Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

verschave

Correct

Alveringem

Reactie Inboedel-ontruimingen.be:

Beste,
bedankt voor uw feedback.
Beste,
bedankt voor uw feedback.
We vinden het vreemd dat u voor ‘vriendelijkheid ‘ slechts een 3 op 5 geeft. Integendeel, we hebben, nadat de container reeds weg was, bij de rondleiding nog een vastgemaakt traptapijt verwijderd en deze in onze personenauto gestopt. En dit met de glimlach... We hebben tezamen het pand doorlopen en een plezante babbel gehad.
Vriendelijker dan dit kan helaas niet meer.

Vergote

Alles verliep volgens afspraak
Ik kan geen minpunten opsommen

Menen

Byttebier-Vanceunebroeke

De samenwerking is zeer goed verlopen, van begin tot einde. Het dossier werd goed en stipt opgevolgd, zelfs tijdens de verlofperiode.

Oostduinkerke

Maurice Depuydt

Van het begin tot het einde werd alles klaar en duidelijk uitgelegd en vervolgens uitgevoerd zoals afgesproken.

Merkem, deelgemeente van Houthulst

Thiers L

Alles ok een goed geoliede machine

Lichtervelde

Familie Vincke

Via een zeer verzorgde website in contact gekomen met de firma Vercruijsse. Van bij het eerste contact met Mr Vercruijsse tot de laatste handdruk verliep het contact zeer vlot. Guido en zijn team... Via een zeer verzorgde website in contact gekomen met de firma Vercruijsse. Van bij het eerste contact met Mr Vercruijsse tot de laatste handdruk verliep het contact zeer vlot. Guido en zijn team hebben een ongelofelijk werk geleverd. Vlot, professioneel en heel vriendelijk. Verlost van een onmogelijke opdracht ben ik gelukkig naar huis gegaan. Ik zal het zeker aan iedereen die het nodig heeft aanraden…. bedankt.

Sint-Amandsberg (Gent)

ZWAENEPOEL

Op zoek naar iemand die de flat van een overleden tante kon opruimen kwam ik via internet terecht bij de firma Vercruysse. Dat de firma uit onze streek kwam was een plus maar vooral de transparantie... Op zoek naar iemand die de flat van een overleden tante kon opruimen kwam ik via internet terecht bij de firma Vercruysse. Dat de firma uit onze streek kwam was een plus maar vooral de transparantie rond tarieven gaf me vertrouwen.

Kortrijk

Fam.Commeyne

Nog dank voor de uitstekende service!
Van de eerste kennismaking tot de uitvoering.

Roeselare

Thys

Ik ben zeer tevreden over de firma. Op het afgesproken tijdstip ter plaatse en de woning was in een korte tijdspanne ontruimd. Vriendelijke werknemers

Maldegem

Wij hebben Firma Vercruijsse ontdekt via internet. Dit project was niet vanzelfsprekend door de krappe timing en de moeilijk te bereiken site voor het laden en lossen van de af te voeren goederen.... Wij hebben Firma Vercruijsse ontdekt via internet. Dit project was niet vanzelfsprekend door de krappe timing en de moeilijk te bereiken site voor het laden en lossen van de af te voeren goederen. Al snel werden er 2 dagen ingepland met een groot team. Onze site was perfect binnen de op te leveren termijn leeggemaakt.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

9300 Aalst - kantoor (2 verdiepen)