Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

ZWAENEPOEL

Op zoek naar iemand die de flat van een overleden tante kon opruimen kwam ik via internet terecht bij de firma Vercruysse. Dat de firma uit onze streek kwam was een plus maar vooral de transparantie... Op zoek naar iemand die de flat van een overleden tante kon opruimen kwam ik via internet terecht bij de firma Vercruysse. Dat de firma uit onze streek kwam was een plus maar vooral de transparantie rond tarieven gaf me vertrouwen.

Kortrijk

Fam.Commeyne

Nog dank voor de uitstekende service!
Van de eerste kennismaking tot de uitvoering.

Roeselare

Thys

Ik ben zeer tevreden over de firma. Op het afgesproken tijdstip ter plaatse en de woning was in een korte tijdspanne ontruimd. Vriendelijke werknemers

Maldegem

Wij hebben Firma Vercruijsse ontdekt via internet. Dit project was niet vanzelfsprekend door de krappe timing en de moeilijk te bereiken site voor het laden en lossen van de af te voeren goederen.... Wij hebben Firma Vercruijsse ontdekt via internet. Dit project was niet vanzelfsprekend door de krappe timing en de moeilijk te bereiken site voor het laden en lossen van de af te voeren goederen. Al snel werden er 2 dagen ingepland met een groot team. Onze site was perfect binnen de op te leveren termijn leeggemaakt.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

9300 Aalst - kantoor (2 verdiepen)

Paul De Ceur

Dit was de tweede keer met jullie firma en terug een uitstekende service. Dank je wel!!

Loppem

Heel professioneel! Vriendelijk en correct !
Gemoedelijk in omgang ! Duidelijke afspraken worden gemaakt !
Via mail kunnen altijd bijkomende vragen gesteld en beantwoord worden ! Heel professioneel! Vriendelijk en correct !
Gemoedelijk in omgang ! Duidelijke afspraken worden gemaakt !
Via mail kunnen altijd bijkomende vragen gesteld en beantwoord worden !
Voldoende werknemers hebben duidelijke taken bij de ontruiming waardoor deze ook heel vlot verloopt !

Kortemark

Familie Mertens

Aangenaam om met deze mensen samen te werken.
Puik werk geleverd ondanks slechte weersomstandigheden.

Wetteren

Degroote Dirk

Eigentijdse, transparante, correcte firma, van opmaak offerte tot uitvoering & afhandeling.

Torhout

Vanoverbeke

X

Ardooie

Vlot contact met de zaakvoerder gaf vertrouwen dat de uitvoering in orde zou komen.
De dag voordien nam ik nog eens contact op en de afspraak was de volgende morgen om 7 u 30. De eerste mannen kwamen reeds toe tien minuten voor de afspraak en de verantwoordelijk liep met mij de ganse opdracht door. Tegen 7 u 30 waren de eerste (kloeke) kerels reeds bezig. Alles wat ik vroeg om op te ruimen en op te letten voor sommige zaken hebben ze prima uitgevoerd. Ondanks de regendag waren ze klaar tegen 11 u 30 en kreeg ik een telefoontje om de zaken te komen bezien. Alles OK.

Torhout