Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Paul De Ceur

Dit was de tweede keer met jullie firma en terug een uitstekende service. Dank je wel!!

Loppem

Heel professioneel! Vriendelijk en correct !
Gemoedelijk in omgang ! Duidelijke afspraken worden gemaakt !
Via mail kunnen altijd bijkomende vragen gesteld en beantwoord worden ! Heel professioneel! Vriendelijk en correct !
Gemoedelijk in omgang ! Duidelijke afspraken worden gemaakt !
Via mail kunnen altijd bijkomende vragen gesteld en beantwoord worden !
Voldoende werknemers hebben duidelijke taken bij de ontruiming waardoor deze ook heel vlot verloopt !

Kortemark

Familie Mertens

Aangenaam om met deze mensen samen te werken.
Puik werk geleverd ondanks slechte weersomstandigheden.

Wetteren

Degroote Dirk

Eigentijdse, transparante, correcte firma, van opmaak offerte tot uitvoering & afhandeling.

Torhout

Vanoverbeke

X

Ardooie

Vlot contact met de zaakvoerder gaf vertrouwen dat de uitvoering in orde zou komen.
De dag voordien nam ik nog eens contact op en de afspraak was de volgende morgen om 7 u 30. De eerste mannen kwamen reeds toe tien minuten voor de afspraak en de verantwoordelijk liep met mij de ganse opdracht door. Tegen 7 u 30 waren de eerste (kloeke) kerels reeds bezig. Alles wat ik vroeg om op te ruimen en op te letten voor sommige zaken hebben ze prima uitgevoerd. Ondanks de regendag waren ze klaar tegen 11 u 30 en kreeg ik een telefoontje om de zaken te komen bezien. Alles OK.

Torhout

Afspraken worden stopt nagekomen

Sint niklaas

Devriendt

Mijnheer Vercruijsse,
Kan Uw aanpak en afhandeling heel kort omschrijven : PROFESSIONEEL !!!
Mijnheer Vercruijsse,
Kan Uw aanpak en afhandeling heel kort omschrijven : PROFESSIONEEL !!!
De ontruimde woning staat inderdaad perfect klaar voor verhuur zoals beschreven op Uw website!
Er mag best positieve reclame gemaakt worden en dit zonder enig voorbehoud of opmerking.
Hartelijk dank !

Vriendelijke groeten.
Guy.

Schorisse

mevrouw Vandenhende

Ik heb reeds verschillende malen verwoord aan vrienden en familie op welke manier het huis van mijn ouders werd klaargemaakt voor verhuur. Ik kon hen trots vertellen dat op 1 maand alles geregeld... Ik heb reeds verschillende malen verwoord aan vrienden en familie op welke manier het huis van mijn ouders werd klaargemaakt voor verhuur. Ik kon hen trots vertellen dat op 1 maand alles geregeld was. Verhuis naar service flat, opruim restante inboedel, opkuisen pand en verhuur. Dankzij de eerlijke Firma Vercruijsse was de opruim en de opkuis van het pand op een halve dag afgewerkt. Tevens werd de som die ik moest betalen in mindering gebracht door de aftrek van de waardevolle voorwerpen die nog in het pand aanwezig waren. Dit vond ik heel interessant.

Ze waren met 6 vriendelijke mensen om hun werk te doen. Terwijl ik die mensen hun werk heb laten doen, kon ik ondertussen nog zelf thuis mijn eigen werk verrichten en boodschappen doen. Indien nodig kon ik telefonisch contact hebben met de verantwoordelijke in het pand.
Ik kan geen klachten bedenken maar ik kan alleen maar uitpakken me het feit dat ik dit top vind. Anders waren ik en mijn man misschien 2 maand aan het sleuren met zware kasten en inboedel sorteren naar containerpark en kringloop. Zware fysieke krachten, veel tijd bezig, benzine verrijden en tevens nog de huur van een grote container die 2/3 kost van wat ik nu heb betaald. Stel jezelf de vraag voor wat je dan best opteert.

Sint Niklaas