Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Notaris Rens bvba

Wij waren al een tijdje op zoek naar een firma of persoon in de omgeving die zou zorgen voor de ontruiming van een appartement op de vierde verdieping van een gebouw. Dit werk schrikte iedereen af... Wij waren al een tijdje op zoek naar een firma of persoon in de omgeving die zou zorgen voor de ontruiming van een appartement op de vierde verdieping van een gebouw. Dit werk schrikte iedereen af temeer daar de lift vrij klein was en niet iedereen over een hoogtewerker beschikt. Toen vonden wij uw gegevens via internet en vroegen wij een bestek op te maken. Van dan af ging alles in een versneld tempo en wij kunnen gerust zeggen : vlot en correct.

Indien wij nog dergelijke zaken hebben, zullen wij u zeker en vast aanprijzen bij onze klanten

geraardsbergen

immobiliënkantoor De Smet & Poupeye, Francis Maertens, zaakvoerder

Voor een villa te Oedelem mochten wij een beroep doen op Uw diensten. De woning diende volledig leeggehaald te worden en ook de mazouttank moest verwijderd worden.
Van offerte via Uw website...
Van offerte via Uw website tot na de uitvoering der werken zijn alle contacten héél vlot verlopen. Bedankt voor de aangename samenwerking!

Brugge

mevrouw Dierendonck, IMB -Brugge

In IMB -een school voor wetenschappen, ondernemen en personenzorg- in Sint-Kruis starten nog in 2012 bouwwerken. De zolder wordt omgebouwd tot leslokalen en er komt een nieuwe verzorgingscampus.... In IMB -een school voor wetenschappen, ondernemen en personenzorg- in Sint-Kruis starten nog in 2012 bouwwerken. De zolder wordt omgebouwd tot leslokalen en er komt een nieuwe verzorgingscampus. Zoals op elke zolder stonden ook hier spullen uit vervlogen tijden. Een zolder van ongeveer 500 m² leeghalen is een hele klus en niet zonder gevaar. Daarom gingen we op zoek naar een geschikte firma. Via internet kwamen we bij de Firma Vercruijsse terecht. Na een eerste contact kwam meneer Vercruijsse persoonlijk langs. Er werd nauwkeurig besproken hoe de zolder veilig kon opgeruimd worden. Achteraf werd een gedetailleerde prijsofferte opgemaakt. Op onze vragen werd steeds via mail onmiddellijk geantwoord. Op de afgesproken dag en het afgesproken uur stonden voldoende krachten voor IMB. De zolder werd deskundig en volgens de veiligheidsafspraken opgeruimd en nu kunnen de werken in IMB beginnen.

Brugge

Deman

Opkopers van inboedels " zijn er genoeg te vinden , maar een ernstige firma die een " totaal pakket " ( vergunningen, meubellift , container enz. ) kon aanbieden vond ik via het internet... Ik kan... Opkopers van inboedels " zijn er genoeg te vinden , maar een ernstige firma die een " totaal pakket " ( vergunningen, meubellift , container enz. ) kon aanbieden vond ik via het internet... Ik kan alleen beamen dat alles van in het begin zeer korrekt is verlopen (één emailtje en de rest verliep als het ware bijna automatisch ...)
Kers op de taart, toen alles leeggemaakt was, kwam de baas nog in iedere plaats een nieuwe socket + lamp hangen ... van een service gesproken!!!
We zullen zeker niet nalaten deze firma overal waar we kunnen aan te bevelen als betrouwbaar, korrekt en klantvriendelijk !!!

Blankenberge

Vanhaerents J. ing. gedelegeerd bestuurder Vanhaerents nv Torhout

Ik ben inderdaad heel tevreden over de samenwerking. Een duidelijke offerte op voorhand. Een stipte en verzorgde uitvoering. Moest het steeds zo verlopen, dan zou het leven een pak aangenamer zijn."

Torhout

Familie Vanneste

We kunnen de positieve reacties van de klanten volledig bijtreden. Correcte afspraken en een correcte uitvoering van de opdracht is de beste waarborg, wat we hier ook volmondig beamen.
We...
We noteren jullie onderneming alvast in onze agenda en niet te vergeten dat mondelinge reclame de goedkoopste en tevens de meest efficiënte reclame is.
Puik werk en met plezier betaald!

Pieterjan Tailly, ionotaris Wauters

De ontruiming van de woning te Kortemark (Werken), Steenstraat is uitstekend verlopen, waarvoor dank.
Met het oog op een dringende tekoopstelling was een spoedige ontruiming van het pand absoluut noodzakelijk, wat dan ook zeer snel, correct en perfect volgens afspraak gebeurde.
Hartelijk dank voor de aangename, vlotte samenwerking met Uw bedrijf.

Werken-Kortemark

Guy Verstraete

De firma heeft reeds drie opruimingen gedaan sinds 2014. Steeds tot mijn tevredenheid correct uitgevoerd.

Kortrijk

Familie Maes

Zoals blijkbaar door velen, werden de coördinaten van de Firma Vercruijsse ook door mij gevonden op internet. Na eerste email werd vrij snel contact genomen door dhr. Vercruijsse om een 'inventaris'... Zoals blijkbaar door velen, werden de coördinaten van de Firma Vercruijsse ook door mij gevonden op internet. Na eerste email werd vrij snel contact genomen door dhr. Vercruijsse om een 'inventaris' van de ontruiming te maken. De offerte volgde dan vrij snel. Toch een 2-tal offertes vergeleken. De prijs en professionalisme heeft de doorslag gegeven voor Firma Vercruijsse. Ontruiming zelf is ook zeer professioneel gebeurd en volledig conform de afspraken. Ook werd de ingeschatte tijd gerespecteerd. Zeker een aan te raden firma voor uw ontruimingen. Je betaalt een prijs natuurlijk, maar zelf hadden we dit nooit alleen kunnen afhandelen (vooral door het vele werk mbt de werkplaats).

rumbeke

Zusters van Liefde

"De eerste ontmoeting was nogal zakelijk en eerder koel. Dat zijn wij als zusters niet gewend. Voor ons is het menselijk contact belangrijk.
Wij verschoten ook van de offerte, waarbij de...
Wij verschoten ook van de offerte, waarbij de kosten zoveel hoger lagen dan de waarde van de inboedel.
Na een vraag aan u om de mogelijkheid tot korting, hebben wij ons bij uw antwoord neergelegd.
De tweede ontmoeting, de ontruiming zelf, was warmer en hartelijker.
De mensen hebben doorgewerkt en de afspraken werden goed nagekomen.
Over het werk zelf zijn wij tevreden. En ook zijn wij content dat wijzelf niet de nodige stappen hebben moeten zetten om bijv. “ de verkeersborden te laten plaatsen."

roeselare