Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Pieterjan Tailly, ionotaris Wauters

De ontruiming van de woning te Kortemark (Werken), Steenstraat is uitstekend verlopen, waarvoor dank.
Met het oog op een dringende tekoopstelling was een spoedige ontruiming van het pand absoluut noodzakelijk, wat dan ook zeer snel, correct en perfect volgens afspraak gebeurde.
Hartelijk dank voor de aangename, vlotte samenwerking met Uw bedrijf.

Werken-Kortemark

Guy Verstraete

De firma heeft reeds drie opruimingen gedaan sinds 2014. Steeds tot mijn tevredenheid correct uitgevoerd.

Kortrijk

Familie Maes

Zoals blijkbaar door velen, werden de coördinaten van de Firma Vercruijsse ook door mij gevonden op internet. Na eerste email werd vrij snel contact genomen door dhr. Vercruijsse om een 'inventaris'... Zoals blijkbaar door velen, werden de coördinaten van de Firma Vercruijsse ook door mij gevonden op internet. Na eerste email werd vrij snel contact genomen door dhr. Vercruijsse om een 'inventaris' van de ontruiming te maken. De offerte volgde dan vrij snel. Toch een 2-tal offertes vergeleken. De prijs en professionalisme heeft de doorslag gegeven voor Firma Vercruijsse. Ontruiming zelf is ook zeer professioneel gebeurd en volledig conform de afspraken. Ook werd de ingeschatte tijd gerespecteerd. Zeker een aan te raden firma voor uw ontruimingen. Je betaalt een prijs natuurlijk, maar zelf hadden we dit nooit alleen kunnen afhandelen (vooral door het vele werk mbt de werkplaats).

rumbeke

Zusters van Liefde

"De eerste ontmoeting was nogal zakelijk en eerder koel. Dat zijn wij als zusters niet gewend. Voor ons is het menselijk contact belangrijk.
Wij verschoten ook van de offerte, waarbij de...
Wij verschoten ook van de offerte, waarbij de kosten zoveel hoger lagen dan de waarde van de inboedel.
Na een vraag aan u om de mogelijkheid tot korting, hebben wij ons bij uw antwoord neergelegd.
De tweede ontmoeting, de ontruiming zelf, was warmer en hartelijker.
De mensen hebben doorgewerkt en de afspraken werden goed nagekomen.
Over het werk zelf zijn wij tevreden. En ook zijn wij content dat wijzelf niet de nodige stappen hebben moeten zetten om bijv. “ de verkeersborden te laten plaatsen."

roeselare

Provoost

"De afspraken verlopen strikt, direkte communicatie en alles is tot in de puntjes geregeld, hele snelle service ook. Mij werd een verlaten hoeve, met alle rommel overgelaten na een sterfgeval van... "De afspraken verlopen strikt, direkte communicatie en alles is tot in de puntjes geregeld, hele snelle service ook. Mij werd een verlaten hoeve, met alle rommel overgelaten na een sterfgeval van mijn vader, er bleven nog weinig bruikbare dingen over, de vriendin van mijn vader had alles weggesnoept na zijn overlijden. Ik zag geen uitweg de woning volledig op te ruimen om het te kunnen te koop te stellen wegens tijdsgebrek, ben zelf bezig als zelfstandige. De woning werd PERFECT opgeruimd, volgens hetgeen afgesproken werd, er waren genoeg mensen aanwezig en het verbaasde me dat ze na 6 uur al klaar waren. De woning is ondertussen al verkocht in minder dan één maand tijd ! Proficiat, en dank voor hetgeen jullie gedaan hebben. En de prijs voor de ontruiming viel héél goed mee, gezien hetgeen er moest verdwijnen aan achtergebleven rommel, veel dank!"

Jabbeke

Irène Germen

"Het is met genoegen dat ik u hierbij dank voor de uitstekende uitvoering van de ontruiming van ons huis in Herzele.
Zowel de eerste contacten (zeer snelle reactie van uwentwege op onze...
Zowel de eerste contacten (zeer snelle reactie van uwentwege op onze email), gevolgd door uw eerste bezoek mbt de evaluatie van de opdracht, de prijsofferte en de uiteindelijke leegmaking zijn perfect verlopen volgens afspraak.
Alles is vlot en correct afgehandeld geweest en de timing gerespecteerd.
Ik heb ook ervaren dat het belangrijk was dat u steeds telefonisch bereikbaar was omdat er op zulke momenten bijkomende vragen kunnen rijzen.
Uw bedrijf is zeker en vast een aanrader !!"

Herzele

Vandenbussche

“Via het internet hebben wij (op goed geluk) contact opgenomen met de firma Vercruijsse. Reeds vanaf de eerste mail bleek duidelijk dat het hier om een zeer professionele firma ging. Er werd een... “Via het internet hebben wij (op goed geluk) contact opgenomen met de firma Vercruijsse. Reeds vanaf de eerste mail bleek duidelijk dat het hier om een zeer professionele firma ging. Er werd een afspraak gemaakt waarop de heer Vercruijsse zou langskomen om het te ontruimen appartement te bekijken. De heer Vercruijsse was iets later dan voorzien omwille van het verkeer, maar hij had ons daarvan op voorhand verwittigd, zodat wij ook geen nodeloze tijd zouden verliezen. Het bezoek was zeer professioneel. De heer Vercruijsse vertelde ons onmiddellijk welke zaken voor hem nog waarde konden hebben en welke zaken ook voor hem (bv. een TV-toestel met beeldbuis) spijtig genoeg niet meer verkoopbaar zouden zijn. Niettegenstaande er nog een aantal leuke zaken tussenstonden die wij dan zelf wensten te behouden, maakte de heer Vercruijsse daar geen probleem van, wel integendeel: hij bevestigde ons dat die zaken hem anders ook wel zouden interesseren. Hij was zelfs akkoord dat we die zaken (een beperkte hoeveelheid) op de dag van de ontruiming met de buitenlift naar beneden mochten brengen. Dat bespaarde ons op die manier ook een extra liftkost…

Zoals beloofd kregen wij ’s anderendaags reeds een mail met de becijferde prijsofferte. Deze was zeer gedetailleerd opgemaakt; de prijsverhouding leek ons alleszins OK en lag in de lijn van de opgegeven prijzen op de site; ook het bedrag dat de heer Vercruijsse bood voor de spullen die nog enige waarde hadden en voor hem nog verkoopbaar waren, leek ons zeer redelijk. Aan de heer Vercruijsse was ook gevraagd om te willen zorgen voor de EPC- en electriciteitskeuring.
Na ons akkoord met de offerte, ontvingen wij van de heer Vercruijsse de factuur en vroeg hij ons om vóór de ontruiming de helft van de factuur te willen betalen.
Op de dag van de ontruiming was de heer Vercruijsse samen met zijn team netjes op tijd om 7u45; onmiddellijk begonnen die mensen op een superprofessionele manier de nog bruikbare zaken in te pakken en het afval te sorteren. Een geoliede machine: iedereen wist perfect wat er moest gebeuren en er werd geen tijd verloren… Op het afgesproken uur was de firma met de buitenlift aanwezig. Zoals afgesproken mochten we de zaken die wij nog wensten te behouden via de lift naar beneden brengen. Meer zelfs: de mensen van de firma Vercruijsse waren zelfs zo vriendelijk om ons te helpen alles in te laden! Als we van vrienden en kennissen hoorden dat bij hen ook firma’s en opkopers waren langsgeweest en enkel en alleen maar meegenomen hadden wat hen interesseerde, dat ze nadien nog zouden terugkeren achter de rest, maar dat ze hen nooit meer teruggezien hadden, dan hoopten wij alleen maar dat dit bij ons niet zou gebeuren. Deze opkuis had zelfs onze stoutste verwachtingen overtroffen. Gedurende de ganse opkuis bleef de heer Vercruijsse aanwezig en konden we met onze vragen bij hem terecht. ’s Namiddags hebben wij het saldo van de factuur onmiddellijk vereffend: zo tevreden waren we! ’s Anderendaags kregen we van de heer Vercruijsse reeds een PDF-file met het ontwerp van EPC- en electriciteitskeuring ter controle (naam – adres - …). Ook de mensen waarmee de firma Vercruijsse samenwerkt, zijn dus zeer professioneel bezig! We hebben maar enkele woorden voor de service van de firma Vercruijsse: ONBERISPELIJK en SUPERPROFESSIONEEL! Om 11u45 (amper 4 uur later!!!) was het volledige appartement leeg… Alles, maar werkelijk alles, tot het kleinste detail, was leeggemaakt… Geen kast, geen hoekje was over het hoofd gezien! Wij konden onze ogen niet geloven… Een enorme last viel van onze schouders…De mensen die de keuringen (EPC en electriciteit) deden zijn ook op die voormiddag langsgekomen, zodat alles in één keer was afgewerkt.

Wij kunnen de Firma Vercruijsse aan iedereen aanraden!”

Kortrijk

Dewever-Danneels

"Ons eerste contact met de Firma Vercruijsse werd gemaakt na het lezen van lovende woorden van tevreden klanten op de website.
We konden een afspraak binnen de week maken.
De heer...
We konden een afspraak binnen de week maken.
De heer Vercruijsse maakte een heel professionele indruk op ons tijdens het eerste bezoek aan het pand. Onmiddellijk kon hij een kostenraming maken voor de ontruiming, rekening houdend met onze wensen. Wij hebben zodra we de offerte per e-mail ontvingen, de bestelling geplaatst.

De dag van de ontruiming was zijn vriendelijk en adequaat personeel op het afgesproken uur aanwezig. De heren werkten heel efficiënt en het pand werd binnen de afgesproken tijd leeg gemaakt. De zaken waar wij ons geen meester over zagen, werden in de kortste keren uitgebroken en het afval werd onmiddellijk volgens de regels der kunst gesorteerd.
Besluit: - een heel tevreden klant wat betreft verhouding prijs, werkuitvoering en service.
- door de vlotte manier van handelen en de correcte opvolging van de afspraken kunnen we de samenwerking met de Firma Vercruijsse zeker aanbevelen!"

gent

W.Postma