Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Deprez Sofie

De firma heb ik via mond aan mond reclame leren kennen.
Er werden duidelijke afspraken gemaakt die correct werden nageleefd.

Torhout

Wieme Patricia

Zeer overzichtelijke website ! Bij eerste bezoek kreeg ik sms dat Piet iets later zou zijn, zeer attent dus, gedetailleerde prijsofferte, duidelijkheid in wat nog enige waarde had en de mogelijkheid... Zeer overzichtelijke website ! Bij eerste bezoek kreeg ik sms dat Piet iets later zou zijn, zeer attent dus, gedetailleerde prijsofferte, duidelijkheid in wat nog enige waarde had en de mogelijkheid om KGA zelf weg te brengen, eigen inzamelpunt voor witgoed ! Ophaling verliep zeer vlot met vriendelijke medewerkers, communicatie via sms en tot het einde toe aandacht voor de werkzaamheden. Kortom : dikke merci en een aanrader !

Waarschoot

Deblaere - Maertens

Tevreden van begin tot einde. Goede informatieve website. Vlotte communicatie. Goed nagekomen afspraken en stiptheid. Tevreden over het resultaat.

Wervik

Georges Geldhof

De eerste kennismaking met Piet gaf mij onmiddellijk eengroot vertrouwen in dez firma.

Izegem

Familie Verheecke Verhaeghe

Schitterende dienstverlening, volledig volgens de verwachtingen.

Sint-Andries Brugge

x

ieper

Saveyn

De firma is heel correct in de gemaakte afspraken.
Er wordt veel en duidelijk gecommuniceerd via mail.
Het werd werd correct uitgevoerd, volgens de voordien gemaakte afspraken

Oudenaarde

Familie Buyle

Na het overlijden van onze mama bleven we achter met een overvol appartement. Geen beginnen aan om dit snel opgeruimd te krijgen. Op het internet vonden we de firma Vercruijsse. Heel snel kwam Piet... Na het overlijden van onze mama bleven we achter met een overvol appartement. Geen beginnen aan om dit snel opgeruimd te krijgen. Op het internet vonden we de firma Vercruijsse. Heel snel kwam Piet langs om te kijken hoe zij ons konden bijstaan en tegen welke prijs. Zeer vlot kwamen we al snel tot een overeenkomst. Een week later kwam een klein legertje opruimers aanzetten met al hun rollend materieel. Vijf uurtjes later was de klus geklaard.
Alles werd netjes gesorteerd om waar mogelijk een herbestemming aan te geven. Zoals afgesproken werd alles afgevoerd en het appartement werd proper achtergelaten.
Het was voor ons een grote opluchting dat dit zo snel, efficiënt en in een prima verstandhouding kon verlopen.
Van mij een dikke pluim alvast.
Marc buyle, Aalst

Aalst

De Baere W

Ik kende de firma reeds en wist dus dat de service perfect is.

Balegem

Carpentier

Vlotte en professionele aanpak !

8760