd te krijgen. Op het internet vonden we de firma Vercruijsse. Heel snel kwam Piet langs om te kijken hoe zij ons konden bijstaan en tegen welke prijs. Zeer vlot kwamen we al snel tot een overeenkomst. Een week later kwam een klein legertje opruimers aanzetten met al hun rollend materieel. Vijf uurtjes later was de klus geklaard.
Alles werd netjes gesorteerd om waar mogelijk een herbestemming aan te geven. Zoals afgesproken werd alles afgevoerd en het appartement werd proper achtergelaten.
Het was voor ons een grote opluchting dat dit zo snel, efficiënt en in een prima verstandhouding kon verlopen.
Van mij een dikke pluim alvast.
Marc buyle, Aalst

Aalst

De Baere W

Ik kende de firma reeds en wist dus dat de service perfect is.

Balegem

Carpentier

Vlotte en professionele aanpak !

8760

Herman Claesen

De persoon die de inboedel kwam bekijken en de mogelijkheden van verhuis en opruiming gaf was duidelijk
en zeer vriendelijk.

SELIS

Van begin tot einde opdracht hebben de medewerkers van de firma Vercruijsse zich heel professioneel en klantvriendelijk opgesteld. Zij werken zeer gestructureerd, doorzichtig, flexibel, efficiënt... Van begin tot einde opdracht hebben de medewerkers van de firma Vercruijsse zich heel professioneel en klantvriendelijk opgesteld. Zij werken zeer gestructureerd, doorzichtig, flexibel, efficiënt en ook begripvol.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

appartement zonder kelder en zonder garage

Vandenbulcke

Vlotte samenwerking , prima opruiming , aangegeven prijs behouden ...
Correct van begin tot einde !

Harelbeke

Geebelen

Ik ben uitermate tevreden over onze samenwerking. Alles is vlot verlopen zoals was overeengekomen. Zeer goed en vakbekwaam personeel. Nogmaals proficiat.
Geebelen Joseph

Brugge

Menu Auguste

Alles prima verlopen vanaf het eerste contact tot en met de ontruiming. Met een extra pluim voor de medewerkers die instonden voor het uitvoeren van hun opdracht.....chapeau!!

Ieper

Bottu

Uitstekende informatie vanaf de aanvraag tot de uitvoering

Voormezele