Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Ann Plets

Uitstekend !!

Moorslede

Vanhecke

Afspraken worden stopt nagekomen

Sint niklaas

Devriendt

Mijnheer Vercruijsse,
Kan Uw aanpak en afhandeling heel kort omschrijven : PROFESSIONEEL !!!
Mijnheer Vercruijsse,
Kan Uw aanpak en afhandeling heel kort omschrijven : PROFESSIONEEL !!!
De ontruimde woning staat inderdaad perfect klaar voor verhuur zoals beschreven op Uw website!
Er mag best positieve reclame gemaakt worden en dit zonder enig voorbehoud of opmerking.
Hartelijk dank !

Vriendelijke groeten.
Guy.

Schorisse

mevrouw Vandenhende

Ik heb reeds verschillende malen verwoord aan vrienden en familie op welke manier het huis van mijn ouders werd klaargemaakt voor verhuur. Ik kon hen trots vertellen dat op 1 maand alles geregeld... Ik heb reeds verschillende malen verwoord aan vrienden en familie op welke manier het huis van mijn ouders werd klaargemaakt voor verhuur. Ik kon hen trots vertellen dat op 1 maand alles geregeld was. Verhuis naar service flat, opruim restante inboedel, opkuisen pand en verhuur. Dankzij de eerlijke Firma Vercruijsse was de opruim en de opkuis van het pand op een halve dag afgewerkt. Tevens werd de som die ik moest betalen in mindering gebracht door de aftrek van de waardevolle voorwerpen die nog in het pand aanwezig waren. Dit vond ik heel interessant.

Ze waren met 6 vriendelijke mensen om hun werk te doen. Terwijl ik die mensen hun werk heb laten doen, kon ik ondertussen nog zelf thuis mijn eigen werk verrichten en boodschappen doen. Indien nodig kon ik telefonisch contact hebben met de verantwoordelijke in het pand.
Ik kan geen klachten bedenken maar ik kan alleen maar uitpakken me het feit dat ik dit top vind. Anders waren ik en mijn man misschien 2 maand aan het sleuren met zware kasten en inboedel sorteren naar containerpark en kringloop. Zware fysieke krachten, veel tijd bezig, benzine verrijden en tevens nog de huur van een grote container die 2/3 kost van wat ik nu heb betaald. Stel jezelf de vraag voor wat je dan best opteert.

Sint Niklaas

Notaris Rens bvba

Wij waren al een tijdje op zoek naar een firma of persoon in de omgeving die zou zorgen voor de ontruiming van een appartement op de vierde verdieping van een gebouw. Dit werk schrikte iedereen af... Wij waren al een tijdje op zoek naar een firma of persoon in de omgeving die zou zorgen voor de ontruiming van een appartement op de vierde verdieping van een gebouw. Dit werk schrikte iedereen af temeer daar de lift vrij klein was en niet iedereen over een hoogtewerker beschikt. Toen vonden wij uw gegevens via internet en vroegen wij een bestek op te maken. Van dan af ging alles in een versneld tempo en wij kunnen gerust zeggen : vlot en correct.

Indien wij nog dergelijke zaken hebben, zullen wij u zeker en vast aanprijzen bij onze klanten

geraardsbergen

immobiliënkantoor De Smet & Poupeye, Francis Maertens, zaakvoerder

Voor een villa te Oedelem mochten wij een beroep doen op Uw diensten. De woning diende volledig leeggehaald te worden en ook de mazouttank moest verwijderd worden.
Van offerte via Uw website...
Van offerte via Uw website tot na de uitvoering der werken zijn alle contacten héél vlot verlopen. Bedankt voor de aangename samenwerking!

Brugge

mevrouw Dierendonck, IMB -Brugge

In IMB -een school voor wetenschappen, ondernemen en personenzorg- in Sint-Kruis starten nog in 2012 bouwwerken. De zolder wordt omgebouwd tot leslokalen en er komt een nieuwe verzorgingscampus.... In IMB -een school voor wetenschappen, ondernemen en personenzorg- in Sint-Kruis starten nog in 2012 bouwwerken. De zolder wordt omgebouwd tot leslokalen en er komt een nieuwe verzorgingscampus. Zoals op elke zolder stonden ook hier spullen uit vervlogen tijden. Een zolder van ongeveer 500 m² leeghalen is een hele klus en niet zonder gevaar. Daarom gingen we op zoek naar een geschikte firma. Via internet kwamen we bij de Firma Vercruijsse terecht. Na een eerste contact kwam meneer Vercruijsse persoonlijk langs. Er werd nauwkeurig besproken hoe de zolder veilig kon opgeruimd worden. Achteraf werd een gedetailleerde prijsofferte opgemaakt. Op onze vragen werd steeds via mail onmiddellijk geantwoord. Op de afgesproken dag en het afgesproken uur stonden voldoende krachten voor IMB. De zolder werd deskundig en volgens de veiligheidsafspraken opgeruimd en nu kunnen de werken in IMB beginnen.

Brugge

Deman

Opkopers van inboedels " zijn er genoeg te vinden , maar een ernstige firma die een " totaal pakket " ( vergunningen, meubellift , container enz. ) kon aanbieden vond ik via het internet... Ik kan... Opkopers van inboedels " zijn er genoeg te vinden , maar een ernstige firma die een " totaal pakket " ( vergunningen, meubellift , container enz. ) kon aanbieden vond ik via het internet... Ik kan alleen beamen dat alles van in het begin zeer korrekt is verlopen (één emailtje en de rest verliep als het ware bijna automatisch ...)
Kers op de taart, toen alles leeggemaakt was, kwam de baas nog in iedere plaats een nieuwe socket + lamp hangen ... van een service gesproken!!!
We zullen zeker niet nalaten deze firma overal waar we kunnen aan te bevelen als betrouwbaar, korrekt en klantvriendelijk !!!

Blankenberge

Vanhaerents J. ing. gedelegeerd bestuurder Vanhaerents nv Torhout

Ik ben inderdaad heel tevreden over de samenwerking. Een duidelijke offerte op voorhand. Een stipte en verzorgde uitvoering. Moest het steeds zo verlopen, dan zou het leven een pak aangenamer zijn."

Torhout

Familie Vanneste

We kunnen de positieve reacties van de klanten volledig bijtreden. Correcte afspraken en een correcte uitvoering van de opdracht is de beste waarborg, wat we hier ook volmondig beamen.
We...
We noteren jullie onderneming alvast in onze agenda en niet te vergeten dat mondelinge reclame de goedkoopste en tevens de meest efficiënte reclame is.
Puik werk en met plezier betaald!